quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb zelfde kapsel alleen wat korter
En jij?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je niet met haar samen willen wonen?
+ Een veel mooier hoofd. #oneluvnohomoyolooncequote:Op woensdag 10 april 2013 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb zelfde kapsel alleen wat korter
Ik zweer het je, die FOK!wijven zijn niet goed snik.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Dit was een one man job voor een smooth operator. Lock & load en snel weer naar huis, ze begon al over samenwonen.
Soms zijn labiele meisjes heel leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zweer het je, die FOK!wijven zijn niet goed snik.
Welke lekkere/normale/gezellige/spontane etc. chicks die jij kent zitten op FOK!/fora? Geen één toch.
net als dat ze het raar vinden als je een vettige hamburger en een cola light bestelt...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind die ene saus die erop zit wel lekker. Mosterd lust ik eigenlijk niet, maar door die andere saus kan ik het hebben. En aangezien ik geen zin heb om langer te wachten bestel ik dus gewoon de standaardburger.
[..]
Ook niks mis mee, als je die lekker vindt hoor. Sommige mensen denken echt dat een salade bij de mac halen betekent dat je gezond wil doen, maar je kan het ook gewoon lekker vinden.
2, maar die posten eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke normale etc. chicks die jij kent zitten op FOK!/fora? Geen één toch.
Cola light is echt fucking ranzig.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
net als dat ze het raar vinden als je een vettige hamburger en een cola light bestelt...
Ik vind cola light lekkerder dan gewone cola
Ik kan dat niet handelen, ik wil gewoon mentaal gezonde chicks. Tissues voor de bitches met issues, mij niet gezien.quote:
Als ik nu beweer wel in die categorie te vallen geloof je me toch niet, dus deze vraag schiet zo weinig opquote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke lekkere/normale/gezellige/spontane etc. chicks die jij kent zitten op FOK!/fora? Geen één toch.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eyquote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je dan zou liegenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik nu beweer wel in die categorie te vallen geloof je me toch niet, dus deze vraag schiet zo weinig op
Pics van je face mag je DM'en, dan zal ik eventueel mijn mening herzien.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als ik nu beweer wel in die categorie te vallen geloof je me toch niet, dus deze vraag schiet zo weinig op
Die shit heb je met alle meisjes man.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een weekje, maar als je genoeg tussenpozen neemt kan je het rekken tot een jaar.quote:
Ja snap ik ook. Ik weet niet wat goed voor me is vandaar.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan dat niet handelen, ik wil gewoon mentaal gezonde chicks. Tissues voor de bitches met issues, mij niet gezien.
Jullie kennen me tenslotte ook allemaal door en doorquote:Op woensdag 10 april 2013 18:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
we weten allemaal dat je dan zou liegen
Zou best met haar samen willen wonen in een leuk flatje, mag zij de kelderbox hebben, ik heb daar niet genoeg klanten voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |