Doe normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat me weer hard tegen m'n schedel trappen?
Al die slappe types die op het laatst afhaken.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
Goede TT.
Grid gaat niet, choco probably ook niet, chris weet ik niet en tenzij hij er nog exact hetzelfde uitziet als op z'n 16e herken ik hem niet.
En jij wel gewoon nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
Goede TT.
Grid gaat niet, choco probably ook niet, chris weet ik niet en tenzij hij er nog exact hetzelfde uitziet als op z'n 16e herken ik hem niet.
Nee.quote:
Wat is dit voor meet?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
Goede TT.
Betaal je m'n kaartje ook?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef Piye het volgende:
Vas ga je ook? Dan neem ik even snel de trein.
dat vind ik juist wel mooi, vooral die sproeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Zonde van die sproeten en het korte haar.
Jij woont toch in Amsterdam?quote:
Lang haar is beter inderdaad, maar ik hou echt niet van sproeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik juist wel mooi, vooral die sproeten.
Met lang haar is ze ook leuk
[ afbeelding ]
Solid 9/10.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan?
No.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik juist wel mooi, vooral die sproeten.
Met lang haar is ze ook leuk
[ afbeelding ]
quote:Een snackbarketen gaat in Amsterdam en Utrecht patat met wietsaus verkopen. De basis is een Vlaamse mayonaise, waaraan een concentraat van hennep is toegevoegd.
Wie stoned wil worden, heeft weinig aan deze mayonaise. Er zit namelijk geen THC in. Volgens de eigenaar van snackbarketen Manneken Pis worden toeristen daarvoor gewaarschuwd: "Het staat op de borden, zodat toeristen niet te veel verwachten."
De eigenaar kwam op het idee toen hij in zijn Amsterdamse friettent stond en de wietlucht rook van een coffeeshop. "Mensen zijn benieuwd naar de smaak, ook als ze geen wietliefhebber zijn."
O zo. Wie treedt er op?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja maar het ging om een concert in de melkweg
Vraag Krioquote:Op woensdag 10 april 2013 17:53 schreef Piye het volgende:
[..]
O zo. Wie treedt er op?
Ik zag vandaag dat dj jazzy jeff binnenkort in Rotterdam staat.Jammer dat ik niet kan.
GVD JE KUNT TOCH LEZEN ONNIEDANquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ga voor The Mighty Mos Def.
Denk om je hart liefje. We willen je de komende 80 jaar nog niet kwijt.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
GVD JE KUNT TOCH LEZEN ONNIEDAN
[..]
Ja maar dat is niet de enige, bitch.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
GVD JE KUNT TOCH LEZEN ONNIEDAN
[..]
Mag toch hopen dat ik de 134 niet haal.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Denk om je hart liefje. We willen je de komende 80 jaar nog niet kwijt.
Maar dankjewel voor het onder de aandacht brengen.
Waarom zou je dat niet willen?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ik de 134 niet haal.
Jij woont ook in Amsterdam toch?quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Mensen maken mij zo boos trouwens. Ik fiets naar fietsenmaker brengen want iets met ketting. Heb een dichte kettingkast dus hè (belangrijk detail). Zeg zo: "Ja, óf de ketting ligt eraf óf de ketting is kapot." Zegt Harrie in de Warrie: "Ja, afhankelijk van wat ermee is, kost dat 10 euro of 15 euro, maar dat kan ik niet zien, daarvoor moet ik eerst die kettingkast weghalen."
OH ECHT JE MEENT HET?!?!?! IK DACHT DAT JE LASEROGEN HAD GVD WAAROM DENK JE GVD DAT IK DIE KUTHOERENTYFUSFIETS NAAR JOU BRENG, ALS IK HET GVD ZELF KON ZIEN KON IK GVD ZELF OOK WEL METEEN ZEGGEN WAT ER MET DIE KKKETTING WAS.
Mensen maken mij zo boos trouwens. Ik fiets naar fietsenmaker brengen want iets met ketting. Heb een dichte kettingkast dus hè (belangrijk detail). Zeg zo: "Ja, óf de ketting ligt eraf óf de ketting is kapot." Zegt Harrie in de Warrie: "Ja, afhankelijk van wat ermee is, kost dat 10 euro of 15 euro, maar dat kan ik niet zien, daarvoor moet ik eerst die kettingkast weghalen."
OH ECHT JE MEENT HET?!?!?! IK DACHT DAT JE LASEROGEN HAD GVD WAAROM DENK JE GVD DAT IK DIE KUTHOERENTYFUSFIETS NAAR JOU BRENG, ALS IK HET GVD ZELF KON ZIEN KON IK GVD ZELF OOK WEL METEEN ZEGGEN WAT ER MET DIE KKKETTING WAS.
U (still) mad.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Stahp.quote:
Deze vrouw, heerlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
Die mensen maken mij ook boos.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja maar mensen maken gewoon zulke domme opmerkingen.
Dus ik begrijp het volkomen.
Meisjes met sproetjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Zonde van die sproeten en het korte haar.
Jouw schoenenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meisjes met sproetjes.
Kortige pittige kapsels.
Een paar sproetjes kunnen wel leuk zijn, maar als je hoofd 1 grote sproet wordt, gaat het mij wat te ver.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meisjes met sproetjes.
Kortige pittige kapsels.
Hoeren zijn het.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Vrouwen, wat een heerlijke simpele zielen zijn het toch ook altyd weer.
Ben geen vrouw.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]![]()
Vrouwen, wat een heerlijke simpele zielen zijn het toch ook altyd weer.
Mijn ketting ligt er ook al 2 weken af, ook dichte kettingkastquote:Op woensdag 10 april 2013 18:04 schreef Chloroform het volgende:
poen haha lolquote:Op woensdag 10 april 2013 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn ketting ligt er ook al 2 weken af, ook dichte kettingkastMaar ben zo lazy om hem zelf ff poen te schroeven
Mwoa, op steenworp afstand.quote:
Bij mij zit er van dat gare, strakgestrokken plastic ofzo overheen, weenie. Zag geen schroefjes of iets dus dacht, fuck this shit. En had geen zin om half Arnhem door te struinen met fiets aan de hand.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn ketting ligt er ook al 2 weken af, ook dichte kettingkastMaar ben zo lazy om hem zelf ff poen te schroeven
quote:
quote:
Dan zou ik wel even gaan ja. Oldbies zijn altijd gewenst op zulke meets.quote:
vaseline komt niet, dus laat dan maarquote:Op woensdag 10 april 2013 18:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Dan zou ik wel even gaan ja. Oldbies zijn altijd gewenst op zulke meets.
Snap ik, 4ebe komt ook al niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
vaseline komt niet, dus laat dan maar
quote:
Tintelfrisse.quote:
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?quote:
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?
Krekelsoep?quote:
Gezellig. Is het een kringverjaardag?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh leuk, komen jullie op mijn verjaardag?
nietesquote:
Sprinkhanen schijnen naar kip te smaken.quote:
Alles wat men niet thuis kan brengen smaakt naar kip.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sprinkhanen schijnen naar kip te smaken.
Nee, heb een verjaardag.quote:
Je vriendin smaakt naar kip?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles wat men niet thuis kan brengen smaakt naar kip.
Leuk, wanneer?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, heb een verjaardag.
[..]
Je vriendin smaakt naar kip?
Ah nee dan moeten we weer knuffelequote:
Weer? Wij hebben niet geknuffeld, jij was te pussyquote:Op woensdag 10 april 2013 18:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ah nee dan moeten we weer knuffele
Fuck youquote:
Oh snap.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weer? Wij hebben niet geknuffeld, jij was te pussy
Ik heb pistachenoten gehoord. Heb het ook een keer gegeten, maar dat was gepaneerd en gefrituurd, blijft weinig van de smaak van die beesten over.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sprinkhanen schijnen naar kip te smaken.
Het is dan ook een salade.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejongejonge, heb ik om 5 uur een maaltijdsalade weggewerkt, rammel nu alweer van de honger.
Doe eens gek en eet nog een maaltijdsalade.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:33 schreef VeerEli het volgende:
Sjongejongejonge, heb ik om 5 uur een maaltijdsalade weggewerkt, rammel nu alweer van de honger.
Niet liege!quote:Op woensdag 10 april 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebbenquote:
Jij wilde wel erg graag?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebben
Dan ben je dus flink in de aap gelogeerd. Maaltijdsalade.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, een MAALTIJDsalade. Dan verwacht ik niet na 1,5 uur alweer vette honger te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |