SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist echt even geen betere lullige opmerkingquote:
Jippiequote:
Ik snapte er al geen kont vanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist echt even geen betere lullige opmerking![]()
SNAP JE NU WAAROM IK EEN HEKEL HEB AAN ZIEK ZIJN![]()
Yeahquote:
Spot je hem zelf of moet ik je er weer op wijzen?quote:
Zucht ik word er zo moe van he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spot je hem zelf of moet ik je er weer op wijzen?
quote:
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeerd.quote:
Zo jammer van het laatste woord in deze postquote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeert.
Bijna?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeerd.
Ho, bijna weer een misser.
Ja, dat maakt het zo ongelofelijk onleesbaar he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer van het laatste woord in deze post
*ongelooflijkquote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het zo ongelovelijk onleesbaar he.
Ik snap je hoor.
Ongelofelijk mag ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*ongelooflijk![]()
Had je die foto en lap tekst gezien bij c_a op haar FB?
Die tekst was echt niet te volgen door de gigantische taalfaal!!
Dan is het met een f niet zoals jij deed met een v.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ongelofelijk mag ook.
Nee, die heb ik niet gezien. Naja d of t, hoevaak denk je dat ik mijn post controleer en achteraf spot ik 'm maar dan is er al zoveel gehaat dat het niet meer uitmaakt.
Weet ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het met een f niet zoals jij deed met een v.
SPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze tekst. Te erg gewoon
tl;dr.SPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, als het te erg wordt vind ik het ook irritant maar kleine foutjes lees ik nogal snel overheen. Communicatie is nog steeds het middel om een boodschap over te dragen en als daar een foutje in zit kan ik dat wel handelen. Het wordt wat anders als het zo een brei van letters wordt.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze tekst. Te erg gewoon
Na 3 zinnen ben ik opgehouden met lezenSPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel alsof het uit een vertaalmachine komt.
Ik kan best snel lezen en toch heb ik over die tekst behoorlijk lang gedaan. Gewoon omdat het niet te volgen is door alle foutenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na 3 zinnen ben ik opgehouden met lezen
Lijkt wel alsof het uit een vertaalmachine komt.
Bij dat soort verhalen krijg ik sowieso al jeuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan best snel lezen en toch heb ik over die tekst behoorlijk lang gedaan. Gewoon omdat het niet te volgen is door alle fouten![]()
Jammer wel, want het is op zich een mooi verhaal.
De MI was niet fijn!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat soort verhalen krijg ik sowieso al jeuk.
sowieso verzonnen verhalen voor aandachtquote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat soort verhalen krijg ik sowieso al jeuk.
Ik ga het niet verder lezen, want ik kan daar niet tegenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan best snel lezen en toch heb ik over die tekst behoorlijk lang gedaan. Gewoon omdat het niet te volgen is door alle fouten![]()
Jammer wel, want het is op zich een mooi verhaal.
Tenzij je taal- & grammarnazi bentquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Ow, dat facebookverhaal herken ik wel. Het scheelt als je heel snel kunt lezen, dan skip je zo alle fouten.
sja zet het maar lekker vol met fouten.... ik doe er echt niet langer overquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Ow, dat facebookverhaal herken ik wel. Het scheelt als je heel snel kunt lezen, dan skip je zo alle fouten.
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij je taal- & grammarnazi bent
Het is ook helemaal niet interessant. Mensen die dat sharen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
sja zet het maar lekker vol met fouten.... ik doe er echt niet langer over
De vraag is, waarom wil je dat zien?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oké.
De censuur neemt wel heel ernstige vormen aan!!
Röntgenfoto van de heupen van een dwerg-vrouwtje. Het kruis is gecensureerd![]()
Waarom????
daar zit het hier vol mee.... dat zijn ook de enige die ik op fouten wijs.... hypocriete prutsersquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij je taal- & grammarnazi bent
Altijd al willen weten hoe dat eruit ziet.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vraag is, waarom wil je dat zien?
Wut?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oké.
De censuur neemt wel heel ernstige vormen aan!!
Röntgenfoto van de heupen van een dwerg-vrouwtje. Het kruis is gecensureerd![]()
Waarom????
Ik heb huppel ook wel eens betrapt maar mij boeit het niet. Ik weet wat ze bedoelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
daar zit het hier vol mee.... dat zijn ook de enige die ik op fouten wijs.... hypocriete prutsers
als ze zelf eens een foutje maken is het door de haast.. of een typefoutje
Wees blij dat er taal- & grammarnazi's zijn. Anders wordt de Nederlandse taal verkracht!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
daar zit het hier vol mee.... dat zijn ook de enige die ik op fouten wijs.... hypocriete prutsers
kijk het kan natuurlijk te ver gaan..... maar als er ergens een lettertje verkeerd staat..... boeie!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb huppel ook wel eens betrapt maar mij boeit het niet. Ik weet wat ze bedoelt.
liever de taal dan mijn maagdelijke kontjequote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat er taal- & grammarnazi's zijn. Anders wordt de Nederlandse taal verkracht!
Ze kunnen de kwaliteit van het onderwijs verhogen... Als ik zie hoe sommige VMBO's articuleren, daar gaan zelfs mijn nekharen van overeind staan.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat er taal- & grammarnazi's zijn. Anders wordt de Nederlandse taal verkracht!
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
liever de taal dan mijn maagdelijke kontje
Ja, dat moeten ze rap doen. Als ik soms hoor hoe m'n zusje bepaalde woorden uitspreektquote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kunnen de kwaliteit van het onderwijs verhogen... Als ik zie hoe sommige VMBO's articuleren, daar gaan zelfs mijn nekharen van overeind staan.
Daar ging het niet om!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vraag is, waarom wil je dat zien?
nee......quote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat ik zelf ook fouten maak en wijs me daar aub op!!
Uhm op het HAVO is het niet veel beter hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kunnen de kwaliteit van het onderwijs verhogen... Als ik zie hoe sommige VMBO's articuleren, daar gaan zelfs mijn nekharen van overeind staan.
Dat heb jij toch altijd?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee......
alleen als ik zin heb om vervelend te doen
Mijn vraag blijft staan, waarom zoek jij naar foto's van kabouters?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het niet om!!
En als ze de halve heup, dat waar de foto om gaat, censureren is het best storend.
Hou op. Mijn nichtje is met haar examens bezig en haar posts op facebook zijn echt 10x zo erg als die van mij hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm op het HAVO is het niet veel beter hoor
Ze keek op Joof z'n Facebook.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, waarom zoek jij naar foto's van kabouters?
Ik zeg niets!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb huppel ook wel eens betrapt maar mij boeit het niet. Ik weet wat ze bedoelt.
Als ik het niveau van veel Pabo studentes zie, en dan bedoel ik niet zo zeer qua taal, dan is er ook weinig hoop voor de toekomst.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm op het HAVO is het niet veel beter hoor
Doe ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, waarom zoek jij naar foto's van kabouters?
Die is hard.quote:
Is het bedoeld ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niets!!
En om eerlijk te zijn, juist doordat men mij erop wees heb ik het geleerd.
Volgens mij is het met een 't'.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is hard.
[..]
Is het bedoeld ja?
Ik snap er niks van.
Ik had pas een discussie met een zogenaamde Dom. Beweerde dat ze in het dagelijks leven lerares was en 1 manier om haar sub te "straffen" was om hem iets te laten leren wat net boven zijn niveo is.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik het niveau van veel Pabo studentes zie, en dan bedoel ik niet zo zeer qua taal, dan is er ook weinig hoop voor de toekomst.
Nee is het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is hard.
[..]
Is het bedoeld ja?
Ik snap er niks van.
Schat, ik zat hier echt in opperste verbazing.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is het niet.
Ik bedoelde meer vangoed gedaan dus ik zeg niets!!
Geilquote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had pas een discussie met een zogenaamde Dom. Beweerde dat ze in het dagelijks leven lerares was en 1 manier om haar sub te "straffen" was om hem iets te laten leren wat net boven zijn niveo is.
Ze had niet door wat ze fout had gedaan.
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, ik zat hier echt in opperste verbazing.
Heb je toen toch ook gedaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan je foutje niet meer vinden Huppel, volgende keer zal ik je erop wijzen.
Jij ook niet voor mijquote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
Ik ken verschillende mensen die de pabo gedaan hebben en nu dus lerares zijn, en laat ik het zo zeggen, het zijn niet de meest wereld wijze personen die ik ken.
Ze zijn in ieder geval geen partij voor me met triviant.
Nee, toen heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je toen toch ook gedaan?
Prima hoor. Graag zelfs!!
Dit blijft je echt dwars zitten he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eis een rematch.
Niet normaal welke makkelijke vragen jij allemaal kreeg.
Jaquote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit blijft je echt dwars zitten he.
Scotty, beam me .....
En een goede partnerquote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonguh, jij had mazzel met je worpen.
Ik kreeg ook moeilijke vragen hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eis een rematch.
Niet normaal welke makkelijke vragen jij allemaal kreeg.
Ik denk dat ik weet over welke je het hebt!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, toen heb ik niks gezegd.
Het was een engels stukje tekst waarbij je het woord but en butt had verwisseld waardoor de zin heel anders werd. Dat soort fouten vind ik wel iets erger dan een d of t fout omdat de gehele zin ineens anders wordt.
Ja ik heb triviant.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ook moeilijke vragen hoor![]()
Is goed, heb jij triviant?
Nuchter spelen of onder invloed van?
[..]
Ik denk dat ik weet over welke je het hebt!!
Die zag ik zelf ook maar veel te laat dus niet meer ge-edit. Was idd wel erg ja
Just say when!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb triviant.
En uiteraard onder invloed.
Ja, de fout te laat zien is dus dagelijkse kost hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik weet over welke je het hebt!!
Die zag ik zelf ook maar veel te laat dus niet meer ge-edit. Was idd wel erg ja
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie? Ik was al redelijk aangeschoten en ik weet er vrij weinig meer van.
Evie toch?
Jij was later begonnen in de mono-shotjes-race.quote:
Dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was later begonnen in de mono-shotjes-race.
Ik kreeg op een gegeven moment niks meer terwijl ik nog netjes op een kruk kon blijven zitten.
Ja, zo erg allemaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.
Maar ik bedoelde dat ik de shotjes van Evie ook naar binnen moest gooien.
Heel vervelend.
Waar hangt Casie tegenwoordig eigenlijk uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo erg allemaal.
Myra en Casie wilde ook niet meer. Haters.
Geen idee, ze bezoekt FOK! niet meer. Bij de laatste meet in Leiden hadden we haar via facebook uitgenodigt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar hangt Casie tegenwoordig eigenlijk uit?
ik weet niet wat er vrijdag gaat gebeuren.... had geen reactie van engel meer.....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, wanneer is die meet nou.
Niet dat ik op korte termijn kan maar toch!
Ik ook niet want ik zit niet in de groep / pm ding wat dan ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet wat er vrijdag gaat gebeuren.... had geen reactie van engel meer.....
en een andere meet weet ik ook niet
ik zit ook niet in een groep.... ik vraag af en toe iemand iets directs....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik zit niet in de groep / pm ding wat dan ook.
Oja, dat kan ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit ook niet in een groep.... ik vraag af en toe iemand iets directs....
Omdat ze geen 15 man kon huisvesten, geloof ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat kan ook.
Ik snap alleen niet waar ze mijn pm niet heeft gebruikt, dan had ze meteen iedereen te pakken.
mannetje of 10 max... en zo een idee had ik ook..... maar toen leek het erop of ze zei dan kunnen we dat wel splitsen.... toen trok ik mij terugquote:Op woensdag 10 april 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze geen 15 man kon huisvesten, geloof ik.
Dat hoeft toch ook niet? Nouja, ik zal me er verder niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze geen 15 man kon huisvesten, geloof ik.
dit begrijp ik niet zo goed.... mensen willen zich niet "bemoeien" van de week zag ik andere mensen ook al zeggen ik zeg maar niks voordat er ruzie komt....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Nouja, ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Geen idee, dat weet ik verder niet. Splitsen is sowieso geen goed planquote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
mannetje of 10 max... en zo een idee had ik ook..... maar toen leek het erop of ze zei dan kunnen we dat wel splitsen.... toen trok ik mij terug
Nee, maar er stond wel 15 man in die PMquote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Nouja, ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Dat kan alleen engel is er niet... We kunnen alleen maar gokken wat de reden is en 'daar' hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
dit begrijp ik niet zo goed.... mensen willen zich niet "bemoeien" van de week zag ik andere mensen ook al zeggen ik zeg maar niks voordat er ruzie komt....
dingen kunnen toch besproken worden?
de reden is ruimtegebrekquote:Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan alleen engel is er niet... We kunnen alleen maar gokken wat de reden is en 'daar' hou ik niet zo van.
dan heb je gelijk dat we daar engel bij nodig hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Qua uitwijk of alternatieven bedoelde ik.
Waarom belt je moeder niet gelijk haar man?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou op met ziek zijn hoor!!
Eerst schrik ik wakker van een hoestbui, dan mag ik van de politie niet slapen daarna besloot één van mij buren om te gaan klussen en toen ik eindelijk weer lekker op de bank genesteld lag belde mijn moeder dat ze ergens tussen Tiel en Gorinchem staat met brommerpech en of ik even haar man wilde optrommelen.
Man niet te bereiken dus ik op de fiets naar het ouderlijk huis. Daar aangekomen hangt haar man net de telefoon op. Hij had mijn moeder al gebeld en ging haar nu ophalen.
En ik? Ik zit bij moeders op de bank met een hoofd vol snot en overal pijn
Had ze ook gedaan maar die nam niet op en ma dr beltegoed raakte op.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom belt je moeder niet gelijk haar man?
Vrouwenlogica Vin.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom belt je moeder niet gelijk haar man?
Oh.. naja, kun je zo weer terugquote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ze ook gedaan maar die nam niet op en ma dr beltegoed raakte op.
Even wat positieve olie-zen sturen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Vin.
Niet proberen te begrijpen.
Ik werd straks nog gebeld door een vrouw dat haar olielampje brande.
Ja, wat wil je dat ik daar aan doe dan op afstand?
Ik kon dus de olie gaan bijvullen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even wat positieve olie-zen sturen.
Vertellen wat ze moet doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Vin.
Zeggen dat ze haar olie bij moet vullen....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Vin.
Ik doe mijn olie gewoon zelf bijvullen hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van vieze handen
Inb4: Huppel
Nee.quote:
Lees de inb4quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mijn olie gewoon zelf bijvullen hoor
Ja, die slaat als een lul op een drumstel!!quote:
Mag je haar straks bijvullen?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb haar nu laten zien waar het in moet.
Al heb ik niet de illusie dat ze het de volgende keer zelf gaat doen.
Heul niet, want ik wist dat jij ging zeggen dat jij het wel zelf deedquote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die slaat als een lul op een drumstel!!
Sowieso is dat inb4 grapje behoorlijk lame en achterhaald
Nee, straks niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag je haar straks bijvullen?
inb4: faxie
Ja, ik bel/app gewoon dat ik wil neuken. Ik heb geen smoes zoals olie bijvullen nodig!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet, want ik wist dat jij ging zeggen dat jij het wel zelf deed
Nee ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh je hebt haar even over de motorkap gelegd
Of een massagequote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik bel/app gewoon dat ik wil neuken. Ik heb geen smoes zoals olie bijvullen nodig!
Daar had ik het ook heul niet over?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik bel/app gewoon dat ik wil neuken. Ik heb geen smoes zoals olie bijvullen nodig!
Daar ben ik nu ook wel aan toe ja!!quote:
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar.....quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word gek van mensen die beweren dat ze iets niet op willen dringen, maar vervolgens 10 regels opsommen waaruit blijkt dat ze wel degelijk iets op willen dringen
En dat zo'n 4/5x
Jehova's aan de deur?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word gek van mensen die beweren dat ze iets niet op willen dringen, maar vervolgens 10 regels opsommen waaruit blijkt dat ze wel degelijk iets op willen dringen
En dat zo'n 4/5x
Niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En in een woonwijk is het ook niet zo handig om te doen.
Zoiets jaquote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar.....
Nee, m'n paquote:
Ben je eigenlijk wel blij dat je weer contact met hem hebt? Ik heb je nog niet 1 keer iets positiefs over hem horen zeggen om eerlijk te zijn. Alleen maar dat hij opdringerig en bemoeiziek isquote:
Geen idee eigenlijk. Hij is stront irritant als het over financiën gaat, hij denkt volgens mij dat ik een kleuter ben wat dat betreft. Daarbuiten valt het wel mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk wel blij dat je weer contact met hem hebt? Ik heb je nog niet 1 keer iets positiefs over hem horen zeggen om eerlijk te zijn. Alleen maar dat hij opdringerig en bemoeiziek is
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
Fijnquote:Op woensdag 10 april 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Hij is stront irritant als het over financiën gaat, hij denkt volgens mij dat ik een kleuter ben wat dat betreft. Daarbuiten valt het wel mee.
Ja daarom.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
Vervelend vin, je bent onderhand oud en wjjs genoeg en anders maak je maar een fout, daar leer je van.
Niet echtquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]
Dan kunnen ze toch ook gewoon bij mij terecht.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Mochten er dames zijn die een gespierde boy zoeken, contact Panzermaus
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch ook gewoon bij mij terecht.
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had het puur over het gespierde gedeelte he
Hou op!!quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de juiste proportie nu.
Gespierder zou ten koste gaan van mijn snelheid.
Het klinkt alleen al grappigquote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb de juiste proportie nu.
Gespierder zou ten koste gaan van mijn snelheid.
Je hebt gewoon een dikke huid?quote:
nee, ik heb deze week al een vette hap opquote:
Whehequote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee, ik heb deze week al een vette hap op
Je bent al weer aan de beterende hand he?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee, ik heb deze week al een vette hap op
Kan je het merkenquote:Op woensdag 10 april 2013 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent al weer aan de beterende hand he?
Ja, echt best veel al wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Roy, zonder gekheid.
Je bent een schatje en ik kon inderdaad zien dat er wat kilootjes weg waren bij je
Had je dat niet even bij mij kunnen dumpen?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, echt best veel al wel.
gewoon 10 kilo.
Ik heb net even gekotst en daar knapte ik wel iets van opquote:
Zittend beroep kiezen en een streng bier en kapsalon dieet gaan volgen Vin.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je dat niet even bij mij kunnen dumpen?
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zittend beroep kiezen en een streng bier en kapsalon dieet gaan volgen Vin.
weltrustequote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga poging zoveel doen om relaxed op mn bank te liggen en eventueel even te slapen!!
Toen is het bij mij hard gegaan, toen ik eenmaal een zittend beroep kreeg.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga poging zoveel doen om relaxed op mn bank te liggen en eventueel even te slapen!!
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zittend beroep kiezen en een streng bier en kapsalon dieet gaan volgen Vin.
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dit vanavond?
Is er ergens iets te doen en is mij weer niks verteld?
Ik moest een interview over bier uittypen. Nu heb ik zin in bier, maar niks in huis.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dit vanavond?
Is er ergens iets te doen en is mij weer niks verteld?
Een interview over bier?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest een interview over bier uittypen. Nu heb ik zin in bier, maar niks in huis.
Ja, marktonderzoek.quote:
Waar kan ik mezelf opgeven?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, marktonderzoek.
Op het laatst laten ze mensen kijken, ruiken en proeven van het bier. Dan moeten ze vervolgens zeggen hoe ze het vinden en wat ze eventueel zouden aanpassen.
Heb je nog meer nodig?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, marktonderzoek.
Op het laatst laten ze mensen kijken, ruiken en proeven van het bier. Dan moeten ze vervolgens zeggen hoe ze het vinden en wat ze eventueel zouden aanpassen.
quote:
Meestal hebben ze lijsten met telefoonnummers waar ze uit kiezen. Hoe die lijsten precies samengesteld worden, dat weet ik dan weer niet.quote:
Dat is nog eens een goede deal zeg. Ik dacht dat dit alleen in dromen bestond.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Meestal hebben ze lijsten met telefoonnummers waar ze uit kiezen. Hoe die lijsten precies samengesteld worden, dat weet ik dan weer niet.
En je krijgt tevens een vergoeding als je meedoet.
Alfa heeft een actie waarbij je de code op de fles in moet vullen op de website. Daarmee kun je een brouwerijbezoek winnen voor 4 personen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een meet op de brouwerij?
Ergens wel logisch, mensen moeten er wel tijd voor vrij maken. Dan krijgen ze een vergoeding voor bijvoorbeeld de tijd dat ze niet kunnen werken. Dat compenseert dan weer.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede deal zeg. Ik dacht dat dit alleen in dromen bestond.
Alfa is nog best te drinken ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alfa heeft een actie waarbij je de code op de fles in moet vullen op de website. Daarmee kun je een brouwerijbezoek winnen voor 4 personen.
Denk niet dat ik dat geregeld krijgquote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een meet op de brouwerij?
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, mensen moeten er wel tijd voor vrij maken. Dan krijgen ze een vergoeding voor bijvoorbeeld de tijd dat ze niet kunnen werken. Dat compenseert dan weer.
Ik vind Alfa erg lekker. Niet zo lekker als Hertog Jan, maar toch.quote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
[..]
Ik vind Alfa erg lekker. Niet zo lekker als Hertog Jan, maar toch.
Palmquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hertog Jan.
Grolsch is toch wel het lekkerste. Enige bier wat ik echt goed door kan drinken.
Grolsch drinkt lekker door ja, alleen vind ik het altijd wateriger smaken dan andere bieren. Kan liggen aan de tappers hier natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hertog Jan.
Grolsch is toch wel het lekkerste. Enige bier wat ik echt goed door kan drinken.
Vind ik niet zo lekker.quote:
Grolsch vind ik van tap minder.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grolsch drinkt lekker door ja, alleen vind ik het altijd wateriger smaken dan andere bieren. Kan liggen aan de tappers hier natuurlijk.
[..]
Vind ik niet zo lekker.
Ik drink het altijd uit fles, ik weet niet hoe het uit de tap smaakt. Maar het is fijn bier voor feestjes enz. Verder vind ik Warsteiner ook lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grolsch drinkt lekker door ja, alleen vind ik het altijd wateriger smaken dan andere bieren. Kan liggen aan de tappers hier natuurlijk.
[..]
Vind ik niet zo lekker.
Paas me er eentje.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gemiddeld een 6,6 sta op de uni
TIjd voor bier
Panzer zegt dat ik niet strak genoeg meer benquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus?Ben je z'n holmaatje om chickies voor 'm te regelen ofzo?
Datquote:
Warsteiner had ik jaren niet gedronken, maar had het laatst bij C_M. Het was niet zo lekker als ik me kon herinneren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik drink het altijd uit fles, ik weet niet hoe het uit de tap smaakt. Maar het is fijn bier voor feestjes enz. Verder vind ik Warsteiner ook lekker.
Is het in jouw regio niet relatief vaak op de tap?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grolsch vind ik van tap minder.
Palm is wel lekker hoor.
Nee, bijna niet hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat
We hadden eens met zijn 4'en op de societeit een meter Chouffe gehaald. 13 van die grote flessen.
Het spreekt voor zich dat de reis naar huis hels was.
[..]
Warsteiner had ik jaren niet gedronken, maar had het laatst bij C_M. Het was niet zo lekker als ik me kon herinneren.
[..]
Is het in jouw regio niet relatief vaak op de tap?
Enig idee hoe het komt dat er meer flessen gedronken worden?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, bijna niet hier.
Heel veel heineken of dommelsch hier.
Sowieso is het hier heel veel flessen wat er gedronken word.
Ik hou sowieso wel van Duits bier. Er was bij de Lidl ook lekker bier, ik weet niet meer precies hoe het heet. Ook nog eens lekker goedkoop.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat
We hadden eens met zijn 4'en op de societeit een meter Chouffe gehaald. 13 van die grote flessen.
Het spreekt voor zich dat de reis naar huis hels was.
[..]
Warsteiner had ik jaren niet gedronken, maar had het laatst bij C_M. Het was niet zo lekker als ik me kon herinneren.
[..]
Is het in jouw regio niet relatief vaak op de tap?
Dank je.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* AldoTheApache paast een bier naar Fera
Oettinger, of Graffenwalderquote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou sowieso wel van Duits bier. Er was bij de Lidl ook lekker bier, ik weet niet meer precies hoe het heet. Ook nog eens lekker goedkoop.
Oettinger ja!quote:
Moet je je niet zo vaak laten uitwonen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Panzer zegt dat ik niet strak genoeg meer ben
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je je niet zo vaak laten uitwonen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je je niet zo vaak laten uitwonen.
Ik had laatst bij Twi Amstel Radler. Dat is bier met een citrussmaak.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou sowieso wel van Duits bier. Er was bij de Lidl ook lekker bier, ik weet niet meer precies hoe het heet. Ook nog eens lekker goedkoop.
Oew, citrussmaak. Dat heb ik ook wel eens op.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst bij Twi Amstel Radler. Dat is bier met een citrussmaak.
Had ik ooit eens in Duitsland gedronken en was toen ook wel apart. Het leuke aan Duitsland vind ik al die combinaties.
Het is in verhouding goedkoper, zit meer in.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee hoe het komt dat er meer flessen gedronken worden?
Carlsberg is trouwens ook erg lekker.
Ik koop altijd blikbierquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is in verhouding goedkoper, zit meer in.
Ik vind het ook fijner drinken.
Ik drink niet graag uit blik.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik koop altijd blikbieromdat ik anders die kratten moet terugbrengen
__!!
Dat is zo viesquote:
Kriek was het eerste bier dat ik lekker vond.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, citrussmaak. Dat heb ik ook wel eens op.Kriek vind ik ook lekker, maar dat drinkt bijna als limonade.
Is het goedkoper? Eens op letten dan volgende keer.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dichterbij woonde had je een sixpack dommelsch kunnen krijgen (auto staat toch weer volquote:
haha ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik koop altijd blikbieromdat ik anders die kratten moet terugbrengen
__!!
Daaromquote:
Ja ach, dan heb ik gewoon een legitieme reden om een halve liter te tankenquote:
Weet ik niet, 1x gehad maar en dat was toen prima te drinkenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo vies
Dat is van dat Fair trade merk toch?
[..]
Kriek was het eerste bier dat ik lekker vond.
Ik drink het nog steeds wel eens, als ik met vrienden weg ben. Die gaan dan allemaal zeggen dat ik gay ben.
[..]
Is het goedkoper? Eens op letten dan volgende keer.
In de personeelswinkel is blik dan weer goedkoperquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beugels zijn toch ook halve liters?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ach, dan heb ik gewoon een legitieme reden om een halve liter te tanken
Ja, maar die moet je retournerenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beugels zijn toch ook halve liters?
Dat zeg ik ook altijd als ze vragen of je er een glas bij wil. "Het zit al in een glas"quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
DIE FLES IS TOCH VAN GLAS
mierenneukers
Krijg je ook weer geld terug.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je retourneren
Ik pak gewoon 2 flessen dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Weet ik niet, 1x gehad maar en dat was toen prima te drinken
Maar het lekkerste blijft gewoon een echte Weizen
Krijg ik mijn voorgeschoten geld terug, en ik schiet niet zo graag de AH geld voorquote:
Of je haalt weer beugels, hetzelfde aantal. Dan hoef je geen statiegeld te betalenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krijg ik mijn voorgeschoten geld terug, en ik schiet niet zo graag de AH geld voorhomo's
Kriek is bazig. Maar het wordt wel vrouwenbier genoemd.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo vies
Dat is van dat Fair trade merk toch?
[..]
Kriek was het eerste bier dat ik lekker vond.
Ik drink het nog steeds wel eens, als ik met vrienden weg ben. Die gaan dan allemaal zeggen dat ik gay ben.
[..]
Is het goedkoper? Eens op letten dan volgende keer.
Dommelsch ... Nah.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als je dichterbij woonde had je een sixpack dommelsch kunnen krijgen (auto staat toch weer vol) .
Dat is mooiquote:Op woensdag 10 april 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe
Maar wel een leuke dag gehad
Ik had visite en smiddags naar kinderboerderij geweestquote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is mooi
Wat heb je allemaal gedaan?
Je hebt hier een Afrikaans restaurant. Ik dacht Eritrees. Die heeft die fair trade bieren op de kaart en die krijg je dan in een halve koksnoot. Zo baas.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Weet ik niet, 1x gehad maar en dat was toen prima te drinken
Maar het lekkerste blijft gewoon een echte Weizen
Ach, het zei zo. Ze haten ook op mijn cassis.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Kriek is bazig. Maar het wordt wel vrouwenbier genoemd.
Heeft hier het cafe nu ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt hier een Afrikaans restaurant. Ik dacht Eritrees. Die heeft die fair trade bieren op de kaart en die krijg je dan in een halve koksnoot. Zo baas.
[..]
Ach, het zei zo. Ze haten ook op mijn cassis.
Cassisquote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt hier een Afrikaans restaurant. Ik dacht Eritrees. Die heeft die fair trade bieren op de kaart en die krijg je dan in een halve koksnoot. Zo baas.
[..]
Zijn die kokosnoten overgevlogen door zwaluwen, want anders hoef ik het nietquote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Die fair trade bieren?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft hier het cafe nu ook.
Ik vind het veel te zoet.
Misschien moet je netjes leren drinken.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cassis
Ik krijg alleen veel te snel de hik van alles waar prik in zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elitair kutventje ben je ook hequote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zijn die kokosnoten overgevlogen door zwaluwen, want anders hoef ik het niet
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ojaquote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had visite en smiddags naar kinderboerderij geweest
en vanavond nog even weggeweest
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die fair trade bieren?
[..]
Misschien moet je netjes leren drinken.Ja die afrikaanse bierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Elitair kutventje ben je ook he
Cassis.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die fair trade bieren?
[..]
Misschien moet je netjes leren drinken.Ik drink haske netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Elitair kutventje ben je ook heTOEVALLIG
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En verkoopt dat een beetje?quote:
Ah, een man met smaak dus.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Cassis.
Gitaar drinkt dat ook graag. Ik snap dat niet. Fanta/sinas is ook smerig.
Ik geloof je directquote:
Nee, in Boven-leeuwen is dat geen hardloper.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En verkoopt dat een beetje?
Er zijn er wel 2 die best zoet zijn, ja. Vind ik zelf wel lekker, maar kan me voorstellen dat dt niet voor iedereen zo is.
[..]
Ah, een man met smaak dus.
Ik vond vroeger Fanta keilekker
Daarna had ik in Duitsland veel lekkerdere Fanta en wilde ik de Nederlandse niet meer
[..]
Ik geloof je direct
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik zal me inhoudenIs het weer zover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bedoelt die Orangina? Die gaat nog wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En verkoopt dat een beetje?
Er zijn er wel 2 die best zoet zijn, ja. Vind ik zelf wel lekker, maar kan me voorstellen dat dt niet voor iedereen zo is.
[..]
Ah, een man met smaak dus.
Ik vond vroeger Fanta keilekker
Daarna had ik in Duitsland veel lekkerdere Fanta en wilde ik de Nederlandse niet meer
[..]
Ik geloof je direct
Helemaal niet, zou ik nooit doenquote:Op woensdag 10 april 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent zo'n burp meisje![]()
ik wist het wel!
Ik zag het voorbij komen geloof ikquote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat was het zeker
Pasgeboren lammetjes
Hoe is het met je spierpijnen je pols?
Geen probleem hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Het is inderdaad erg duur. Maarja, Fair Trade he? Dan kun je met een gerust had dronken worden. Je helpt de wereld beter maken.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, in Boven-leeuwen is dat geen hardloper.
Plus dat het gewoon duur is.
Nee, geen Orangina. De fanta was daar een andere kleur. Meer oranje.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt die Orangina? Die gaat nog wel.
Ik help de wereld al door mijn aanwezigheid.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg duur. Maarja, Fair Trade he? Dan kun je met een gerust had dronken worden. Je helpt de wereld beter maken.
[..]
Nee, geen Orangina. De fanta was daar een andere kleur. Meer oranje.
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen probleem hoorJe bent altijd welkom om hier te boeren onder het genot van een biertje, of een goede fles wijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen geloof ik
Gaat wel aardig goed. Pols kan ik al meer bewegen.
Voel nu ook een plekje op m'n bekken (bot), knieën en tussen m'n schouderbladen.
Moequote:Op woensdag 10 april 2013 22:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
niks aan het handje hoor!![]()
Hoe is het met jou?
Dat is ook waar, natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik help de wereld al door mijn aanwezigheid.
Nu zit ik me te bedenken welke dat is. Volgens mij ken ik het wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is inderdaad erg duur. Maarja, Fair Trade he? Dan kun je met een gerust had dronken worden. Je helpt de wereld beter maken.
[..]
Nee, geen Orangina. De fanta was daar een andere kleur. Meer oranje.
Duitse fanta is wat donkerder van kleur, smaakt ook net iets anders.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nu zit ik me te bedenken welke dat is. Volgens mij ken ik het wel.
Awwww dat vind ik gul ende liefquote:Op woensdag 10 april 2013 22:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom om hier te boeren onder het genot van een biertje, of een goede fles wijn
quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Awwww dat vind ik gul ende liefTrue story
Het grappige is dat hij spreekt over ''the one girl he loved'' terwijl hij doorgaans valt op agentjes en zustertjes die er allemaal exact hetzelfde uitzien.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daarom: Niet trachten te hosselen. Scheelt hartzeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |