quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zittend beroep kiezen en een streng bier en kapsalon dieet gaan volgen Vin.
weltrustequote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga poging zoveel doen om relaxed op mn bank te liggen en eventueel even te slapen!!
Toen is het bij mij hard gegaan, toen ik eenmaal een zittend beroep kreeg.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga poging zoveel doen om relaxed op mn bank te liggen en eventueel even te slapen!!
Ik drink geen bierquote:Op woensdag 10 april 2013 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zittend beroep kiezen en een streng bier en kapsalon dieet gaan volgen Vin.
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dit vanavond?
Is er ergens iets te doen en is mij weer niks verteld?
Ik moest een interview over bier uittypen. Nu heb ik zin in bier, maar niks in huis.quote:Op woensdag 10 april 2013 20:52 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dit vanavond?
Is er ergens iets te doen en is mij weer niks verteld?
Een interview over bier?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest een interview over bier uittypen. Nu heb ik zin in bier, maar niks in huis.
Ja, marktonderzoek.quote:
Waar kan ik mezelf opgeven?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, marktonderzoek.
Op het laatst laten ze mensen kijken, ruiken en proeven van het bier. Dan moeten ze vervolgens zeggen hoe ze het vinden en wat ze eventueel zouden aanpassen.
Heb je nog meer nodig?quote:Op woensdag 10 april 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, marktonderzoek.
Op het laatst laten ze mensen kijken, ruiken en proeven van het bier. Dan moeten ze vervolgens zeggen hoe ze het vinden en wat ze eventueel zouden aanpassen.
quote:
Meestal hebben ze lijsten met telefoonnummers waar ze uit kiezen. Hoe die lijsten precies samengesteld worden, dat weet ik dan weer niet.quote:
Dat is nog eens een goede deal zeg. Ik dacht dat dit alleen in dromen bestond.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Meestal hebben ze lijsten met telefoonnummers waar ze uit kiezen. Hoe die lijsten precies samengesteld worden, dat weet ik dan weer niet.
En je krijgt tevens een vergoeding als je meedoet.
Alfa heeft een actie waarbij je de code op de fles in moet vullen op de website. Daarmee kun je een brouwerijbezoek winnen voor 4 personen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een meet op de brouwerij?
Ergens wel logisch, mensen moeten er wel tijd voor vrij maken. Dan krijgen ze een vergoeding voor bijvoorbeeld de tijd dat ze niet kunnen werken. Dat compenseert dan weer.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede deal zeg. Ik dacht dat dit alleen in dromen bestond.
Alfa is nog best te drinken ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alfa heeft een actie waarbij je de code op de fles in moet vullen op de website. Daarmee kun je een brouwerijbezoek winnen voor 4 personen.
Denk niet dat ik dat geregeld krijgquote:Op woensdag 10 april 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een meet op de brouwerij?
Dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, mensen moeten er wel tijd voor vrij maken. Dan krijgen ze een vergoeding voor bijvoorbeeld de tijd dat ze niet kunnen werken. Dat compenseert dan weer.
Ik vind Alfa erg lekker. Niet zo lekker als Hertog Jan, maar toch.quote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
[..]
Ik vind Alfa erg lekker. Niet zo lekker als Hertog Jan, maar toch.
Palmquote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hertog Jan.
Grolsch is toch wel het lekkerste. Enige bier wat ik echt goed door kan drinken.
Grolsch drinkt lekker door ja, alleen vind ik het altijd wateriger smaken dan andere bieren. Kan liggen aan de tappers hier natuurlijk.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Hertog Jan.
Grolsch is toch wel het lekkerste. Enige bier wat ik echt goed door kan drinken.
Vind ik niet zo lekker.quote:
Grolsch vind ik van tap minder.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grolsch drinkt lekker door ja, alleen vind ik het altijd wateriger smaken dan andere bieren. Kan liggen aan de tappers hier natuurlijk.
[..]
Vind ik niet zo lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |