kan ik niet over meepratenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
Een nieuw onderwerp in dit topic;
Pijn en OngesteldheidVariatie haha.
pijn heb ik wel eens ja, ongesteldheid nee, tenzij je aambeien in die categorie kan scharenquote:Op donderdag 11 april 2013 09:03 schreef Xeor het volgende:
Een nieuw onderwerp in dit topic;
Pijn en OngesteldheidVariatie haha.
heb je dan z'n zit donut ?quote:Op donderdag 11 april 2013 09:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pijn heb ik wel eens ja, ongesteldheid nee, tenzij je aambeien in die categorie kan scharen
nee een fiets zonder zadelquote:
Veel veiliger dan met zadel.quote:
yes, safety firstquote:Op donderdag 11 april 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel veiliger dan met zadel.
Zit je tenminste stevig vast.
quote:
Pussyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 april 2013 09:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Pussy
Nee, daar blijf ik dan verre vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
gelukkig...quote:
neem (een) cokequote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig...
pff ben echt niet vooruit te branden vandaag
quote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef gianni61 het volgende:
Zo, lekker in de auto wachten op een afspraak.
Werd nog aangehouden met de vraag of ik mee wilde werkenn aan een oefening van de marechaussee. Dan zou een kwartier lang de auto onderzocht worden. Uhm, nee
Inderdaad, nou nee.. Heb een multi tool en mes in het deurvak liggen; denk niet dat ze daar blij van zouden worden.. (mes is trouwens wel een legaal inklapmes)quote:Op donderdag 11 april 2013 10:13 schreef gianni61 het volgende:
Zo, lekker in de auto wachten op een afspraak.
Werd nog aangehouden met de vraag of ik mee wilde werkenn aan een oefening van de marechaussee. Dan zou een kwartier lang de auto onderzocht worden. Uhm, nee
Eens, ook last van.quote:Op donderdag 11 april 2013 10:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig...
pff ben echt niet vooruit te branden vandaag
Coca Cola!!!quote:
Morgequote:
in de bedrijfsauto zullen ze niet veel vinden. zo'n c1 kom je niet veel in kwijtquote:Op donderdag 11 april 2013 10:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, nou nee.. Heb een multi tool en mes in het deurvak liggen; denk niet dat ze daar blij van zouden worden.. (mes is trouwens wel een legaal inklapmes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |