Zo'n betonblok (die bij wegwerkzaamheden gebruikt word voor de paaltjes) op mijn dikke teen laten vallen, 1 week amper kunnen lopen, en 2 weken verplicht niet mee hoeven te doen met gym, lekker steeds een uurtje eerder vrij.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
Leuk gespreksonderwerp zo![]()
Pijnlijkste ervaring iemand?
Van die krampen waar je wakker van wordt zeker, ik heb ook wel eens huilend in bed liggen wiegen tot de feminax ging werkenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:04 schreef Ceviche het volgende:
Buikkrampen als je ongesteld bent, voordat de ibuprofen begint te werken
Auwquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo'n betonblok (die bij wegwerkzaamheden gebruikt word voor de paaltjes) op mijn dikke teen laten vallen, 1 week amper kunnen lopen, en 2 weken verplicht niet mee hoeven te doen met gym, lekker steeds een uurtje eerder vrij.
Dat is het enige waarvan ik huilend in bed ga liggen wiegen, mjah ongesteld = psychisch gestoord bij mijquote:Op woensdag 10 april 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die krampen waar je wakker van wordt zeker, ik heb ook wel eens huilend in bed liggen wiegen tot de feminax ging werkenMaar dat is lang niet het pijnlijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal geheeld, gingen ze bij de ortho dus langzaam dat kettinkje strakker zetten om die kiezen wat sneller te laten komen.. allemaal heel voorzichtig, al die assistentes hartstikke lief en voorzichtig.. Behalve eentjeDie zette hem 1x zo strak vast, dat ik direct al voelde dat hij te strak zat. Heb ik ook aangegeven, maar ze wilde van niks weten, en ja, ik was 16 dus liet me met pijn naar huis sturen. Op de fiets werd de pijn steeds erger, eenmaal thuis was ik al aan het huilen van de pijn en was ik misselijk ervan geworden.. Tot het opeens stopte..
Had die **^%&$$^ het voor elkaar gekregen omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat deed zo'n pijn![]()
En dan heb ik 2 hersenschuddingen gehad, en heb ik best ernstige menstruatiepijnMaar zoveel pijn als dat heb ik nooit meer gehad, misselijk van de pijn
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Echt?quote:
Maar het kan ook gewoon ontzettend veel pijn doenquote:Op woensdag 10 april 2013 23:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat is het enige waarvan ik huilend in bed ga liggen wiegen, mjah ongesteld = psychisch gestoord bij mij
Ibuprofen, geweldig spul.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het kan ook gewoon ontzettend veel pijn doenMaar een warme kruik of warme handen op m'n buik/onderrug willen nog wel eens wat verlichting bieden
![]()
Ik zweer bij feminaxquote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ibuprofen, geweldig spul.
En in bed liggen
Das best duur. En ibuprofen smaakt lekker, of beter gezegd, er zit een zoet laagje om dus geen gore medicijnsmaak.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zweer bij feminax1 pilletje bij de eerste maaltijd als de eerste pijnen opkomen, en de rest van de dagen nergens last meer van
Ik had met mijn ingescheurde knieband zwaarder spul, daar begon ik helemaal van te spacen.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:18 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ibuprofen, geweldig spul.
En in bed liggen
Dit onderwerp jaagt iedereen wegquote:Op woensdag 10 april 2013 23:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zweer bij feminax1 pilletje bij de eerste maaltijd als de eerste pijnen opkomen, en de rest van de dagen nergens last meer van
Mja, ik gebruik dus maar 1 pilletje per periodequote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Das best duur. En ibuprofen smaakt lekker, of beter gezegd, er zit een zoet laagje om dus geen gore medicijnsmaak.
Ze wilden allemaal vrouwen hierheen halenquote:
Een (psychisch niet helemaal in orde) vriendin van mij gaf me eens een strip lorazepam. Ohhh lekker slapen en dingen vergeten, heerlijk als je een beetje labiel bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had met mijn ingescheurde knieband zwaarder spul, daar begon ik helemaal van te spacen.
dat had ik na de kaakchirurg!quote:Op woensdag 10 april 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had met mijn ingescheurde knieband zwaarder spul, daar begon ik helemaal van te spacen.
Okquote:
Klopt, valt mee. Maar ik slik de pil niet, dus hier is het iedere maand feest.quote:Op woensdag 10 april 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik dus maar 1 pilletje per periodeEn ik slik ook vaak door, met maar 3 à 4 keer per jaar een stopweek
Dus 4 pilletjes per jaar is niet zo duur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |