Dat is zo viesquote:
Kriek was het eerste bier dat ik lekker vond.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Oew, citrussmaak. Dat heb ik ook wel eens op.Kriek vind ik ook lekker, maar dat drinkt bijna als limonade.
Is het goedkoper? Eens op letten dan volgende keer.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is in verhouding goedkoper, zit meer in.
Ik vind het ook fijner drinken.
Als je dichterbij woonde had je een sixpack dommelsch kunnen krijgen (auto staat toch weer volquote:
haha ik ookquote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik koop altijd blikbieromdat ik anders die kratten moet terugbrengen
__!!
Daaromquote:
Ja ach, dan heb ik gewoon een legitieme reden om een halve liter te tankenquote:
Weet ik niet, 1x gehad maar en dat was toen prima te drinkenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is zo vies
Dat is van dat Fair trade merk toch?
[..]
Kriek was het eerste bier dat ik lekker vond.
Ik drink het nog steeds wel eens, als ik met vrienden weg ben. Die gaan dan allemaal zeggen dat ik gay ben.
[..]
Is het goedkoper? Eens op letten dan volgende keer.
In de personeelswinkel is blik dan weer goedkoperquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is in verhouding goedkoper, zit meer in.
Ik vind het ook fijner drinken.
Beugels zijn toch ook halve liters?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ach, dan heb ik gewoon een legitieme reden om een halve liter te tanken
Ja, maar die moet je retournerenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beugels zijn toch ook halve liters?
Dat zeg ik ook altijd als ze vragen of je er een glas bij wil. "Het zit al in een glas"quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
DIE FLES IS TOCH VAN GLAS
mierenneukers
Krijg je ook weer geld terug.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar die moet je retourneren
Ik pak gewoon 2 flessen dan.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ach, dan heb ik gewoon een legitieme reden om een halve liter te tanken
[..]
Weet ik niet, 1x gehad maar en dat was toen prima te drinken
Maar het lekkerste blijft gewoon een echte Weizen
Krijg ik mijn voorgeschoten geld terug, en ik schiet niet zo graag de AH geld voorquote:
Of je haalt weer beugels, hetzelfde aantal. Dan hoef je geen statiegeld te betalenquote:Op woensdag 10 april 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Krijg ik mijn voorgeschoten geld terug, en ik schiet niet zo graag de AH geld voorhomo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |