SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - AFGELASTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist echt even geen betere lullige opmerkingquote:
Jippiequote:
Ik snapte er al geen kont vanquote:Op woensdag 10 april 2013 16:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wist echt even geen betere lullige opmerking![]()
SNAP JE NU WAAROM IK EEN HEKEL HEB AAN ZIEK ZIJN![]()
Yeahquote:
Spot je hem zelf of moet ik je er weer op wijzen?quote:
Zucht ik word er zo moe van he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Spot je hem zelf of moet ik je er weer op wijzen?
quote:
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeerd.quote:
Zo jammer van het laatste woord in deze postquote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeert.
Bijna?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Snap je nu wel wat ik met mijn post bedoelde? Ik heb hem gecorrigeerd.
Ho, bijna weer een misser.
Ja, dat maakt het zo ongelofelijk onleesbaar he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo jammer van het laatste woord in deze post
*ongelooflijkquote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het zo ongelovelijk onleesbaar he.
Ik snap je hoor.
Ongelofelijk mag ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*ongelooflijk![]()
Had je die foto en lap tekst gezien bij c_a op haar FB?
Die tekst was echt niet te volgen door de gigantische taalfaal!!
Dan is het met een f niet zoals jij deed met een v.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ongelofelijk mag ook.
Nee, die heb ik niet gezien. Naja d of t, hoevaak denk je dat ik mijn post controleer en achteraf spot ik 'm maar dan is er al zoveel gehaat dat het niet meer uitmaakt.
Weet ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het met een f niet zoals jij deed met een v.
SPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze tekst. Te erg gewoon
tl;dr.SPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, als het te erg wordt vind ik het ook irritant maar kleine foutjes lees ik nogal snel overheen. Communicatie is nog steeds het middel om een boodschap over te dragen en als daar een foutje in zit kan ik dat wel handelen. Het wordt wat anders als het zo een brei van letters wordt.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze tekst. Te erg gewoon
Na 3 zinnen ben ik opgehouden met lezenSPOILER: niet goed voor de bloeddruk van een taalnazi!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel alsof het uit een vertaalmachine komt.
Ik kan best snel lezen en toch heb ik over die tekst behoorlijk lang gedaan. Gewoon omdat het niet te volgen is door alle foutenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na 3 zinnen ben ik opgehouden met lezen
Lijkt wel alsof het uit een vertaalmachine komt.
Bij dat soort verhalen krijg ik sowieso al jeuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan best snel lezen en toch heb ik over die tekst behoorlijk lang gedaan. Gewoon omdat het niet te volgen is door alle fouten![]()
Jammer wel, want het is op zich een mooi verhaal.
De MI was niet fijn!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat soort verhalen krijg ik sowieso al jeuk.
sowieso verzonnen verhalen voor aandachtquote:Op woensdag 10 april 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat soort verhalen krijg ik sowieso al jeuk.
Ik ga het niet verder lezen, want ik kan daar niet tegenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan best snel lezen en toch heb ik over die tekst behoorlijk lang gedaan. Gewoon omdat het niet te volgen is door alle fouten![]()
Jammer wel, want het is op zich een mooi verhaal.
Tenzij je taal- & grammarnazi bentquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Ow, dat facebookverhaal herken ik wel. Het scheelt als je heel snel kunt lezen, dan skip je zo alle fouten.
sja zet het maar lekker vol met fouten.... ik doe er echt niet langer overquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef muhahaha het volgende:
Ow, dat facebookverhaal herken ik wel. Het scheelt als je heel snel kunt lezen, dan skip je zo alle fouten.
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij je taal- & grammarnazi bent
Het is ook helemaal niet interessant. Mensen die dat sharen.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef rival het volgende:
[..]
sja zet het maar lekker vol met fouten.... ik doe er echt niet langer over
De vraag is, waarom wil je dat zien?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oké.
De censuur neemt wel heel ernstige vormen aan!!
Röntgenfoto van de heupen van een dwerg-vrouwtje. Het kruis is gecensureerd![]()
Waarom????
daar zit het hier vol mee.... dat zijn ook de enige die ik op fouten wijs.... hypocriete prutsersquote:Op woensdag 10 april 2013 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tenzij je taal- & grammarnazi bent
Altijd al willen weten hoe dat eruit ziet.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vraag is, waarom wil je dat zien?
Wut?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Oké.
De censuur neemt wel heel ernstige vormen aan!!
Röntgenfoto van de heupen van een dwerg-vrouwtje. Het kruis is gecensureerd![]()
Waarom????
Ik heb huppel ook wel eens betrapt maar mij boeit het niet. Ik weet wat ze bedoelt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
daar zit het hier vol mee.... dat zijn ook de enige die ik op fouten wijs.... hypocriete prutsers
als ze zelf eens een foutje maken is het door de haast.. of een typefoutje
Wees blij dat er taal- & grammarnazi's zijn. Anders wordt de Nederlandse taal verkracht!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
daar zit het hier vol mee.... dat zijn ook de enige die ik op fouten wijs.... hypocriete prutsers
kijk het kan natuurlijk te ver gaan..... maar als er ergens een lettertje verkeerd staat..... boeie!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb huppel ook wel eens betrapt maar mij boeit het niet. Ik weet wat ze bedoelt.
liever de taal dan mijn maagdelijke kontjequote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat er taal- & grammarnazi's zijn. Anders wordt de Nederlandse taal verkracht!
Ze kunnen de kwaliteit van het onderwijs verhogen... Als ik zie hoe sommige VMBO's articuleren, daar gaan zelfs mijn nekharen van overeind staan.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees blij dat er taal- & grammarnazi's zijn. Anders wordt de Nederlandse taal verkracht!
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef rival het volgende:
[..]
liever de taal dan mijn maagdelijke kontje
Ja, dat moeten ze rap doen. Als ik soms hoor hoe m'n zusje bepaalde woorden uitspreektquote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kunnen de kwaliteit van het onderwijs verhogen... Als ik zie hoe sommige VMBO's articuleren, daar gaan zelfs mijn nekharen van overeind staan.
Daar ging het niet om!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De vraag is, waarom wil je dat zien?
nee......quote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik weet dat ik zelf ook fouten maak en wijs me daar aub op!!
Uhm op het HAVO is het niet veel beter hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 16:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze kunnen de kwaliteit van het onderwijs verhogen... Als ik zie hoe sommige VMBO's articuleren, daar gaan zelfs mijn nekharen van overeind staan.
Dat heb jij toch altijd?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
nee......
alleen als ik zin heb om vervelend te doen
Mijn vraag blijft staan, waarom zoek jij naar foto's van kabouters?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ging het niet om!!
En als ze de halve heup, dat waar de foto om gaat, censureren is het best storend.
Hou op. Mijn nichtje is met haar examens bezig en haar posts op facebook zijn echt 10x zo erg als die van mij hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm op het HAVO is het niet veel beter hoor
Ze keek op Joof z'n Facebook.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, waarom zoek jij naar foto's van kabouters?
Ik zeg niets!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb huppel ook wel eens betrapt maar mij boeit het niet. Ik weet wat ze bedoelt.
Als ik het niveau van veel Pabo studentes zie, en dan bedoel ik niet zo zeer qua taal, dan is er ook weinig hoop voor de toekomst.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm op het HAVO is het niet veel beter hoor
Doe ik niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn vraag blijft staan, waarom zoek jij naar foto's van kabouters?
Die is hard.quote:
Is het bedoeld ja?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg niets!!
En om eerlijk te zijn, juist doordat men mij erop wees heb ik het geleerd.
Volgens mij is het met een 't'.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is hard.
[..]
Is het bedoeld ja?
Ik snap er niks van.
Ik had pas een discussie met een zogenaamde Dom. Beweerde dat ze in het dagelijks leven lerares was en 1 manier om haar sub te "straffen" was om hem iets te laten leren wat net boven zijn niveo is.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik het niveau van veel Pabo studentes zie, en dan bedoel ik niet zo zeer qua taal, dan is er ook weinig hoop voor de toekomst.
Nee is het niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die is hard.
[..]
Is het bedoeld ja?
Ik snap er niks van.
Schat, ik zat hier echt in opperste verbazing.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee is het niet.
Ik bedoelde meer vangoed gedaan dus ik zeg niets!!
Geilquote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had pas een discussie met een zogenaamde Dom. Beweerde dat ze in het dagelijks leven lerares was en 1 manier om haar sub te "straffen" was om hem iets te laten leren wat net boven zijn niveo is.
Ze had niet door wat ze fout had gedaan.
Graag gedaanquote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 16:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, ik zat hier echt in opperste verbazing.
Heb je toen toch ook gedaan?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan je foutje niet meer vinden Huppel, volgende keer zal ik je erop wijzen.
Jij ook niet voor mijquote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
Ik ken verschillende mensen die de pabo gedaan hebben en nu dus lerares zijn, en laat ik het zo zeggen, het zijn niet de meest wereld wijze personen die ik ken.
Ze zijn in ieder geval geen partij voor me met triviant.
Nee, toen heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb je toen toch ook gedaan?
Prima hoor. Graag zelfs!!
Dit blijft je echt dwars zitten he.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eis een rematch.
Niet normaal welke makkelijke vragen jij allemaal kreeg.
Jaquote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit blijft je echt dwars zitten he.
Scotty, beam me .....
En een goede partnerquote:Op woensdag 10 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jonguh, jij had mazzel met je worpen.
Ik kreeg ook moeilijke vragen hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eis een rematch.
Niet normaal welke makkelijke vragen jij allemaal kreeg.
Ik denk dat ik weet over welke je het hebt!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, toen heb ik niks gezegd.
Het was een engels stukje tekst waarbij je het woord but en butt had verwisseld waardoor de zin heel anders werd. Dat soort fouten vind ik wel iets erger dan een d of t fout omdat de gehele zin ineens anders wordt.
Ja ik heb triviant.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ook moeilijke vragen hoor![]()
Is goed, heb jij triviant?
Nuchter spelen of onder invloed van?
[..]
Ik denk dat ik weet over welke je het hebt!!
Die zag ik zelf ook maar veel te laat dus niet meer ge-edit. Was idd wel erg ja
Just say when!!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb triviant.
En uiteraard onder invloed.
Ja, de fout te laat zien is dus dagelijkse kost hier.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik denk dat ik weet over welke je het hebt!!
Die zag ik zelf ook maar veel te laat dus niet meer ge-edit. Was idd wel erg ja
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie? Ik was al redelijk aangeschoten en ik weet er vrij weinig meer van.
Evie toch?
Jij was later begonnen in de mono-shotjes-race.quote:
Dat weet ik niet meer.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was later begonnen in de mono-shotjes-race.
Ik kreeg op een gegeven moment niks meer terwijl ik nog netjes op een kruk kon blijven zitten.
Ja, zo erg allemaal.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer.
Maar ik bedoelde dat ik de shotjes van Evie ook naar binnen moest gooien.
Heel vervelend.
Waar hangt Casie tegenwoordig eigenlijk uit?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo erg allemaal.
Myra en Casie wilde ook niet meer. Haters.
Geen idee, ze bezoekt FOK! niet meer. Bij de laatste meet in Leiden hadden we haar via facebook uitgenodigt.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waar hangt Casie tegenwoordig eigenlijk uit?
ik weet niet wat er vrijdag gaat gebeuren.... had geen reactie van engel meer.....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zeg, wanneer is die meet nou.
Niet dat ik op korte termijn kan maar toch!
Ik ook niet want ik zit niet in de groep / pm ding wat dan ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:07 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet niet wat er vrijdag gaat gebeuren.... had geen reactie van engel meer.....
en een andere meet weet ik ook niet
ik zit ook niet in een groep.... ik vraag af en toe iemand iets directs....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik zit niet in de groep / pm ding wat dan ook.
Oja, dat kan ook.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zit ook niet in een groep.... ik vraag af en toe iemand iets directs....
Omdat ze geen 15 man kon huisvesten, geloof ik.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, dat kan ook.
Ik snap alleen niet waar ze mijn pm niet heeft gebruikt, dan had ze meteen iedereen te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |