quote:
ok nu doet ie het wel, maar zyzz is nog steeds misluktquote:
dat is nog een understatementquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog een understatement
zijn spieren zijn lelijkquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
[..]ik ben niet de enige die Zyzz
vind
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn spieren zijn lelijk![]()
te droog
Des te droger de spieren des te natter de kut, daar zit een gouden balans tussenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn spieren zijn lelijk![]()
te droog
en hij heeft een rotkop![]()
Die lelijke dude op dat plaatjequote:
quote:
Ceviche en ik hier beweren het tegendeelquote:Op woensdag 10 april 2013 21:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Des te droger de spieren des te natter de kut, daar zit een gouden balans tussen
ik heb 2 jaar botjebouwen gedaan had wel veel spieropbouw maar gelukkig niet zo "droge"quote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
IddSpieren moeten zachte lijnen hebben
heb ik ook al een paar keer gehadquote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef essnhills het volgende:
OhIk kreeg die melding van te snel posten nu ook door posten in 2 topics
Vervelend is datquote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook al een paar keer gehad
zwaar kutquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Persoonlijkheid zal toch altijd het belangrijkste blijven. Eerlijk is eerlijk, ik heb ook nooit het streven zo droog te worden, nergens voor nodig ook. Gewoon een beetje beesten en fun hebben in de gym
je hebt het opgemaaktquote:
Ik hoor het net jaquote:
hij is de wifiquote:Op woensdag 10 april 2013 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoor het net ja![]()
Maar hij doet het weerVriend is weer in de kamer
![]()
![]()
Zou dat het zijn?quote:
Ah, problem solvedquote:
Stiekem he, stiekem ben ik een vent.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ceviche en ik hier beweren het tegendeel
en wat als ie in Taiwan zitquote:
Echt?quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Stiekem he, stiekem ben ik een vent.
een vent met een bobbel in de broek, dat dan weer wel
Hij is toch niet de oplossingquote:
Ohquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij is toch niet de oplossingHij viel weg dat Cev mij quotte
Yeah surequote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
heb je wel een bobbel in je broek?![]()
Ja dat welquote:Op woensdag 10 april 2013 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
heb je wel een bobbel in je broek?![]()
je rol pepermunt er uithalenquote:
Lach me niet uitquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lach me niet uit![]()
Ik lig hier in bed, een dvd'tje te kijken, maar nu is hij afgelopen en voor de volgende aflevering moet er een nieuwe dvd in, maar ik lig zo lekker en mijn kat ligt op mijn benen te slapen en het is al half elf en ik moet morgen vroeg op en ik moet ook nog mijjn make-up er af halen en deze problemen had ik niet grhad als ik een man was geweest
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
You're from the seventies, while I'm a nineties' bitch
Nee dat nietquote:
alleen de make-up hebben wij nietquote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lach me niet uit![]()
Ik lig hier in bed, een dvd'tje te kijken, maar nu is hij afgelopen en voor de volgende aflevering moet er een nieuwe dvd in, maar ik lig zo lekker en mijn kat ligt op mijn benen te slapen en het is al half elf en ik moet morgen vroeg op en ik moet ook nog mijjn make-up er af halen en deze problemen had ik niet grhad als ik een man was geweest
Enige wat wij daarvan niet hebben is het make up gedoe.. Voor de rest...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lach me niet uit![]()
GMTAquote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Enige wat wij daarvan niet hebben is het make up gedoe.. Voor de rest...
Katten slapen niet op mannenbenen.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Enige wat wij daarvan niet hebben is het make up gedoe.. Voor de rest...
quote:
wellesquote:
autsjquote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
/klaagmodus aan
Mijn nagel is gevoelig![]()
Ik was een paar weken terug uitgeschoten met een mes, hele inkeping in m'n nagel, gelukkig m'n huid eronder nauwelijks geraakt dus weinig last van, behalve dat ik hem dan moest lakken om te voorkomen dat de helft van m'n nagel zou afscheuren..
Nu is dat er uit aan het groeien, maar er zit een grote hakkel in, en vanmiddag was de nagellak weer weggesleten en toen ging dat stuk nagel zo omhoog staan.. gelukkig deed dat geen pijn want daaronder is het allemaal netjes dichtgegroeid en was de nagel volledig los van m'n huid..
Maar toen heb ik dus een half uur lopen peuteren met een nagelschaartje en een vijltje om dat omhoogstaande stuk nagel weg te krijgen. En nu zit er dus een stuk van m'n huid bloot waar normaal nagel overheen zit, en dat is supergevoelig![]()
/klaagmodus uit
Ik bijt al 15 jaar nagels, en soms bijt je te ver en dan duurt het een paar fucking dagen tot het weer is aangegroeid en het geen pijn meer doet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
/klaagmodus aan
Mijn nagel is gevoelig![]()
Ik was een paar weken terug uitgeschoten met een mes, hele inkeping in m'n nagel, gelukkig m'n huid eronder nauwelijks geraakt dus weinig last van, behalve dat ik hem dan moest lakken om te voorkomen dat de helft van m'n nagel zou afscheuren..
Nu is dat er uit aan het groeien, maar er zit een grote hakkel in, en vanmiddag was de nagellak weer weggesleten en toen ging dat stuk nagel zo omhoog staan.. gelukkig deed dat geen pijn want daaronder is het allemaal netjes dichtgegroeid en was de nagel volledig los van m'n huid..
Maar toen heb ik dus een half uur lopen peuteren met een nagelschaartje en een vijltje om dat omhoogstaande stuk nagel weg te krijgen. En nu zit er dus een stuk van m'n huid bloot waar normaal nagel overheen zit, en dat is supergevoelig![]()
/klaagmodus uit
Niks een vrouwenprobleemquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]![]()
Essnhils, das dan wel weer ook een vrouwenprobleempje(wat wij weer aan moeten horen, en dus ook weer op de een of andere manier ons probleem word, ook al hebben we er niks mee te maken(gehad)
Heb ik ook vaak zat, loop er alleen niet over te klagen...quote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks een vrouwenprobleemJouw nagels kunnen ook inscheuren enzo
![]()
En ik lak alleen m'n nagels als ze stuk zijn, bijvoorbeeld met zoiets, om te voorkomen dat ze doorscheuren![]()
Ik heb een hekel aan nagellak
Jaquote:
En dit is dan nóg een stukje verder je nagel inquote:Op woensdag 10 april 2013 22:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik bijt al 15 jaar nagels, en soms bijt je te ver en dan duurt het een paar fucking dagen tot het weer is aangegroeid en het geen pijn meer doet.
En de laatste tijd heb ik last van ontstoken vingertoppen
Gelukkig rook ik niet, dat scheelt
Ik zette er toch ook bij, klaagmodus aan/uitquote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak zat, loop er alleen niet over te klagen...
Mijn kitten klimt in de gordijnen, als je haar ertegenaan houdt blijft ze hangenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Welles!
Oh, en ze slopen onze broeken.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
[..]
En dit is dan nóg een stukje verder je nagel inDaar kan je helemaal niet bijten normaal
Auwquote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Okee dan, ik heb weleens mijn vinger (nagel) tussen een autodeur gehad. Dat deed zeeeeer.
Auto op je voet, dat doet pas zeer.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Okee dan, ik heb weleens mijn vinger (nagel) tussen een autodeur gehad. Dat deed zeeeeer.
Stoeprand tegen je hoofd ookquote:Op woensdag 10 april 2013 22:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Auto op je voet, dat doet pas zeer.
meerderequote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
Leuk gespreksonderwerp zo![]()
Pijnlijkste ervaring iemand?
vertelquote:
Zo'n betonblok (die bij wegwerkzaamheden gebruikt word voor de paaltjes) op mijn dikke teen laten vallen, 1 week amper kunnen lopen, en 2 weken verplicht niet mee hoeven te doen met gym, lekker steeds een uurtje eerder vrij.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
Leuk gespreksonderwerp zo![]()
Pijnlijkste ervaring iemand?
Van die krampen waar je wakker van wordt zeker, ik heb ook wel eens huilend in bed liggen wiegen tot de feminax ging werkenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Ceviche het volgende:
Buikkrampen als je ongesteld bent, voordat de ibuprofen begint te werken
Auwquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo'n betonblok (die bij wegwerkzaamheden gebruikt word voor de paaltjes) op mijn dikke teen laten vallen, 1 week amper kunnen lopen, en 2 weken verplicht niet mee hoeven te doen met gym, lekker steeds een uurtje eerder vrij.
Dat is het enige waarvan ik huilend in bed ga liggen wiegen, mjah ongesteld = psychisch gestoord bij mijquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die krampen waar je wakker van wordt zeker, ik heb ook wel eens huilend in bed liggen wiegen tot de feminax ging werkenMaar dat is lang niet het pijnlijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal geheeld, gingen ze bij de ortho dus langzaam dat kettinkje strakker zetten om die kiezen wat sneller te laten komen.. allemaal heel voorzichtig, al die assistentes hartstikke lief en voorzichtig.. Behalve eentjeDie zette hem 1x zo strak vast, dat ik direct al voelde dat hij te strak zat. Heb ik ook aangegeven, maar ze wilde van niks weten, en ja, ik was 16 dus liet me met pijn naar huis sturen. Op de fiets werd de pijn steeds erger, eenmaal thuis was ik al aan het huilen van de pijn en was ik misselijk ervan geworden.. Tot het opeens stopte..
Had die **^%&$$^ het voor elkaar gekregen omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat deed zo'n pijn![]()
En dan heb ik 2 hersenschuddingen gehad, en heb ik best ernstige menstruatiepijnMaar zoveel pijn als dat heb ik nooit meer gehad, misselijk van de pijn
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Echt?quote:
Maar het kan ook gewoon ontzettend veel pijn doenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is het enige waarvan ik huilend in bed ga liggen wiegen, mjah ongesteld = psychisch gestoord bij mij
Ibuprofen, geweldig spul.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het kan ook gewoon ontzettend veel pijn doenMaar een warme kruik of warme handen op m'n buik/onderrug willen nog wel eens wat verlichting bieden
![]()
Ik zweer bij feminaxquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ibuprofen, geweldig spul.
En in bed liggen
Das best duur. En ibuprofen smaakt lekker, of beter gezegd, er zit een zoet laagje om dus geen gore medicijnsmaak.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zweer bij feminax1 pilletje bij de eerste maaltijd als de eerste pijnen opkomen, en de rest van de dagen nergens last meer van
Ik had met mijn ingescheurde knieband zwaarder spul, daar begon ik helemaal van te spacen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ibuprofen, geweldig spul.
En in bed liggen
Dit onderwerp jaagt iedereen wegquote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zweer bij feminax1 pilletje bij de eerste maaltijd als de eerste pijnen opkomen, en de rest van de dagen nergens last meer van
Mja, ik gebruik dus maar 1 pilletje per periodequote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Das best duur. En ibuprofen smaakt lekker, of beter gezegd, er zit een zoet laagje om dus geen gore medicijnsmaak.
Ze wilden allemaal vrouwen hierheen halenquote:
Een (psychisch niet helemaal in orde) vriendin van mij gaf me eens een strip lorazepam. Ohhh lekker slapen en dingen vergeten, heerlijk als je een beetje labiel bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had met mijn ingescheurde knieband zwaarder spul, daar begon ik helemaal van te spacen.
dat had ik na de kaakchirurg!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had met mijn ingescheurde knieband zwaarder spul, daar begon ik helemaal van te spacen.
Okquote:
Klopt, valt mee. Maar ik slik de pil niet, dus hier is het iedere maand feest.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik dus maar 1 pilletje per periodeEn ik slik ook vaak door, met maar 3 à 4 keer per jaar een stopweek
Dus 4 pilletjes per jaar is niet zo duur
Oh dus die sof en moka oid zijn de verloren vrouwen?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze wilden allemaal vrouwen hierheen halenDan moeten ze ook niet zeuren als we vervolgens vrouwen onderwerpen krijgen
Ja dan scheelt het wel veelquote:Op woensdag 10 april 2013 23:28 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Klopt, valt mee. Maar ik slik de pil niet, dus hier is het iedere maand feest.
Goede herinneringen dusquote:Op woensdag 10 april 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat had ik na de kaakchirurg!Een ontstekingsremmende pijnstiller, maar ik woog toen ik 16 was maar 42 kilo, dus het was eigenlijk nogal zwaar, dus ik was helemaal duf en licht in m'n hoofd die week
![]()
Ik hoefde ook niet naar school enzoIk mocht lekker op de bank liggen tv kijken enzo en ik werd bediend, zelfs door m'n broers!
![]()
Ik had ook iets met pam ja, heb toen een week thuis gezeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een (psychisch niet helemaal in orde) vriendin van mij gaf me eens een strip lorazepam. Ohhh lekker slapen en dingen vergeten, heerlijk als je een beetje labiel bent.
Jaquote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dus die sof en moka oid zijn de verloren vrouwen?
Aan dat wel ja!quote:
Is soms best wel even fijn, zo lekker dufquote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had ook iets met pam ja, heb toen een week thuis gezeten.
En slikte die medicijnen en kon elk moment van de dag in slaap vallen.
Ook een als ik achter de computer of de PlayStation zat.
Whut? Die baarmoeder gaat er niet minder om werken, en die hormonen veroorzaken geen pijnquote:Op woensdag 10 april 2013 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan scheelt het wel veel![]()
wat ik prettig vind aan Feminax dat het meer iets met je hormonen doet die die pijn veroorzaken, in plaats van het onderdrukken van de pijn
Hallonquote:
Jawel, menstruatiepijn komt door hormonen, want je baarmoeder trekt samen door die hormonen, en eventuele hoofdpijn komt ook door hormonenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Whut? Die baarmoeder gaat er niet minder om werken, en die hormonen veroorzaken geen pijn
Kwam ook door mijn narcose igg.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is soms best wel even fijn, zo lekker duf
wel als ik er benquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
leeft het hier nog een beetje zonder Stuart?
Ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Kwam ook door mijn narcose igg.
Maar vond het echt een nare week hoor.
Ik ben de nieuwe Stu.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef Koen66 het volgende:
leeft het hier nog een beetje zonder Stuart?
Met 100 euroquote:
Een keer had ik er een of twee voor het slapengaan ingenomen. Mijn moeder maakte me wakker en zei iets over dat ze met mijn broer naar het ziekenhuis ging. 'Waarom dan?' 'Hij heeft buikpijn' 'Hij zal wel moeten poepen!'quote:Op woensdag 10 april 2013 23:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had ook iets met pam ja, heb toen een week thuis gezeten.
En slikte die medicijnen en kon elk moment van de dag in slaap vallen.
Ook een als ik achter de computer of de PlayStation zat.
Daar heb ik geen pillen voor nodigquote:Op woensdag 10 april 2013 23:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een keer had ik er een of twee voor het slapengaan ingenomen. Mijn moeder maakte me wakker en zei iets over dat ze met mijn broer naar het ziekenhuis ging. 'Waarom dan?' 'Hij heeft buikpijn' 'Hij zal wel moeten poepen!'
De volgende dag zei ze er iets over en ik begreep er niets van. Pas toen ze het vertelde herinnerde ik het me weer.
Ga je stappen?quote:
Had ik ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een keer had ik er een of twee voor het slapengaan ingenomen. Mijn moeder maakte me wakker en zei iets over dat ze met mijn broer naar het ziekenhuis ging. 'Waarom dan?' 'Hij heeft buikpijn' 'Hij zal wel moeten poepen!'
De volgende dag zei ze er iets over en ik begreep er niets van. Pas toen ze het vertelde herinnerde ik het me weer.
Nee toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, menstruatiepijn komt door hormonen, want je baarmoeder trekt samen door die hormonen, en eventuele hoofdpijn komt ook door hormonenEn feminax speelt in op dat proces
![]()
tenminste, dat is wat ik heb begrepen![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook.
Mijn oma had bloed bij haar edele delen dus mijn moeder ging daar heen.
Zij zich druk te maken dit dat, kwam ze eindelijk thuis lag ik laveloos in de badkamer want was in slaap gevallen met tandenpoetsen. Ik heb haar nog nooit zo laten schrikken, maar ik wist het niet meer.
Ja, en de jongens komen zondag bij mij voetbal kijken.quote:
nee dat klopt, alles groeit netjes een maand vrolijk aan enzo, maar het zijn weer andere hormonen die ervoor zorgen dat je menstrueert, en een deel is dan weer verantwoordelijk voor het (pijnlijk) samentrekken van je baarmoeder, en dát wordt tegengehouden. De rest van je menstruatie gaat gewoon door en wordt niet belemmerdquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee toch?
Je hebt een ei, en dat ei wordt niet gebruikt, en wordt dus weggespoeld. Je baarmoeder gaat de hele maand vrolijk door met weefsel tegen de baarmoederrand te plakken zodat dat ei blijft zitten, maar dat wordt ook niet gebruikt, en dan trekt je bm samen om dat weefsel er uit te krijgen. Dat dacht ik tenminste. En die hormonen zorgen er dan denk ik voor dat dat elke maand gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat feminax dat tegenhoudt..
dronken vrouwenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was laatst een beetje dronken en toen viel ik meerdere keren van de bank af
En van de trap, en van m'n bed, en maar blijven lachen
Fijn zulke dingenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook.
Mijn oma had bloed bij haar edele delen dus mijn moeder ging daar heen.
Zij zich druk te maken dit dat, kwam ze eindelijk thuis lag ik laveloos in de badkamer want was in slaap gevallen met tandenpoetsen. Ik heb haar nog nooit zo laten schrikken, maar ik wist het niet meer.
Gezellig toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, en de jongens komen zondag bij mij voetbal kijken.
En dan in de avond/nacht biertje doen hier in het dorp, en zaterdag naar A'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit dronkenben eigenlijk ook maar een paar keer echt fors fout gegaan, laatste jaren meestal met uitjes met m'n werk, want ja gratis drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn zulke dingen
Ik joeg mijn ouders eerder op stang met 's nachts thuiskomenDan was ik thuis gekomen, maar ik deed dan altijd zo zachtjes dat ik niemand wakker maakte. Maar ik deed dus zó zachtjes dat m'n ouders die wakker lagen te liggen tot ik thuis was me niet hoorden
En mij dus maar eens gingen bellen om 4 uur, terwijl ik toen al iets van 2,5 uur lekker lag te ronken.. 'Waar ben jij?' 'Nou ehm, wat dacht je van in bed?
'
Dat sowieso en vind dat soort avondjes sowieso leuk om te geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezellig toch?kan je beter met 100 gewonnen euro's doen dan met geld waarvoor je gewerkt hebt toch?
Same here.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben eigenlijk ook maar een paar keer echt fors fout gegaan, laatste jaren meestal met uitjes met m'n werk, want ja gratis drank
Wij hebben echt geen idee wie we zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukdrukdruk, maar we gaan vrolijk verder
Hihi, mijn broertje kan ook niet zachtjes doen nee, maar die gaat ook hele gesprekken met m'n ouders voeren om 3 uur 's nachtsquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik kom altijd heel lief met mijn broertje keihard thuis,
ging bij mij een keer fout met Jagermeister... daarna niet meer gedronkenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here.
De laatste keer drankroulette gedaan toen had ik al 7 wijntjes achterover geslagen had. Met whiskey, cola malibu en 7up. Echt een enorme kater de dag erna. Het is al drie maanden geleden maar elke keer als ik kokos ruik word ik weer een beetje misselijk
Gewoon water drinken na zo'n avond ik heb nou echt bijna nooit meer katers.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here.
De laatste keer drankroulette gedaan toen had ik al 7 wijntjes achterover geslagen had. Met whiskey, cola malibu en 7up. Echt een enorme kater de dag erna. Het is al drie maanden geleden maar elke keer als ik kokos ruik word ik weer een beetje misselijk
Hier is het altijd:quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, mijn broertje kan ook niet zachtjes doen nee, maar die gaat ook hele gesprekken met m'n ouders voeren om 3 uur 's nachts![]()
Na een paar keer zo'n akkefietje te hebben gehad kwam m'n vader eerst even in m'n kamer koekeloeren of ik er niet toevallig al in lag voordat ie me weer wakker belde
Het door elkaar drinken, ik denk dat dat niet zo verstandig is.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon water drinken na zo'n avond ik heb nou echt bijna nooit meer katers.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, mijn broertje kan ook niet zachtjes doen nee, maar die gaat ook hele gesprekken met m'n ouders voeren om 3 uur 's nachts![]()
Na een paar keer zo'n akkefietje te hebben gehad kwam m'n vader eerst even in m'n kamer koekeloeren of ik er niet toevallig al in lag voordat ie me weer wakker belde
Oh ik mocht altijd heel veel van m'n ouders hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hier is het altijd:
'Ik ga zo nog even wat drinken met collega's.'
'Oh, met wie dan?'
'... Collega's...'
'Ja maar welke collega's dan?'
'...Henk... En ehm.. Ingrid..'
'Oh nou leuk en niet stomdronken thuiskomen he?'
Elke keer weer verbaasd dat ze dat een plausibel verhaal vindt.
ja dat vindt ze echt een plausibel verhaal
Ik ben dan in Delftquote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien kan/ken ik je broertje wel. Al kom ik overigens bijna nooit in enkhuizen maar dat geheel terzijde. De 28e ben ik trouwens in de Lange Jan te bewonderen.met een FIFA-toernooi.
En dan nogquote:
Je kon toch kijken.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan nogIk ga bijna nooit uit in Enkhuizen
Ik ben nu Amsterdam gewend om te stappen
Dat had zekers gekundquote:
toekquote:
Nee, eigenlijk niet... maar vond het een open deur om er wat van te zeggen...quote:
ach, ik hou wel van een open deur op zn tijdquote:Op donderdag 11 april 2013 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... maar vond het een open deur om er wat van te zeggen...
Ja, zeker als het regentquote:Op donderdag 11 april 2013 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik hou wel van een open deur op zn tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 08:46 schreef Xeor het volgende:
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook goedemorgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 08:46 schreef Xeor het volgende:
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mogguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ts kwam hier vroeger wel eens
tt is kut ja
plaatje is tt en is net zo kut ja![]()
quote:
Dus dat plaatje is Zyzzquote:Op donderdag 11 april 2013 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh
ts kwam hier vroeger wel eens
tt is kut ja
plaatje is tt en is net zo kut ja![]()
Morge![]()
![]()
kan ik niet over meepratenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
Een nieuw onderwerp in dit topic;
Pijn en OngesteldheidVariatie haha.
![]()
![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
ongesteldheid .... bah
onrein zeg ik jeOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
wholla enzoOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
pijn heb ik wel eens ja, ongesteldheid nee, tenzij je aambeien in die categorie kan scharenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
Een nieuw onderwerp in dit topic;
Pijn en OngesteldheidVariatie haha.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
heb je dan z'n zit donut ?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pijn heb ik wel eens ja, ongesteldheid nee, tenzij je aambeien in die categorie kan scharen![]()
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
nee een fiets zonder zadelquote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Veel veiliger dan met zadel.quote:
Zit je tenminste stevig vast.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
yes, safety firstquote:Op donderdag 11 april 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel veiliger dan met zadel.
Zit je tenminste stevig vast.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:
Pussyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Pussy
Nee, daar blijf ik dan verre vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig...quote:
pff ben echt niet vooruit te branden vandaag
neem (een) cokequote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig...
pff ben echt niet vooruit te branden vandaagOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, lekker in de auto wachten op een afspraak.
Werd nog aangehouden met de vraag of ik mee wilde werkenn aan een oefening van de marechaussee. Dan zou een kwartier lang de auto onderzocht worden. Uhm, nee![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef gianni61 het volgende:
Werd nog aangehouden met de vraag of ik mee wilde werkenn aan een oefening van de marechaussee. Dan zou een kwartier lang de auto onderzocht worden. Uhm, needat zouden ze eens bij mij moeten doen
komen ze na 30min terug dat er alleen maar teringzooi in ligtOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad, nou nee.. Heb een multi tool en mes in het deurvak liggen; denk niet dat ze daar blij van zouden worden.. (mes is trouwens wel een legaal inklapmes)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef gianni61 het volgende:
Werd nog aangehouden met de vraag of ik mee wilde werkenn aan een oefening van de marechaussee. Dan zou een kwartier lang de auto onderzocht worden. Uhm, neeMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Eens, ook last van.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig...
pff ben echt niet vooruit te branden vandaagCoca Cola!!!quote:Morgequote:![]()
![]()
in de bedrijfsauto zullen ze niet veel vinden. zo'n c1 kom je niet veel in kwijtquote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, nou nee.. Heb een multi tool en mes in het deurvak liggen; denk niet dat ze daar blij van zouden worden.. (mes is trouwens wel een legaal inklapmes)
maar ja, ze moeten iets te doen hebben als ze met 5 busjes en 3 ypr's daar staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
ik ookquote:
Eensquote:Ik ben net een appel aan het etenquote:
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
ik zo noodle soepquote:Op donderdag 11 april 2013 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens
[..]
Ik ben net een appel aan het eten
Ik denk dat ik een fruitig dagje tegemoet gaquote:Mijn ontbijt was een banaan, nu een appel, en ik heb nog peren die lekker rijp aan het worden zijn
Even doorposten allemaal jongens, dan kunnen we weer een normale TT erin gooien
dat mag ik niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een fruitig dagje tegemoet gaMijn ontbijt was een banaan, nu een appel, en ik heb nog peren die lekker rijp aan het worden zijn
![]()
ik moet een maaltijd op hebben voor mijn pillen
Ohquote:Op donderdag 11 april 2013 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat mag ik niet doen![]()
ik moet een maaltijd op hebben voor mijn pillen
Mijn maaltijden stellen sowieso qua hoeveelheden vrij weinig voor hoor![]()
Zeg dat welquote:Op donderdag 11 april 2013 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die cheerleaders zouden echt hopeloos ten onder gaan bij x-factor![]()
Het lukt ze echt zélden om synchroon te gaan hè?
Hier zijn ze synchroon..quote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Het lukt ze echt zélden om synchroon te gaan hè?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
die groene liggen altijd dwars. of die rozequote:Op donderdag 11 april 2013 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeg dat wel![]()
Het lukt ze echt zélden om synchroon te gaan hè?![]()
quote:Bij jou wel!
Hier echt niet hoor!
Dat is maar net hoe je het bekijkt hè?quote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die groene liggen altijd dwars. of die roze
truequote:Op donderdag 11 april 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt hè?![]()
We zijn er over uitquote:![]()
![]()
nu zij nog![]()
misschien is het gewoon een dance battle en zijn wij gewoon dom dat we ze door elkaar proberen te mengenquote:![]()
![]()
Zou dat het zijn!quote:Op donderdag 11 april 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is het gewoon een dance battle en zijn wij gewoon dom dat we ze door elkaar proberen te mengenDus het moet eigenlijk zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dat het zijn!Dus het moet eigenlijk zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dat 2 football teams erbij![]()
quote:+
=
![]()
Ook al mooi synchroon.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou dat het zijn!Dus het moet eigenlijk zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Allemaal mannen hier die niet van voetbal houden..quote:
quote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal mannen hier die niet van voetbal houden..![]()
alleen EK en WK volg ik, de rest niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal mannen hier die niet van voetbal houden..
en dat is ook alleen omdat dat gezellig is in de kroeg![]()
![]()
quote:![]()
Dat doe ik ook jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen EK en WK volg ik, de rest niet.
en dat is ook alleen omdat dat gezellig is in de kroegEK en WK kijken vanwege de gezelligheid eromheen, de rest is prut
ik vind voetbal wel leuk hoor, zeker de resultaten en andere cijfertjesquote:Op donderdag 11 april 2013 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Allemaal mannen hier die niet van voetbal houden..
Jij bent een cijfertjes man hè?quote:Op donderdag 11 april 2013 13:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik vind voetbal wel leuk hoor, zeker de resultaten en andere cijfertjes
Ja, denk in nummertjes... vind je dat gek?quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jaquote:Op donderdag 11 april 2013 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, denk in nummertjes... vind je dat gek?Ik denk ik geluiden en kleuren
haat aan voetbal is misschien weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef m1st1g het volgende:
Ik wacht op de dag dat iedereen dit shirt gaat dragen![]()
[ afbeelding ]Maar het komt wel ernstig vaak op tv en al die rellen enzo
En dan heb je weer zo'n PSV die wordt gesponsord door de gemeente
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk denk ik geluiden en kleuren
![]()
Niet eens in geuren? Heb je die aflevering van Paul Rabberink bij Pavlov gezien? Volgens mij denkt hij ook in kleuren...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ach ik haat het zeker niet. alleen als ik zie hoe die hommotjes ter aarde storten en naar hun gezicht grijpen als iemand een teen raakt zit ik altijd een beetje zoquote:Op donderdag 11 april 2013 13:09 schreef m1st1g het volgende:
Ik wacht op de dag dat iedereen dit shirt gaat dragen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nee niet gezienquote:Op donderdag 11 april 2013 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
Niet eens in geuren? Heb je die aflevering van Paul Rabberink bij Pavlov gezien? Volgens mij denkt hij ook in kleuren...![]()
Ik denk niet in geuren neeNaja, soms wel eens natuurlijk, maar dan moet ik het zelf oproepen, geluiden en kleuren komen automatisch
Moet je maar eens kijken, ik vond het wel een interessante afleveringquote:Op donderdag 11 april 2013 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee niet gezien![]()
Ik denk niet in geuren neeNaja, soms wel eens natuurlijk, maar dan moet ik het zelf oproepen, geluiden en kleuren komen automatisch
Maar we zijn allebei dus bijzonder
quote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet je maar eens kijken, ik vond het wel een interessante aflevering
Maar we zijn allebei dus bijzonder![]()
![]()
Maar ik dacht dat iedereen bijzonder was
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen hoe het is om in cijfers te denken
Is ook zo, dus wij allebei ookquote:Op donderdag 11 april 2013 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik dacht dat iedereen bijzonder was
Ik kan me trouwens echt niet voorstellen hoe het is om in cijfers te denken![]()
En ik kan echt niet snappen hoe je in geluiden en kleuren denkt...
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijkenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is ook zo, dus wij allebei ook![]()
En ik kan echt niet snappen hoe je in geluiden en kleuren denkt...
ik denk nou aan een gaatje wat er in is geboordquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijken
En dan zie je allemaal dingen voorbij schietenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk nou aan een gaatje wat er in is geboordOh kijk, daar gaat weer een gedachte
![]()
soms met bepaalde hoofdpijn zou ik best wel eens een gaatje willen boren trouwens
naar de baas rijden![]()
Ja, daarom ben ik blij dat ik geen psychiater ben...quote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijken
lijkt me best leuk om gedachten te kunnen lezenquote:Op donderdag 11 april 2013 13:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is sowieso lastig voor te stellen om in iemand anders hoofd te kijken![]()
Jupzquote:Op donderdag 11 april 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik blij dat ik geen psychiater ben...![]()
Ik heb het er wel eens met vriendinnen overOver onze gedachtengangen enzo, en als ik dan hun verhalen hoor denk ik wel eens 'heb ik dan zo'n druk hoofd?
'
Ik denk dat iedereen wel veel denkt, maar niet iedereen het allemaal uitspreektquote:Op donderdag 11 april 2013 13:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jupz![]()
Ik heb het er wel eens met vriendinnen overOver onze gedachtengangen enzo, en als ik dan hun verhalen hoor denk ik wel eens 'heb ik dan zo'n druk hoofd?
'
En het zal ook misschien wel zo zijn dat bepaalde mensen 'meer' denken dan anderen...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ja nee ik bedoel dat we het dan dus hebben over hoeveel we denken..quote:Op donderdag 11 april 2013 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel veel denkt, maar niet iedereen het allemaal uitspreekt
En het zal ook misschien wel zo zijn dat bepaalde mensen 'meer' denken dan anderen...![]()
Maar stiekem ben ik wel blij dat mijn gedachten voor mij zijn en dat ik niet weet wat anderen letterlijk denken![]()
quote:
Ik hoor te hoog
quote:
quote:
De tv maakt zo'n hoge pieptoon, en ik ben de enige die hem hoort
En adapters die loos in het stopcontact zitten maken ook zo'n pieptoon, dus ik moet iedere keer alles afgaan om te kijken of iemand nog zo'n ding in het stopcontact heeft zitten
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En adapters die loos in het stopcontact zitten maken ook zo'n pieptoon, dus ik moet iedere keer alles afgaan om te kijken of iemand nog zo'n ding in het stopcontact heeft zitten![]()
![]()
De rest is doof dus.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
En adapters die loos in het stopcontact zitten maken ook zo'n pieptoon, dus ik moet iedere keer alles afgaan om te kijken of iemand nog zo'n ding in het stopcontact heeft zittenGroot fan van User Wotte![]()
quote:
Die stille ringtones zijn ook irritant.. die kan ik ook nog horen.. en van die dingen om katten enzo uit je tuin te houden, die hoor ik ook![]()
En van die gemeente dingen om hangjongeren weg te schrikken, die hoor ik ook![]()
zo'n goede oren heb ik nietquote:Op donderdag 11 april 2013 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stille ringtones zijn ook irritant.. die kan ik ook nog horen.. en van die dingen om katten enzo uit je tuin te houden, die hoor ik ook![]()
En van die gemeente dingen om hangjongeren weg te schrikken, die hoor ik ook![]()
![]()
![]()
Wees blij, weet je hoe irritant dit isquote:Ik hoor dezelfde dingen die 13-jarigen horen
![]()
Ken je van die testen dat ze hoge frequenties laten horen? Daar hoorde ik ook altijd super hoog meeEn dan doen ze af en toe alsof ze een hele hoge laten horen, maar dan niks laten horen, dan pik je zo de mensen ermee uit die alleen maar 'beweren' dat ze zo hoog horen..
dat deden we op de middelbare school ook jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wees blij, weet je hoe irritant dit isIk hoor dezelfde dingen die 13-jarigen horen
![]()
Ken je van die testen dat ze hoge frequenties laten horen? Daar hoorde ik ook altijd super hoog meeEn dan doen ze af en toe alsof ze een hele hoge laten horen, maar dan niks laten horen, dan pik je zo de mensen ermee uit die alleen maar 'beweren' dat ze zo hoog horen..
om te testen of er al mensen met discotheek schade waren![]()
Ik vond die testen altijd grappigquote:Op donderdag 11 april 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat deden we op de middelbare school ook ja
om te testen of er al mensen met discotheek schade warenWe waren met z'n 3'en die het hoogst konden horen, 2 jongens en ik
![]()
En 1x tijdens een toets waren ze naast het schoolgebouw bezig met tegels zagen, en die cirkelzagen produceren ook zo'n hoge toon.. Dus iedere keer als ie aan en uit werd gezet de hele klas aan het zuchten vanwege die toon, maar eenmaal op toeren hoorden ze dat ding niet meer, wij drieën welzó irritant dat
lekker danquote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond die testen altijd grappigWe waren met z'n 3'en die het hoogst konden horen, 2 jongens en ik
![]()
En 1x tijdens een toets waren ze naast het schoolgebouw bezig met tegels zagen, en die cirkelzagen produceren ook zo'n hoge toon.. Dus iedere keer als ie aan en uit werd gezet de hele klas aan het zuchten vanwege die toon, maar eenmaal op toeren hoorden ze dat ding niet meer, wij drieën welzó irritant dat
helpen oordopjes?![]()
Nauwelijks..quote:En ook niet echt praktisch overdag
Dan hoor ik namelijk ook niet meer wat ze op tv zeggen
Ik heb nu naast de tv altijd maar de radio aan, dan valt die piep minder op
dat lijkt me toch vrij vervelend danquote:Op donderdag 11 april 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nu naast de tv altijd maar de radio aan, dan valt die piep minder op![]()
Dat is het ookquote:Op donderdag 11 april 2013 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat lijkt me toch vrij vervelend danMeestal gaat het prima hoor, maar soms irriteer ik me er enorm aan en werkt het op m'n zenuwen..
Laatst ook bijvoorbeeld, toen was ik bij m'n vriend, en toen hoorde ik ook een pieptoon, maar ik kon niet ontdekken wat het was.. Alle loze adapters eruit gehaald enzo.. nog stééds die pieptoon.. Bleek het uiteindelijk te komen doordat de laptop van m'n vriend met opgeladen accu aan de stroom hing..
Hup eruit die accu..
pff, ik zou gek wordenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is het ookMeestal gaat het prima hoor, maar soms irriteer ik me er enorm aan en werkt het op m'n zenuwen..
Laatst ook bijvoorbeeld, toen was ik bij m'n vriend, en toen hoorde ik ook een pieptoon, maar ik kon niet ontdekken wat het was.. Alle loze adapters eruit gehaald enzo.. nog stééds die pieptoon.. Bleek het uiteindelijk te komen doordat de laptop van m'n vriend met opgeladen accu aan de stroom hing..
Hup eruit die accu..
![]()
![]()
biw
Het wentquote:Maar af en toe
![]()
Helemaal thuis bij m'n ouders, de nieuwe tv piept gelukkig niet, maar de oude wel. En m'n vader heeft een hekel aan reclames, dus dan zette hij het geluid uit, met als gevolg dat die pieptoon echt enorm duidelijk werd.Dan moest ik hem toch vriendelijk verzoeken de reclames weer aan te zetten, ja ok, die zijn ook schijtirritant, maar geluid ligt tenminste nog goed in je oren
quote:Net op tijd voor masterchef!
volgens mij als ik platenspeler + voorversterker + versterker + subwoofer aan zou zetten, zou je gillend de kamer uit rennenquote:Op donderdag 11 april 2013 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wentMaar af en toe
![]()
Helemaal thuis bij m'n ouders, de nieuwe tv piept gelukkig niet, maar de oude wel. En m'n vader heeft een hekel aan reclames, dus dan zette hij het geluid uit, met als gevolg dat die pieptoon echt enorm duidelijk werd.Dan moest ik hem toch vriendelijk verzoeken de reclames weer aan te zetten, ja ok, die zijn ook schijtirritant, maar geluid ligt tenminste nog goed in je oren
![]()
![]()
18 postquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou best kunnen jaquote:Op donderdag 11 april 2013 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij als ik platenspeler + voorversterker + versterker + subwoofer aan zou zetten, zou je gillend de kamer uit rennen![]()
We hebben gister allebei het eerste deel van de finale gemist, en de herhaling komt de volgende dag om 3 uurquote:
quote:![]()
![]()
![]()
haai Xeor!!quote:
ohwquote:Op donderdag 11 april 2013 14:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
We hebben gister allebei het eerste deel van de finale gemist, en de herhaling komt de volgende dag om 3 uur
is leuk. 1 van de 3 is bij sergio hermann![]()
![]()
En wie is segio hermann?quote:Op donderdag 11 april 2013 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
is leuk. 1 van de 3 is bij segio hermann
Ik ben benieuwd naar de opdrachtenquote:
net5 doet het niet bij mijquote:Op donderdag 11 april 2013 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de opdrachten![]()
Hij was toch gemaakt?quote:
een topchef in belgiëquote:Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Ken ik nog steeds nietquote:![]()
Ohquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: