Nee en nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Is er echt een meet?En komen alle mensen van die meet ook gezellig naar de meet op 11 mei?
Waarom ben jij zo enthousiast over die meet?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef CristinaYang het volgende:
Is er echt een meet?En komen alle mensen van die meet ook gezellig naar de meet op 11 mei?
ik vind sproeten juist wel leukquote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij woont toch in Amsterdam?
[..]
Lang haar is beter inderdaad, maar ik hou echt niet van sproeten.
Het is al 24 jaar gezellig zonder jullie, dus die ene dag lukt ook wel hoor.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Your loss, het wordt hartstikke gezellig.
Ik ben een van de organisatoren. Als ik niet enthousiast meer ben wordt het dus wel heel treurigquote:Op woensdag 10 april 2013 18:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo enthousiast over die meet?
Ja, dat heb je ook met garnalenstaartjes, smaakt ook nergens naar.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik heb pistachenoten gehoord. Heb het ook een keer gegeten, maar dat was gepaneerd en gefrituurd, blijft weinig van de smaak van die beesten over.
Ben jij pas 24? Ik had je veel ouder ingeschat.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is al 24 jaar gezellig zonder jullie, dus die ene dag lukt ook wel hoor.
Op je mond? Met tong?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kreeg alleen 3 kusjes, meer is er niet gebeurd.. Ik weet dat je het graag anders had gewild, maar:
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij pas 24? Ik had je veel ouder ingeschat.
Hij liegt hoor, hij is 32.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij pas 24? Ik had je veel ouder ingeschat.
Je klinkt zo nu en dan een beetje oud en verzuurd. Niet lullig bedoeld hoor verder, heeft ook zo z'n charmes.quote:
DRIE KUSJES EN EEN KNUFFELquote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kreeg alleen 3 kusjes, meer is er niet gebeurd.. Ik weet dat je het graag anders had gewild, maar:
[ afbeelding ]
Ok, maar wordt er nou gepepen of niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben een van de organisatoren. Als ik niet enthousiast meer ben wordt het dus wel heel treurig
Jammer.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, netjes op zijn wangetjes
Haha had ik het gewoon goed.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je klinkt zo nu en dan een beetje oud en verzuurd. Niet lullig bedoeld hoor verder, heeft ook zo z'n charmes.
quote:
Ik hoop ook dat het alleen maar erger wordt met de jaren, daar geniet ik namelijk echt van.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Je klinkt zo nu en dan een beetje oud en verzuurd. Niet lullig bedoeld hoor verder, heeft ook zo z'n charmes.
Ja. Ambipur komt en die staat al even droog, dus het gaat helemaal los.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DRIE KUSJES EN EEN KNUFFEL
[..]
Ok, maar wordt er nou gepepen of niet?
Make me.quote:
Die knuffel never happened, ik was dan wel dronken, maar dat weet ik heus nog welquote:
wanneer precies, ben dan zelf ook jarig en een heleboel bekenden ook, dus weet niet of ik kan.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?
Ik hoop later ook een ouwe zure klootzak te zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop ook dat het alleen maar erger wordt met de jaren, daar geniet ik namelijk echt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |