dat denk ik niet, maar daar ging het ook niet om, ik vind die vieze kleffe burgers gewoon niet echt lekker, dus heb ik liever iets anders als ik daar eet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Salade van de macZitten waarschijnlijk net zoveel calorieën in als in een Big Mac
quote:
Ik ben heul geen 1.85.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat mogen jij en Ambi lekker samen uitzoeken. Ik hoop alleen wel dat je groter dan 1.85 bent, kleiner doet ze namelijk niet.
Je moet mckroket nemen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat denk ik niet, maar daar ging het ook niet om, ik vind die vieze kleffe burgers gewoon niet echt lekker, dus heb ik liever iets anders als ik daar eet.
maar was ze wel lekker?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben heul geen 1.85.Ze moet niet zulke big talk online hebben, zo kieskeurig was ze echt niet.
Oh wauw heeft er wat gespeeld tussen jullie? Vertel me alle details, ik ben gek op roddelsquote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben heul geen 1.85.Ze moet niet zulke big talk online hebben, zo kieskeurig was ze echt niet.
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb maar twee stoelen en m'n moeder komt ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht dat we wel een beetje een band hadden opgebouwd ondertussen.
daar moet ik dan ook maar net zin in hebben.quote:
Piye neemt je moeder wel op schoot hoor, hele sociale jongen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb maar twee stoelen en m'n moeder komt ook.
Jij.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb maar twee stoelen en m'n moeder komt ook.
Vrij weinig. Dit was een one man job voor een smooth operator. Lock & load en snel weer naar huis, ze begon al over samenwonen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:42 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh wauw heeft er wat gespeeld tussen jullie? Vertel me alle details, ik ben gek op roddels
Godver.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Dit was een one man job voor een smooth operator. Lock & load en snel weer naar huis, ze begon al over samenwonen.
Ik vind die ene saus die erop zit wel lekker. Mosterd lust ik eigenlijk niet, maar door die andere saus kan ik het hebben. En aangezien ik geen zin heb om langer te wachten bestel ik dus gewoon de standaardburger.quote:
Ook niks mis mee, als je die lekker vindt hoor. Sommige mensen denken echt dat een salade bij de mac halen betekent dat je gezond wil doen, maar je kan het ook gewoon lekker vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar moet ik dan ook maar net zin in hebben.
Ik had nu zin in die salade. Toevallig.
En frietjes
Hihi wij kennen elkaar door en door zie ik al.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar moet ik dan ook maar net zin in hebben.
Ik had nu zin in die salade. Toevallig.
En frietjes
Zou je niet met haar samen willen wonen?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrij weinig. Dit was een one man job voor een smooth operator. Lock & load en snel weer naar huis, ze begon al over samenwonen.
Die saus is echt fucking ranzig.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik vind die ene saus die erop zit wel lekker. Mosterd lust ik eigenlijk niet, maar door die andere saus kan ik het hebben. En aangezien ik geen zin heb om langer te wachten bestel ik dus gewoon de standaardburger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |