Je kan me ondertussen wel redelijk inschatten jaquote:
Het maakt je wel interessant gezelschap ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop ook dat het alleen maar erger wordt met de jaren, daar geniet ik namelijk echt van.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik hoop later ook een ouwe zure klootzak te zijn.
16e, hebben we het volgens mij al een keer over gehad Janies, zet het nou eens in je agenda.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wanneer precies, ben dan zelf ook jarig en een heleboel bekenden ook, dus weet niet of ik kan.
die geitenkaassalade van de mac vond ik btw best lekkerquote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebben
Dat bedoel ik maar, dat hoor ik trouwens niet vaker.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het maakt je wel interessant gezelschap ja.
Oh nee wacht ik gaf je vriendje een knuffel, kneep hem ook in zn bipsquote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die knuffel never happened, ik was dan wel dronken, maar dat weet ik heus nog wel
Salade van de macquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die geitenkaassalade van de mac vond ik btw best lekker
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh nee wacht ik gaf je vriendje een knuffel, kneep hem ook in zn bips
Ok mooi, heb je daar ook een apart kamertje voor?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja. Ambipur komt en die staat al even droog, dus het gaat helemaal los.
Ik zet het in m'n agenda, zorg dat de taart klaarstaat. En niet zo'n kleffe taart uit de supermarkt, of nog erger: vlaaiquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
16e, hebben we het volgens mij al een keer over gehad Janies, zet het nou eens in je agenda.
Vraag maar aan m, dan gaat ie blozen en dan weet je genoegquote:
Gezond eten bij de Macquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die geitenkaassalade van de mac vond ik btw best lekker
Zal ik doenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vraag maar aan m, dan gaat ie blozen en dan weet je genoeg
Ik zal het ook noteren.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
16e, hebben we het volgens mij al een keer over gehad Janies, zet het nou eens in je agenda.
Tyf een eind op met je meets man, eng wijfquote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Is er echt een meet?En komen alle mensen van die meet ook gezellig naar de meet op 11 mei?
Nee dat mogen jij en Ambi lekker samen uitzoeken. Ik hoop alleen wel dat je groter dan 1.85 bent, kleiner doet ze namelijk niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok mooi, heb je daar ook een apart kamertje voor?
sorryquote:Op woensdag 10 april 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tyf een eind op met je meets man, eng wijf.
Jij mag niet komen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zet het in m'n agenda, zorg dat de taart klaarstaat. En niet zo'n kleffe taart uit de supermarkt, of nog erger: vlaaigewoon een lekkere zelfgemaakte taart.
1.92m komt helemaal goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee dat mogen jij en Ambi lekker samen uitzoeken. Ik hoop alleen wel dat je groter dan 1.85 bent, kleiner doet ze namelijk niet.
quote:
Wat heeft ze gedaanquote:Op woensdag 10 april 2013 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tyf een eind op met je meets man, eng wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |