Dit was spannenderquote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Dit is het schoolvoorbeeld van het feit dat muziek en een voice-over een programma nog niet meteen spannend maken.
Springen heet datquote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
"Til je voeten op1" Allebei tegelijk?
Hero snapt alleen rechtsquote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Adelante het volgende:
Wie snapt nou rechts/links niet, Hero of Sylvia
Helaas, ik hoor de soundtrack voorbij komen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:44 schreef Dementor het volgende:
Het valt me nog mee dat ze de soundtrack van de Nolan Batman trilogie niet gebruiken.
Want?quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Helaas, ik hoor de soundtrack voorbij komen.
Als producer hoor je toch beter te weten.
Ja, van alles wat.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Copycat het volgende:
Dit hinkt op zoveel halve gedachtes. Zonde.
Ik ben al lang blij dat ik Theme from Mission Impossible nog niet gehoord heb.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Helaas, ik hoor de soundtrack voorbij komen.
Als producer hoor je toch beter te weten.
Van alles een beetje is het.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef beequeen het volgende:
DGK en Bunker revisited. Zit ik dan een beetje goed?
Die komt vast nog wel langsquote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik Theme from Mission Impossible nog niet gehoord heb.
WIDM gebruikt ook muziek uit Nolans Batmantrilogie.quote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat je van zulke pareltjes af moet blijven.
Wie is de mol heeft ook eigen muziek.
Haha, straks zie je nog het lontje voorbij komen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ik Theme from Mission Impossible nog niet gehoord heb.
Hahaquote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
Die voice-over verraadt in ieder geval het geslacht van de saboteur door de hele tijd te spreken over 'hij'.
En als dit WIDM was, dan was dat in het donker kunnen zien van die Sylvia een hint geweest.
Niet jokken hoor.quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
Om 9u begint Sisterwives. Damn, die keuze wordt moeilijk.
Ja, dit laatste seizoen pas.quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
WIDM gebruikt ook muziek uit Nolans Batmantrilogie.
En daarnaast gebruiken ze bij WIDM muziek uit veel verschillende films. Bekijk I, Robot maar eens. Komt regelmatig bekende muziek uit WIDM voorbij.quote:Op zondag 14 april 2013 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, dit laatste seizoen pas.
Schijnbaar is het teveel gevraagd om een fatsoenlijke componist in te huren, dit programma is er ook weer een om de reclameblokken te verkopen.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:51 schreef DaMart het volgende:
Die voice-over verraadt in ieder geval het geslacht van de saboteur door de hele tijd te spreken over 'hij'.
En als dit WIDM was, dan was dat in het donker kunnen zien van die Sylvia een hint geweest.
Het is echt een mix van de slechtste RLS's ever.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef Dementor het volgende:
Het doet ook een beetje aan CBML en Secret Story denken.
24 was een paar seizoenen geleden ook nog een geliefde bron voor de muziek in WIDMquote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
En daarnaast gebruiken ze bij WIDM muziek uit veel verschillende films. Bekijk I, Robot maar eens. Komt regelmatig bekende muziek uit WIDM voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |