Nee toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jawel, menstruatiepijn komt door hormonen, want je baarmoeder trekt samen door die hormonen, en eventuele hoofdpijn komt ook door hormonenEn feminax speelt in op dat proces
![]()
tenminste, dat is wat ik heb begrepen![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook.
Mijn oma had bloed bij haar edele delen dus mijn moeder ging daar heen.
Zij zich druk te maken dit dat, kwam ze eindelijk thuis lag ik laveloos in de badkamer want was in slaap gevallen met tandenpoetsen. Ik heb haar nog nooit zo laten schrikken, maar ik wist het niet meer.
Ja, en de jongens komen zondag bij mij voetbal kijken.quote:
nee dat klopt, alles groeit netjes een maand vrolijk aan enzo, maar het zijn weer andere hormonen die ervoor zorgen dat je menstrueert, en een deel is dan weer verantwoordelijk voor het (pijnlijk) samentrekken van je baarmoeder, en dát wordt tegengehouden. De rest van je menstruatie gaat gewoon door en wordt niet belemmerdquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee toch?
Je hebt een ei, en dat ei wordt niet gebruikt, en wordt dus weggespoeld. Je baarmoeder gaat de hele maand vrolijk door met weefsel tegen de baarmoederrand te plakken zodat dat ei blijft zitten, maar dat wordt ook niet gebruikt, en dan trekt je bm samen om dat weefsel er uit te krijgen. Dat dacht ik tenminste. En die hormonen zorgen er dan denk ik voor dat dat elke maand gebeurt, maar ik kan me niet voorstellen dat feminax dat tegenhoudt..
dronken vrouwenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik was laatst een beetje dronken en toen viel ik meerdere keren van de bank af
En van de trap, en van m'n bed, en maar blijven lachen
Fijn zulke dingenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook.
Mijn oma had bloed bij haar edele delen dus mijn moeder ging daar heen.
Zij zich druk te maken dit dat, kwam ze eindelijk thuis lag ik laveloos in de badkamer want was in slaap gevallen met tandenpoetsen. Ik heb haar nog nooit zo laten schrikken, maar ik wist het niet meer.
Gezellig toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, en de jongens komen zondag bij mij voetbal kijken.
En dan in de avond/nacht biertje doen hier in het dorp, en zaterdag naar A'dam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:48 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nooit dronkenben eigenlijk ook maar een paar keer echt fors fout gegaan, laatste jaren meestal met uitjes met m'n werk, want ja gratis drankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op woensdag 10 april 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fijn zulke dingen
Ik joeg mijn ouders eerder op stang met 's nachts thuiskomenDan was ik thuis gekomen, maar ik deed dan altijd zo zachtjes dat ik niemand wakker maakte. Maar ik deed dus zó zachtjes dat m'n ouders die wakker lagen te liggen tot ik thuis was me niet hoorden
En mij dus maar eens gingen bellen om 4 uur, terwijl ik toen al iets van 2,5 uur lekker lag te ronken.. 'Waar ben jij?' 'Nou ehm, wat dacht je van in bed?
'
Dat sowieso en vind dat soort avondjes sowieso leuk om te geven.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gezellig toch?kan je beter met 100 gewonnen euro's doen dan met geld waarvoor je gewerkt hebt toch?
Same here.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben eigenlijk ook maar een paar keer echt fors fout gegaan, laatste jaren meestal met uitjes met m'n werk, want ja gratis drank
Wij hebben echt geen idee wie we zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drukdrukdruk, maar we gaan vrolijk verder
Hihi, mijn broertje kan ook niet zachtjes doen nee, maar die gaat ook hele gesprekken met m'n ouders voeren om 3 uur 's nachtsquote:Op woensdag 10 april 2013 23:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]ik kom altijd heel lief met mijn broertje keihard thuis,
ging bij mij een keer fout met Jagermeister... daarna niet meer gedronkenquote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here.
De laatste keer drankroulette gedaan toen had ik al 7 wijntjes achterover geslagen had. Met whiskey, cola malibu en 7up. Echt een enorme kater de dag erna. Het is al drie maanden geleden maar elke keer als ik kokos ruik word ik weer een beetje misselijk
Gewoon water drinken na zo'n avond ik heb nou echt bijna nooit meer katers.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Same here.
De laatste keer drankroulette gedaan toen had ik al 7 wijntjes achterover geslagen had. Met whiskey, cola malibu en 7up. Echt een enorme kater de dag erna. Het is al drie maanden geleden maar elke keer als ik kokos ruik word ik weer een beetje misselijk
Hier is het altijd:quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, mijn broertje kan ook niet zachtjes doen nee, maar die gaat ook hele gesprekken met m'n ouders voeren om 3 uur 's nachts![]()
Na een paar keer zo'n akkefietje te hebben gehad kwam m'n vader eerst even in m'n kamer koekeloeren of ik er niet toevallig al in lag voordat ie me weer wakker belde
Het door elkaar drinken, ik denk dat dat niet zo verstandig is.quote:Op donderdag 11 april 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon water drinken na zo'n avond ik heb nou echt bijna nooit meer katers.
quote:Op donderdag 11 april 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, mijn broertje kan ook niet zachtjes doen nee, maar die gaat ook hele gesprekken met m'n ouders voeren om 3 uur 's nachts![]()
Na een paar keer zo'n akkefietje te hebben gehad kwam m'n vader eerst even in m'n kamer koekeloeren of ik er niet toevallig al in lag voordat ie me weer wakker belde
Oh ik mocht altijd heel veel van m'n ouders hoorquote:Op donderdag 11 april 2013 00:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hier is het altijd:
'Ik ga zo nog even wat drinken met collega's.'
'Oh, met wie dan?'
'... Collega's...'
'Ja maar welke collega's dan?'
'...Henk... En ehm.. Ingrid..'
'Oh nou leuk en niet stomdronken thuiskomen he?'
Elke keer weer verbaasd dat ze dat een plausibel verhaal vindt.
ja dat vindt ze echt een plausibel verhaal
Ik ben dan in Delftquote:Op donderdag 11 april 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien kan/ken ik je broertje wel. Al kom ik overigens bijna nooit in enkhuizen maar dat geheel terzijde. De 28e ben ik trouwens in de Lange Jan te bewonderen.met een FIFA-toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |