Ik voel je! En je was als enige zo enthousiast.quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Zit steeds op te letten welke geheime aanwijzingen er in het programma verstopt zitten.. Kan er nog niet veel vinden..
Let ook erg op de non-verbale communicatie van de deelnemers. Wat dat betreft leuk te volgen
Ik blijf het een rommelig programma vinden.. Waarom de nominaties zo snel en de ranking ook?
De opdrachten worden heel slordig gemonteerd om tijd te creëren voor de "spannende" Big Brother-stukjesquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef Jane het volgende:
Oké, de ontknoping van de opdracht is me een beetje ontgaan.
Ja, dat was echt nagelbijtend spannend toenquote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nóg spannender dan vorige week.
"Hey Lange Frans, je bent eruit."
- "Oh, ok. Doei"
quote:Op zondag 14 april 2013 21:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nóg spannender dan vorige week.
"Hey Lange Frans, je bent eruit."
- "Oh, ok. Doei"
Adem in, adem uit.quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Beaudelaire het volgende:
GODVERDOMME DIT IS SPANNEND! TERING ALLEJEZUS!
Wat is de bedoeling van die klok?quote:
Ik vind dat soort momenten ook best leuk eerlijk gezegdquote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels ook gaan kijken. Me bad.
Ik krijg een hoog DGK gevoel als ze aan de tafel zitten. Kan er ook niks aan doen.
Die duurt honderd jaarquote:
Ik lig gewoon in een deuk over zoveel onhandigheid.quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat die camera's in het huis gewoon niet kúnnen bewegen.
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. 'quote:Op zondag 14 april 2013 21:31 schreef beequeen het volgende:
Ik ben inmiddels ook gaan kijken. Me bad.
Ik krijg een hoog DGK gevoel als ze aan de tafel zitten. Kan er ook niks aan doen.
The suspense is killing me!!!quote:
Give it time.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als die klok in het zwembad op 0 staat, wordt de villa opgeblazen, dus degene die op die knop heeft gedrukt (Ben toch?) sloopt de boel welquote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar er is niemand die roept 'ik breek hier de hele boel af.. '
Als ik naar buiten kijk zie ik een prachtige sikkelmaan. Maar daar zal het niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Een oog in de maan. Dat was vast een aanwijzing.
Zou mooi zijn als ineens Natasia met een paar messen staat te zwaaien. Kunnen ze die niet invliegen?quote:
Ik ga door naar de Dino show, ook met drie gasten die ik niet kenquote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef Tijn het volgende:
Even detoxen met iets cultureel verantwoords, hoor. Op Canvas is een documentaire over kunst, that'll do.
Dan sta je vervolgens ergens in januari op Schiphol.quote:Op zondag 14 april 2013 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, echt feest als je daarmee onverwachts op het vliegtuig wordt gezet
Lekker slijmen bij Huub. Jij engnek!quote:
Precies dit inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Tijn het volgende:
Het is echt totaal willekeurig wat er gebeurt. Ze proberen spanning te creëren door het onduidelijk te maken wat er zich afspeelt en allerlei irrelevante dingen te benadrukken, begeleid door Hollywoodmuziek en een diepe voice-over. Maar het probleem is natuurlijk dat het gewoon niet spannend ís. Je kunt ook helemaal niet meedenken als kijker, want je hebt geen feiten om theorieën op te baseren. In feite maakt het me geen bal uit wie de mol saboteur is en dat kan natuurlijk echt niet na twee afleveringen.
Zo is het.quote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Tijn het volgende:
Het is echt totaal willekeurig wat er gebeurt. Ze proberen spanning te creëren door het onduidelijk te maken wat er zich afspeelt en allerlei irrelevante dingen te benadrukken, begeleid door Hollywoodmuziek en een diepe voice-over. Maar het probleem is natuurlijk dat het gewoon niet spannend ís. Je kunt ook helemaal niet meedenken als kijker, want je hebt geen feiten om theorieën op te baseren. In feite maakt het me geen bal uit wie de mol saboteur is en dat kan natuurlijk echt niet na twee afleveringen.
Nou dat dus. Lekker posten met elkaar, gezellig!quote:Op zondag 14 april 2013 21:40 schreef Jane het volgende:
Zo met het forum er bij heb ik me trouwens wel vermaakt, vanavond.
Net zoals bij BB in een dagboekkamer en zeggen wie je nomineert en waarom.quote:Op zondag 14 april 2013 21:43 schreef Tijn het volgende:
Neem nou die rankings. Waarom maken ze het niet duidelijk wie door wie wordt verdacht? Voor mij part met een schema ofzo, of in elk geval een duidelijk lijstje van wie er het meest of het minst door de groep worden verdacht. Ik heb nu totaal geen gevoel voor de verhoudingen binnen de groep, op wat incidentele verbondjes na.
Ja, bij WIDM doen ze dat ook, daar vertellen alle kandidaten rustig en duidelijk wie ze in gedachten hebben. Dat overzicht ontbreekt bij Sabotage volledig.quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals bij BB in een dagboekkamer en zeggen wie je nomineert en waarom.
Net zoals bij weekend miljonairs en dat je dan als je 50/50 gaat kiezen zeggen welke je denkt dat het niet is, of heb ik dat al eens gezegd?quote:Op zondag 14 april 2013 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net zoals bij BB in een dagboekkamer en zeggen wie je nomineert en waarom.
Ja, de locatie, dat is nog zoiets bizars. Waarom ga je in vredesnaam helemaal naar Thailand als je vervolgens 90% van het programma binnen in een huis opneemt?quote:Op zondag 14 april 2013 21:46 schreef Dementor het volgende:
Zonde eigenlijk, want qua locatie en zichtbare middelen zou men er veel meer uit kunnen halen.
Omdat het ook een vakantie is. Dat werd in het programma zelfs gezegd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de locatie, dat is nog zoiets bizars. Waarom ga je in vredesnaam helemaal naar Thailand als je vervolgens 90% van het programma binnen in een huis opneemt?![]()
Nou ja, ze proberen daar in de tuin iig nog de natuur in de achtergrond scherp in beeld te brengen ipv de deelnemers in de voorgrond. Dat is tenminste iets.quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, de locatie, dat is nog zoiets bizars. Waarom ga je in vredesnaam helemaal naar Thailand als je vervolgens 90% van het programma binnen in een huis opneemt?![]()
Wat boeit dat de kijker?quote:Op zondag 14 april 2013 21:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat het ook een vakantie is. Dat werd in het programma zelfs gezegd.
Bee!quote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik voel je! En je was als enige zo enthousiast.
Staat online op Net 5 Gemist. Of het de moeite waard is? Misschien.quote:Op zondag 14 april 2013 23:04 schreef Peter het volgende:
Ik besef net dat ik niet heb gekeken, is het de moeite waard om de aflevering terug te kijken? (en kan het online ergens?..)
Ik denk ook dat het tempo te hoog ligt. Niet zo gek natuurlijk wanneer je WIDM + Big Brother + twee reclameblokken in een uur wil proppen.quote:Op zondag 14 april 2013 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Het komt op mij allemaal wat te gekunsteld over, er moet teveel in dat uurtje doorheen gejast worden en de voice-over moet kennelijk nog steeds erg veel uitleggen. Het tempo van WIDM, ik ben geen kenner, ligt imho veel lager. Neem alleen die eliminatie bij WIDM, doodsimpel en traag maar retespannend.
quote:Op maandag 15 april 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dus dat in de huidige Veronicagids al vermeld staat welke drie kandidaten er op dag 20 nog over zijn
Wtfquote:Op maandag 15 april 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dus dat in de huidige Veronicagids al vermeld staat welke drie kandidaten er op dag 20 nog over zijn
Je kunt het op Facebook lezen.quote:Op maandag 15 april 2013 01:25 schreef Tijn het volgende:
Ik wil het wel weten! Kan het niet in een spoilertag ofzo?
Eeh, élk programma bij de commerciële oproepen is er uitsluitend om de reclemeblokken te verkopen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef Dementor het volgende:
Schijnbaar is het teveel gevraagd om een fatsoenlijke componist in te huren, dit programma is er ook weer een om de reclameblokken te verkopen.
Nee, het gaat er niet om er zo lang mogelijk in te blijven, het gaat er juist om zo vaak mogelijk goed te voorspellen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar het maakt ook geen fuck uit welke ranking je kiest
Eigenlijk moet je de persoon die je denkt dat de saboteur is niet in je top 3 zit zodat de saboteur jou niet verdenkt en je zo niet elimineert
Onder andere neef van presentator Erik...quote:
Damn, dat is best wel héél weinigquote:Op maandag 15 april 2013 08:04 schreef Copycat het volgende:
199.000 ...
Dat had niemand gegokt, geloof ik.
Maar dat maakt alleen op het eind uit wanneer de groep de juiste persoon heeft aangewezen als saboteur. Het geld uit de kluis wordt dan verdeeld over de groep en de rankings bepalen de verdeelsleutel. Het probleem is dat de rankings tijdens het spelen van het spel irrelevant zijn, omdat niemand elkaars ranking weet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, het gaat er niet om er zo lang mogelijk in te blijven, het gaat er juist om zo vaak mogelijk goed te voorspellen.
Oh nee, dat was een Van 't Hoff, geen Van der Hoff.quote:Op maandag 15 april 2013 12:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Onder andere neef van presentator Erik...
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 15 april 2013 12:12 schreef Tijn het volgende:
Maar dat maakt alleen op het eind uit wanneer de groep de juiste persoon heeft aangewezen als saboteur. Het geld uit de kluis wordt dan verdeeld over de groep en de rankings bepalen de verdeelsleutel. Het probleem is dat de rankings tijdens het spelen van het spel irrelevant zijn, omdat niemand elkaars ranking weet.
Het is allemaal al opgenomen toch? Lijkt me niet dan. Ik vraag me ook af of het slim is om midden in een spel de regels aan te passenquote:Op maandag 15 april 2013 12:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zou Huub, die we hier in dit deel helaas niet meer zijn tegengekomen, hier nog wat in kunnen bijsturen?
Dat zou bij dít spel niet opvallen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef Tijn het volgende:
Ik vraag me ook af of het slim is om midden in een spel de regels aan te passen
Een succes dusquote:Op maandag 15 april 2013 08:06 schreef Copycat het volgende:
Maar! Het is wel het best bekeken NET5-programma!
Ja, dat denk ik ook. Elke avond gewoon dingen uit het huis en dan 1x per week een uitzending met spellen. Zoiets zou misschien best tof zijn geweest. Nu is het net niks.quote:Op maandag 15 april 2013 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
Dit was nu juist een bij uitstek geschikt programma om elke dag uit te zenden. Zoals vroeger bij BB, elke avond een uurtje. En dan streams.
Zonde dat alles in een uurtje één keer in de week gepropt is.
Ja! En dan zouden ze het bijvoorbeeld 'Big Nephew' kunnen noemen.quote:Op maandag 15 april 2013 12:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Elke avond gewoon dingen uit het huis en dan 1x per week een uitzending met spellen. Zoiets zou misschien best tof zijn geweest. Nu is het net niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |