Gaat dat over dikke vrouwen?quote:Op zondag 14 april 2013 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ik ga Sister Wives kijken, en daarna Whale Wars.
Nee, Japanners die walvissen willen slachten versus Paul Watson die dat niet zo leuk vinden. In de Zuid Poolquote:
Ohhhquote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, Japanners die walvissen willen slachten versus Paul Watson die dat niet zo leuk vinden. In de Zuid Pool
Ja, toch alweer een hele opdracht gespeeld. Tijd om de balans op te maken en wat beelden te herhalenquote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu al de ranking? Er is geen drol gebeurd deze aflevering.
Ja, ik was ook al verbaasd.quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef Beaudelaire het volgende:
Nu al de ranking? Er is geen drol gebeurd deze aflevering.
Nee, want de saboteur weet jouw ranking niet. Dus het maakt gewoon echt helemaal niks uit, voor niemand.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar het maakt ook geen fuck uit welke ranking je kiest
Eigenlijk moet je de persoon die je denkt dat de saboteur is niet in je top 3 zit zodat de saboteur jou niet verdenkt en je zo niet elimineert
Zou mij ook niks verbazen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat nomineren en elimineren is oncontroleerbaar. Dat kan net zo goed de programmaleiding zijn.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, want de saboteur weet jouw ranking niet. Dus het maakt gewoon echt helemaal niks uit, voor niemand.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Tijn het volgende:
Het halve programma is nog voor de boeg, maar alle nominaties zijn al bekend. Om het spannend te maken, zeg maar
Mindless fuck.quote:
1,2 miljoen, denk ik.quote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Laten we alvast de kijkcijfers gaan gokken. Spannender dan dit.
215.000 zeg ik.
249.000 vanwege de film voor dit programma en het gespam gedurende de film zelf.quote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Laten we alvast de kijkcijfers gaan gokken. Spannender dan dit.
215.000 zeg ik.
Volgens Huub moet je goed opletten. Het barst van de clues.quote:
Ik wil gewoon niet te negatief zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat zijn alle afleveringen opgeteld. Ik bedoelde alleen deze aflevering.
Haha, zou het hier zijn?quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Beaudelaire het volgende:
Natuurlijk staat de camera bij de juiste plant.
Dat is de enige van haar leeftijdquote:
Ja, dat is iets waar ze kijkers mee willen scoren, volgens mij. Van de week was ook al her en der te lezen dat Hero haar nog altijd sms-t en dat de relatie van Hero erg slecht is op het moment.quote:
Past precies in de entourage welke Hero aantrekt.quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Rosalie van Breemen een ordinair mens.
Ik weet niet eens wie het is. Een BN'er?quote:Op zondag 14 april 2013 21:13 schreef Leandra het volgende:
Wat is die Rosalie van Breemen een ordinair mens.
Die is ooit getrouwd geweest met Alain Delon.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is. Een BN' er?
Serieus? Oh men, wat is dit?quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is iets waar ze kijkers mee willen scoren, volgens mij. Van de week was ook al her en der te lezen dat Hero haar nog altijd sms-t en dat de relatie van Hero erg slecht is op het moment.
De ex van Alain Delon.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef beequeen het volgende:
Ik weet niet eens wie het is. Een BN' er?
En dat maakt je een BN'er?quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is jaren met Alain Delon samengeweest.
Oh ja, nu je het zegt. Ik had Alain toch hoger ingeschat.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Leandra het volgende:
Ze is jaren met Alain Delon samengeweest.
Ze heeft dan wel weer mensenkennisquote:Rosalie van Breemen is geen bitch
Sabotage-deelneemster Rosalie van Breemen is helemaal geen bitch. “Ik ben gewoon eerlijk”, vermeldt ze in het AD van donderdag.
De 46-jarige presentatrice en voormalig model is deelneemster aan het NET 5-programma Sabotage waar ze niet bepaald vrienden heeft gemaakt. Inge de Bruijn en Sylvia Geersen weigerden een kamer te delen met Van Breemen. Die kan daar niet wakker van liggen. “Er ontstond een geweldige ruzie omdat ze het verdomden. Ze zijn waarschijnlijk bang voor me. Dat is hun probleem, niet het mijne. Het zal me worst wezen.”
De ex-vrouw van de Franse acteur Alain Delon is geen bitch, benadrukt ze. Ze wil gewoon ‘eerlijk zijn’. Bijvoorbeeld als het gaat om commentaar op haar medekandidaten in de show. Manuel Broekman noemt ze ‘prettig om naar te kijken’. “Maar als je de situatie in Syriė wil bespreken, wens ik je veel succes. Veel zinnigs komt er niet uit.”
Voor SBS-begrippen. Volgens mij was ze ooit ook 'model'.quote:
Die ken ik ook al niet.quote:
Nee, Jeffrey is de turner. Die ken ik dan weer wel.quote:
En die donkere jongen?quote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Jane het volgende:
Die ken ik ook al niet.
En die Sylvia en die blonde ook niet, trouwens.
Oh!quote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Jane het volgende:
Nee, Jeffrey is de turner. Die ken ik dan weer wel.
Dat is Jeffrey Wammes, de turner.quote:
Acteur (Feuten) en sidekick (Spuiten en Slikken)quote:
En Sylvia Geersen, vergeet Sylvia niet.quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dus eigenlijk kennen we alleen Hero Brinkman, Inge de Bruijn, Ben Saunders en Lange Frans. En Lange Frans is er al uit
Nou, Edith Bosch vind ik toch ook wel een held. Ex-wereldkampioene Judo. Respectquote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dus eigenlijk kennen we alleen Hero Brinkman, Inge de Bruijn, Ben Saunders en Lange Frans. En Lange Frans is er al uit
Wie is dat dan, in godsnaam?quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
En Sylvia Geersen, vergeet Sylvia niet.
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, Edith Bsch vind ik toch ook wel een held. Ex-wereldkampioene Judo. Respect
In WIDM zou dat een aanwijzing zijn. De mol wordt in het begin buiten beeld gehouden.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?
Model en lekker wijf. Heeft coke gesnoven en komt uit Rotterdamquote:
Ik vind haar echt heel knap.quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Model en lekker wijf. Heeft coke gesnoven en komt uit Rotterdam
Dan zal ze wel ver in het spel komen.quote:Op zondag 14 april 2013 21:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, waarom wordt zij in vredesnaam nauwelijks in beeld gebracht?
Hoho! Ik 'ken' Rosalie en Sylvia!quote:Op zondag 14 april 2013 21:20 schreef Tijn het volgende:
Dat vermoedde ik bij de eerste opdracht van vorige week ook al.quote:Op zondag 14 april 2013 21:23 schreef Beaudelaire het volgende:
Sowieso wordt er gemanipuleerd met de tijd.
Ik voel je! En je was als enige zo enthousiast.quote:Op zondag 14 april 2013 21:24 schreef Nostalgist het volgende:
Zit steeds op te letten welke geheime aanwijzingen er in het programma verstopt zitten.. Kan er nog niet veel vinden..
Let ook erg op de non-verbale communicatie van de deelnemers. Wat dat betreft leuk te volgen
Ik blijf het een rommelig programma vinden.. Waarom de nominaties zo snel en de ranking ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |