Nee, straks niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag je haar straks bijvullen?
inb4: faxie
Ja, ik bel/app gewoon dat ik wil neuken. Ik heb geen smoes zoals olie bijvullen nodig!quote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet, want ik wist dat jij ging zeggen dat jij het wel zelf deed
Nee ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh je hebt haar even over de motorkap gelegd
Of een massagequote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik bel/app gewoon dat ik wil neuken. Ik heb geen smoes zoals olie bijvullen nodig!
Daar had ik het ook heul niet over?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, ik bel/app gewoon dat ik wil neuken. Ik heb geen smoes zoals olie bijvullen nodig!
Daar ben ik nu ook wel aan toe ja!!quote:
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar.....quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word gek van mensen die beweren dat ze iets niet op willen dringen, maar vervolgens 10 regels opsommen waaruit blijkt dat ze wel degelijk iets op willen dringen
En dat zo'n 4/5x
Jehova's aan de deur?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik word gek van mensen die beweren dat ze iets niet op willen dringen, maar vervolgens 10 regels opsommen waaruit blijkt dat ze wel degelijk iets op willen dringen
En dat zo'n 4/5x
Niet?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En in een woonwijk is het ook niet zo handig om te doen.
Zoiets jaquote:Op woensdag 10 april 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar.....
Nee, m'n paquote:
Ben je eigenlijk wel blij dat je weer contact met hem hebt? Ik heb je nog niet 1 keer iets positiefs over hem horen zeggen om eerlijk te zijn. Alleen maar dat hij opdringerig en bemoeiziek isquote:
Geen idee eigenlijk. Hij is stront irritant als het over financiën gaat, hij denkt volgens mij dat ik een kleuter ben wat dat betreft. Daarbuiten valt het wel mee.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk wel blij dat je weer contact met hem hebt? Ik heb je nog niet 1 keer iets positiefs over hem horen zeggen om eerlijk te zijn. Alleen maar dat hij opdringerig en bemoeiziek is
quote:Op woensdag 10 april 2013 18:57 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie niet helemaal klaar met al die fake autistenmeets? Gaat nooit door en de helft is daadwerkelijk sociaal beperkt. Daar wil je toch niet mee hangen.
Als iemand mij wil komen checken laat je het maar weten, ik ben overal. Als je vrouwelijk, intrigerend en lekker bent kun je ervan uitgaan dat er geneukt gaat worden. Not even kidding.
Fijnquote:Op woensdag 10 april 2013 18:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Hij is stront irritant als het over financiën gaat, hij denkt volgens mij dat ik een kleuter ben wat dat betreft. Daarbuiten valt het wel mee.
Ja daarom.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
Vervelend vin, je bent onderhand oud en wjjs genoeg en anders maak je maar een fout, daar leer je van.
Niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |