Doe normaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je gaat me weer hard tegen m'n schedel trappen?
Al die slappe types die op het laatst afhaken.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
Goede TT.
Grid gaat niet, choco probably ook niet, chris weet ik niet en tenzij hij er nog exact hetzelfde uitziet als op z'n 16e herken ik hem niet.
En jij wel gewoon nog?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
Goede TT.
Grid gaat niet, choco probably ook niet, chris weet ik niet en tenzij hij er nog exact hetzelfde uitziet als op z'n 16e herken ik hem niet.
Nee.quote:
Wat is dit voor meet?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef krioro het volgende:
Goede TT.
Betaal je m'n kaartje ook?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef Piye het volgende:
Vas ga je ook? Dan neem ik even snel de trein.
dat vind ik juist wel mooi, vooral die sproeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Zonde van die sproeten en het korte haar.
Jij woont toch in Amsterdam?quote:
Lang haar is beter inderdaad, maar ik hou echt niet van sproeten.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik juist wel mooi, vooral die sproeten.
Met lang haar is ze ook leuk
[ afbeelding ]
Solid 9/10.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je hiervan?
No.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat vind ik juist wel mooi, vooral die sproeten.
Met lang haar is ze ook leuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |