Het was maar een voorbeeld, ik blijf erbij leentjebuur spelen is gewoon niet cool.quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En daarnaast gebruiken ze bij WIDM muziek uit veel verschillende films. Bekijk I, Robot maar eens. Komt regelmatig bekende muziek uit WIDM voorbij.
Gaat dat over dikke vrouwen?quote:Op zondag 14 april 2013 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ik ga Sister Wives kijken, en daarna Whale Wars.
Nee, Japanners die walvissen willen slachten versus Paul Watson die dat niet zo leuk vinden. In de Zuid Poolquote:
Ohhhquote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, Japanners die walvissen willen slachten versus Paul Watson die dat niet zo leuk vinden. In de Zuid Pool
Ja, toch alweer een hele opdracht gespeeld. Tijd om de balans op te maken en wat beelden te herhalenquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu al de ranking? Er is geen drol gebeurd deze aflevering.
Ja, ik was ook al verbaasd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu al de ranking? Er is geen drol gebeurd deze aflevering.
Nee, want de saboteur weet jouw ranking niet. Dus het maakt gewoon echt helemaal niks uit, voor niemand.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar het maakt ook geen fuck uit welke ranking je kiest
Eigenlijk moet je de persoon die je denkt dat de saboteur is niet in je top 3 zit zodat de saboteur jou niet verdenkt en je zo niet elimineert
Zou mij ook niks verbazen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat nomineren en elimineren is oncontroleerbaar. Dat kan net zo goed de programmaleiding zijn.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, want de saboteur weet jouw ranking niet. Dus het maakt gewoon echt helemaal niks uit, voor niemand.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Tijn het volgende:
Het halve programma is nog voor de boeg, maar alle nominaties zijn al bekend. Om het spannend te maken, zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |