Ik drink het altijd uit fles, ik weet niet hoe het uit de tap smaakt. Maar het is fijn bier voor feestjes enz. Verder vind ik Warsteiner ook lekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grolsch drinkt lekker door ja, alleen vind ik het altijd wateriger smaken dan andere bieren. Kan liggen aan de tappers hier natuurlijk.
[..]
Vind ik niet zo lekker.
Paas me er eentje.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gemiddeld een 6,6 sta op de uni
TIjd voor bier
Panzer zegt dat ik niet strak genoeg meer benquote:Op woensdag 10 april 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus?Ben je z'n holmaatje om chickies voor 'm te regelen ofzo?
Datquote:
Warsteiner had ik jaren niet gedronken, maar had het laatst bij C_M. Het was niet zo lekker als ik me kon herinneren.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik drink het altijd uit fles, ik weet niet hoe het uit de tap smaakt. Maar het is fijn bier voor feestjes enz. Verder vind ik Warsteiner ook lekker.
Is het in jouw regio niet relatief vaak op de tap?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grolsch vind ik van tap minder.
Palm is wel lekker hoor.
Nee, bijna niet hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat
We hadden eens met zijn 4'en op de societeit een meter Chouffe gehaald. 13 van die grote flessen.
Het spreekt voor zich dat de reis naar huis hels was.
[..]
Warsteiner had ik jaren niet gedronken, maar had het laatst bij C_M. Het was niet zo lekker als ik me kon herinneren.
[..]
Is het in jouw regio niet relatief vaak op de tap?
Enig idee hoe het komt dat er meer flessen gedronken worden?quote:Op woensdag 10 april 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, bijna niet hier.
Heel veel heineken of dommelsch hier.
Sowieso is het hier heel veel flessen wat er gedronken word.
Ik hou sowieso wel van Duits bier. Er was bij de Lidl ook lekker bier, ik weet niet meer precies hoe het heet. Ook nog eens lekker goedkoop.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat
We hadden eens met zijn 4'en op de societeit een meter Chouffe gehaald. 13 van die grote flessen.
Het spreekt voor zich dat de reis naar huis hels was.
[..]
Warsteiner had ik jaren niet gedronken, maar had het laatst bij C_M. Het was niet zo lekker als ik me kon herinneren.
[..]
Is het in jouw regio niet relatief vaak op de tap?
Dank je.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* AldoTheApache paast een bier naar Fera
Oettinger, of Graffenwalderquote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou sowieso wel van Duits bier. Er was bij de Lidl ook lekker bier, ik weet niet meer precies hoe het heet. Ook nog eens lekker goedkoop.
Oettinger ja!quote:
Moet je je niet zo vaak laten uitwonen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Panzer zegt dat ik niet strak genoeg meer ben
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je je niet zo vaak laten uitwonen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je je niet zo vaak laten uitwonen.
Ik had laatst bij Twi Amstel Radler. Dat is bier met een citrussmaak.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou sowieso wel van Duits bier. Er was bij de Lidl ook lekker bier, ik weet niet meer precies hoe het heet. Ook nog eens lekker goedkoop.
Oew, citrussmaak. Dat heb ik ook wel eens op.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had laatst bij Twi Amstel Radler. Dat is bier met een citrussmaak.
Had ik ooit eens in Duitsland gedronken en was toen ook wel apart. Het leuke aan Duitsland vind ik al die combinaties.
Het is in verhouding goedkoper, zit meer in.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee hoe het komt dat er meer flessen gedronken worden?
Carlsberg is trouwens ook erg lekker.
Ik koop altijd blikbierquote:Op woensdag 10 april 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is in verhouding goedkoper, zit meer in.
Ik vind het ook fijner drinken.
Ik drink niet graag uit blik.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik koop altijd blikbieromdat ik anders die kratten moet terugbrengen
__!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |