Mijn ketting ligt er ook al 2 weken af, ook dichte kettingkastquote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Mensen maken mij zo boos trouwens. Ik fiets naar fietsenmaker brengen want iets met ketting. Heb een dichte kettingkast dus hè (belangrijk detail). Zeg zo: "Ja, óf de ketting ligt eraf óf de ketting is kapot." Zegt Harrie in de Warrie: "Ja, afhankelijk van wat ermee is, kost dat 10 euro of 15 euro, maar dat kan ik niet zien, daarvoor moet ik eerst die kettingkast weghalen."
OH ECHT JE MEENT HET?!?!?! IK DACHT DAT JE LASEROGEN HAD GVD WAAROM DENK JE GVD DAT IK DIE KUTHOERENTYFUSFIETS NAAR JOU BRENG, ALS IK HET GVD ZELF KON ZIEN KON IK GVD ZELF OOK WEL METEEN ZEGGEN WAT ER MET DIE KKKETTING WAS.
poen haha lolquote:Op woensdag 10 april 2013 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn ketting ligt er ook al 2 weken af, ook dichte kettingkastMaar ben zo lazy om hem zelf ff poen te schroeven
Mwoa, op steenworp afstand.quote:
Bij mij zit er van dat gare, strakgestrokken plastic ofzo overheen, weenie. Zag geen schroefjes of iets dus dacht, fuck this shit. En had geen zin om half Arnhem door te struinen met fiets aan de hand.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn ketting ligt er ook al 2 weken af, ook dichte kettingkastMaar ben zo lazy om hem zelf ff poen te schroeven
quote:
quote:
Dan zou ik wel even gaan ja. Oldbies zijn altijd gewenst op zulke meets.quote:
vaseline komt niet, dus laat dan maarquote:Op woensdag 10 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even gaan ja. Oldbies zijn altijd gewenst op zulke meets.
Snap ik, 4ebe komt ook al niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
vaseline komt niet, dus laat dan maar
quote:
Tintelfrisse.quote:
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?quote:
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?
Krekelsoep?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |