Nee en nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Is er echt een meet?En komen alle mensen van die meet ook gezellig naar de meet op 11 mei?
Waarom ben jij zo enthousiast over die meet?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Is er echt een meet?En komen alle mensen van die meet ook gezellig naar de meet op 11 mei?
ik vind sproeten juist wel leukquote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij woont toch in Amsterdam?
[..]
Lang haar is beter inderdaad, maar ik hou echt niet van sproeten.
Het is al 24 jaar gezellig zonder jullie, dus die ene dag lukt ook wel hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Your loss, het wordt hartstikke gezellig.
Ik ben een van de organisatoren. Als ik niet enthousiast meer ben wordt het dus wel heel treurigquote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo enthousiast over die meet?
Ja, dat heb je ook met garnalenstaartjes, smaakt ook nergens naar.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb pistachenoten gehoord. Heb het ook een keer gegeten, maar dat was gepaneerd en gefrituurd, blijft weinig van de smaak van die beesten over.
Ben jij pas 24? Ik had je veel ouder ingeschat.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is al 24 jaar gezellig zonder jullie, dus die ene dag lukt ook wel hoor.
Op je mond? Met tong?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kreeg alleen 3 kusjes, meer is er niet gebeurd.. Ik weet dat je het graag anders had gewild, maar:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij pas 24? Ik had je veel ouder ingeschat.
Hij liegt hoor, hij is 32.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij pas 24? Ik had je veel ouder ingeschat.
Je klinkt zo nu en dan een beetje oud en verzuurd. Niet lullig bedoeld hoor verder, heeft ook zo z'n charmes.quote:
DRIE KUSJES EN EEN KNUFFELquote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kreeg alleen 3 kusjes, meer is er niet gebeurd.. Ik weet dat je het graag anders had gewild, maar:
[ afbeelding ]
Ok, maar wordt er nou gepepen of niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een van de organisatoren. Als ik niet enthousiast meer ben wordt het dus wel heel treurig
Jammer.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, netjes op zijn wangetjes
Haha had ik het gewoon goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je klinkt zo nu en dan een beetje oud en verzuurd. Niet lullig bedoeld hoor verder, heeft ook zo z'n charmes.
quote:
Ik hoop ook dat het alleen maar erger wordt met de jaren, daar geniet ik namelijk echt van.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je klinkt zo nu en dan een beetje oud en verzuurd. Niet lullig bedoeld hoor verder, heeft ook zo z'n charmes.
Ja. Ambipur komt en die staat al even droog, dus het gaat helemaal los.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DRIE KUSJES EN EEN KNUFFEL
[..]
Ok, maar wordt er nou gepepen of niet?
Make me.quote:
Die knuffel never happened, ik was dan wel dronken, maar dat weet ik heus nog welquote:
wanneer precies, ben dan zelf ook jarig en een heleboel bekenden ook, dus weet niet of ik kan.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?
Ik hoop later ook een ouwe zure klootzak te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop ook dat het alleen maar erger wordt met de jaren, daar geniet ik namelijk echt van.
Je kan me ondertussen wel redelijk inschatten jaquote:
Het maakt je wel interessant gezelschap ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop ook dat het alleen maar erger wordt met de jaren, daar geniet ik namelijk echt van.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoop later ook een ouwe zure klootzak te zijn.
16e, hebben we het volgens mij al een keer over gehad Janies, zet het nou eens in je agenda.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wanneer precies, ben dan zelf ook jarig en een heleboel bekenden ook, dus weet niet of ik kan.
die geitenkaassalade van de mac vond ik btw best lekkerquote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebben
Dat bedoel ik maar, dat hoor ik trouwens niet vaker.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het maakt je wel interessant gezelschap ja.
Oh nee wacht ik gaf je vriendje een knuffel, kneep hem ook in zn bipsquote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die knuffel never happened, ik was dan wel dronken, maar dat weet ik heus nog wel
Salade van de macquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die geitenkaassalade van de mac vond ik btw best lekker
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh nee wacht ik gaf je vriendje een knuffel, kneep hem ook in zn bips
Ok mooi, heb je daar ook een apart kamertje voor?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja. Ambipur komt en die staat al even droog, dus het gaat helemaal los.
Ik zet het in m'n agenda, zorg dat de taart klaarstaat. En niet zo'n kleffe taart uit de supermarkt, of nog erger: vlaaiquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
16e, hebben we het volgens mij al een keer over gehad Janies, zet het nou eens in je agenda.
Vraag maar aan m, dan gaat ie blozen en dan weet je genoegquote:
Gezond eten bij de Macquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die geitenkaassalade van de mac vond ik btw best lekker
Zal ik doenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vraag maar aan m, dan gaat ie blozen en dan weet je genoeg
Ik zal het ook noteren.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
16e, hebben we het volgens mij al een keer over gehad Janies, zet het nou eens in je agenda.
Tyf een eind op met je meets man, eng wijfquote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Nee dat mogen jij en Ambi lekker samen uitzoeken. Ik hoop alleen wel dat je groter dan 1.85 bent, kleiner doet ze namelijk niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok mooi, heb je daar ook een apart kamertje voor?
sorryquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tyf een eind op met je meets man, eng wijf.
Jij mag niet komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zet het in m'n agenda, zorg dat de taart klaarstaat. En niet zo'n kleffe taart uit de supermarkt, of nog erger: vlaaigewoon een lekkere zelfgemaakte taart.
1.92m komt helemaal goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat mogen jij en Ambi lekker samen uitzoeken. Ik hoop alleen wel dat je groter dan 1.85 bent, kleiner doet ze namelijk niet.
quote:
Wat heeft ze gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tyf een eind op met je meets man, eng wijf.
dat denk ik niet, maar daar ging het ook niet om, ik vind die vieze kleffe burgers gewoon niet echt lekker, dus heb ik liever iets anders als ik daar eet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Salade van de macZitten waarschijnlijk net zoveel calorieën in als in een Big Mac
quote:
Ik ben heul geen 1.85.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat mogen jij en Ambi lekker samen uitzoeken. Ik hoop alleen wel dat je groter dan 1.85 bent, kleiner doet ze namelijk niet.
Je moet mckroket nemen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat denk ik niet, maar daar ging het ook niet om, ik vind die vieze kleffe burgers gewoon niet echt lekker, dus heb ik liever iets anders als ik daar eet.
maar was ze wel lekker?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben heul geen 1.85.Ze moet niet zulke big talk online hebben, zo kieskeurig was ze echt niet.
Oh wauw heeft er wat gespeeld tussen jullie? Vertel me alle details, ik ben gek op roddelsquote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben heul geen 1.85.Ze moet niet zulke big talk online hebben, zo kieskeurig was ze echt niet.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb maar twee stoelen en m'n moeder komt ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht dat we wel een beetje een band hadden opgebouwd ondertussen.
daar moet ik dan ook maar net zin in hebben.quote:
Piye neemt je moeder wel op schoot hoor, hele sociale jongen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb maar twee stoelen en m'n moeder komt ook.
Jij.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb maar twee stoelen en m'n moeder komt ook.
Vrij weinig. Dit was een one man job voor een smooth operator. Lock & load en snel weer naar huis, ze begon al over samenwonen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh wauw heeft er wat gespeeld tussen jullie? Vertel me alle details, ik ben gek op roddels
Godver.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Dit was een one man job voor een smooth operator. Lock & load en snel weer naar huis, ze begon al over samenwonen.
Ik vind die ene saus die erop zit wel lekker. Mosterd lust ik eigenlijk niet, maar door die andere saus kan ik het hebben. En aangezien ik geen zin heb om langer te wachten bestel ik dus gewoon de standaardburger.quote:
Ook niks mis mee, als je die lekker vindt hoor. Sommige mensen denken echt dat een salade bij de mac halen betekent dat je gezond wil doen, maar je kan het ook gewoon lekker vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar moet ik dan ook maar net zin in hebben.
Ik had nu zin in die salade. Toevallig.
En frietjes
Hihi wij kennen elkaar door en door zie ik al.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar moet ik dan ook maar net zin in hebben.
Ik had nu zin in die salade. Toevallig.
En frietjes
Zou je niet met haar samen willen wonen?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Dit was een one man job voor een smooth operator. Lock & load en snel weer naar huis, ze begon al over samenwonen.
Die saus is echt fucking ranzig.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind die ene saus die erop zit wel lekker. Mosterd lust ik eigenlijk niet, maar door die andere saus kan ik het hebben. En aangezien ik geen zin heb om langer te wachten bestel ik dus gewoon de standaardburger.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb zelfde kapsel alleen wat korter
En jij?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je niet met haar samen willen wonen?
+ Een veel mooier hoofd. #oneluvnohomoyolooncequote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb zelfde kapsel alleen wat korter
Ik zweer het je, die FOK!wijven zijn niet goed snik.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Soms zijn labiele meisjes heel leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die FOK!wijven zijn niet goed snik.
Welke lekkere/normale/gezellige/spontane etc. chicks die jij kent zitten op FOK!/fora? Geen één toch.
net als dat ze het raar vinden als je een vettige hamburger en een cola light bestelt...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind die ene saus die erop zit wel lekker. Mosterd lust ik eigenlijk niet, maar door die andere saus kan ik het hebben. En aangezien ik geen zin heb om langer te wachten bestel ik dus gewoon de standaardburger.
[..]
Ook niks mis mee, als je die lekker vindt hoor. Sommige mensen denken echt dat een salade bij de mac halen betekent dat je gezond wil doen, maar je kan het ook gewoon lekker vinden.
2, maar die posten eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke normale etc. chicks die jij kent zitten op FOK!/fora? Geen één toch.
Cola light is echt fucking ranzig.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
net als dat ze het raar vinden als je een vettige hamburger en een cola light bestelt...
Ik vind cola light lekkerder dan gewone cola
Ik kan dat niet handelen, ik wil gewoon mentaal gezonde chicks. Tissues voor de bitches met issues, mij niet gezien.quote:
Als ik nu beweer wel in die categorie te vallen geloof je me toch niet, dus deze vraag schiet zo weinig opquote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke lekkere/normale/gezellige/spontane etc. chicks die jij kent zitten op FOK!/fora? Geen één toch.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eyquote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je dan zou liegenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik nu beweer wel in die categorie te vallen geloof je me toch niet, dus deze vraag schiet zo weinig op
Pics van je face mag je DM'en, dan zal ik eventueel mijn mening herzien.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik nu beweer wel in die categorie te vallen geloof je me toch niet, dus deze vraag schiet zo weinig op
Die shit heb je met alle meisjes man.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een weekje, maar als je genoeg tussenpozen neemt kan je het rekken tot een jaar.quote:
Ja snap ik ook. Ik weet niet wat goed voor me is vandaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan dat niet handelen, ik wil gewoon mentaal gezonde chicks. Tissues voor de bitches met issues, mij niet gezien.
Jullie kennen me tenslotte ook allemaal door en doorquote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je dan zou liegen
Zou best met haar samen willen wonen in een leuk flatje, mag zij de kelderbox hebben, ik heb daar niet genoeg klanten voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |