Gezellig. Is het een kringverjaardag?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?
nietesquote:
Sprinkhanen schijnen naar kip te smaken.quote:
Alles wat men niet thuis kan brengen smaakt naar kip.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sprinkhanen schijnen naar kip te smaken.
Nee, heb een verjaardag.quote:
Je vriendin smaakt naar kip?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles wat men niet thuis kan brengen smaakt naar kip.
Leuk, wanneer?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb een verjaardag.
[..]
Je vriendin smaakt naar kip?
Ah nee dan moeten we weer knuffelequote:
Weer? Wij hebben niet geknuffeld, jij was te pussyquote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah nee dan moeten we weer knuffele
Fuck youquote:
Oh snap.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weer? Wij hebben niet geknuffeld, jij was te pussy
Ik heb pistachenoten gehoord. Heb het ook een keer gegeten, maar dat was gepaneerd en gefrituurd, blijft weinig van de smaak van die beesten over.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sprinkhanen schijnen naar kip te smaken.
Het is dan ook een salade.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejongejonge, heb ik om 5 uur een maaltijdsalade weggewerkt, rammel nu alweer van de honger.
Doe eens gek en eet nog een maaltijdsalade.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejongejonge, heb ik om 5 uur een maaltijdsalade weggewerkt, rammel nu alweer van de honger.
Niet liege!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebbenquote:
Jij wilde wel erg graag?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebben
Dan ben je dus flink in de aap gelogeerd. Maaltijdsalade.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |