mannetje of 10 max... en zo een idee had ik ook..... maar toen leek het erop of ze zei dan kunnen we dat wel splitsen.... toen trok ik mij terugquote:Op woensdag 10 april 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze geen 15 man kon huisvesten, geloof ik.
Dat hoeft toch ook niet? Nouja, ik zal me er verder niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ze geen 15 man kon huisvesten, geloof ik.
dit begrijp ik niet zo goed.... mensen willen zich niet "bemoeien" van de week zag ik andere mensen ook al zeggen ik zeg maar niks voordat er ruzie komt....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Nouja, ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Geen idee, dat weet ik verder niet. Splitsen is sowieso geen goed planquote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
mannetje of 10 max... en zo een idee had ik ook..... maar toen leek het erop of ze zei dan kunnen we dat wel splitsen.... toen trok ik mij terug
Nee, maar er stond wel 15 man in die PMquote:Op woensdag 10 april 2013 17:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Nouja, ik zal me er verder niet mee bemoeien.
Dat kan alleen engel is er niet... We kunnen alleen maar gokken wat de reden is en 'daar' hou ik niet zo van.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
dit begrijp ik niet zo goed.... mensen willen zich niet "bemoeien" van de week zag ik andere mensen ook al zeggen ik zeg maar niks voordat er ruzie komt....
dingen kunnen toch besproken worden?
de reden is ruimtegebrekquote:Op woensdag 10 april 2013 17:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kan alleen engel is er niet... We kunnen alleen maar gokken wat de reden is en 'daar' hou ik niet zo van.
dan heb je gelijk dat we daar engel bij nodig hebbenquote:Op woensdag 10 april 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Qua uitwijk of alternatieven bedoelde ik.
Waarom belt je moeder niet gelijk haar man?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hou op met ziek zijn hoor!!
Eerst schrik ik wakker van een hoestbui, dan mag ik van de politie niet slapen daarna besloot één van mij buren om te gaan klussen en toen ik eindelijk weer lekker op de bank genesteld lag belde mijn moeder dat ze ergens tussen Tiel en Gorinchem staat met brommerpech en of ik even haar man wilde optrommelen.
Man niet te bereiken dus ik op de fiets naar het ouderlijk huis. Daar aangekomen hangt haar man net de telefoon op. Hij had mijn moeder al gebeld en ging haar nu ophalen.
En ik? Ik zit bij moeders op de bank met een hoofd vol snot en overal pijn
Had ze ook gedaan maar die nam niet op en ma dr beltegoed raakte op.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom belt je moeder niet gelijk haar man?
Vrouwenlogica Vin.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom belt je moeder niet gelijk haar man?
Oh.. naja, kun je zo weer terugquote:Op woensdag 10 april 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ze ook gedaan maar die nam niet op en ma dr beltegoed raakte op.
Even wat positieve olie-zen sturen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Vin.
Niet proberen te begrijpen.
Ik werd straks nog gebeld door een vrouw dat haar olielampje brande.
Ja, wat wil je dat ik daar aan doe dan op afstand?
Ik kon dus de olie gaan bijvullen.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Even wat positieve olie-zen sturen.
Vertellen wat ze moet doen?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Vin.
Zeggen dat ze haar olie bij moet vullen....quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vrouwenlogica Vin.
Ik doe mijn olie gewoon zelf bijvullen hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen houden niet van vieze handen
Inb4: Huppel
Nee.quote:
Lees de inb4quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe mijn olie gewoon zelf bijvullen hoor
Ja, die slaat als een lul op een drumstel!!quote:
Mag je haar straks bijvullen?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb haar nu laten zien waar het in moet.
Al heb ik niet de illusie dat ze het de volgende keer zelf gaat doen.
Heul niet, want ik wist dat jij ging zeggen dat jij het wel zelf deedquote:Op woensdag 10 april 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, die slaat als een lul op een drumstel!!
Sowieso is dat inb4 grapje behoorlijk lame en achterhaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |