Ik voel je! En je was als enige zo enthousiast.quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Zit steeds op te letten welke geheime aanwijzingen er in het programma verstopt zitten.. Kan er nog niet veel vinden..
Let ook erg op de non-verbale communicatie van de deelnemers. Wat dat betreft leuk te volgen
Ik blijf het een rommelig programma vinden.. Waarom de nominaties zo snel en de ranking ook?
De opdrachten worden heel slordig gemonteerd om tijd te creëren voor de "spannende" Big Brother-stukjesquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef Jane het volgende:
Oké, de ontknoping van de opdracht is me een beetje ontgaan.
Ja, dat was echt nagelbijtend spannend toenquote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nóg spannender dan vorige week.
"Hey Lange Frans, je bent eruit."
- "Oh, ok. Doei"
quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nóg spannender dan vorige week.
"Hey Lange Frans, je bent eruit."
- "Oh, ok. Doei"
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Beaudelaire het volgende:
GODVERDOMME DIT IS SPANNEND! TERING ALLEJEZUS!
Wat is de bedoeling van die klok?quote:
Ik vind dat soort momenten ook best leuk eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels ook gaan kijken. Me bad.
Ik krijg een hoog DGK gevoel als ze aan de tafel zitten. Kan er ook niks aan doen.
Die duurt honderd jaarquote:
Ik lig gewoon in een deuk over zoveel onhandigheid.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat die camera's in het huis gewoon niet kúnnen bewegen.
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. 'quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels ook gaan kijken. Me bad.
Ik krijg een hoog DGK gevoel als ze aan de tafel zitten. Kan er ook niks aan doen.
The suspense is killing me!!!quote:
Give it time.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als die klok in het zwembad op 0 staat, wordt de villa opgeblazen, dus degene die op die knop heeft gedrukt (Ben toch?) sloopt de boel welquote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als ik naar buiten kijk zie ik een prachtige sikkelmaan. Maar daar zal het niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Een oog in de maan. Dat was vast een aanwijzing.
Zou mooi zijn als ineens Natasia met een paar messen staat te zwaaien. Kunnen ze die niet invliegen?quote:
Ik ga door naar de Dino show, ook met drie gasten die ik niet kenquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tijn het volgende:
Even detoxen met iets cultureel verantwoords, hoor. Op Canvas is een documentaire over kunst, that'll do.
Dan sta je vervolgens ergens in januari op Schiphol.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, echt feest als je daarmee onverwachts op het vliegtuig wordt gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |