Je bedoeld natuurlijk 151, maar het zij je vergeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[ afbeelding ]
Was er gewoon mee gestopt na de eerste 251 Pokémon, Nintendo.
Je bedoelt natuurlijk "je bedoelt", maar het zij je vergeven.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk 151, maar het zij je vergeven.
Nee, de eerste 251 werden door dezelfde tekenaar gemaakt. Ook in de eerste anime-aflevering was Ho-Oh al in beeld, dus ik zie de eerste 251 Pokémon als één geheel.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:09 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je bedoeld natuurlijk 151, maar het zij je vergeven.
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk "je bedoelt", maar het zij je vergeven.
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerder Kid Buu.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:08 schreef Ensiferum het volgende:
Lijkt wel een beetje op een verlepte Frieza
Oh verdomme helemaal vergetenquote:
Er is toevallig vorige week een nieuwe anime-bioscoopfilm verschenen in Japan, googel maar!quote:Op woensdag 10 april 2013 02:13 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Oh verdomme helemaal vergeten
Het is dan ook alweer een jaar of tien geleden dat het op tv was. Misschien maar even downloaden. Het is toch een kunst om 5 minuten in twee uur te vertellen
Nee.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
wat ben jij voor pokemonfan
is een photoshop zemmel
Ik ben niet zo van anime. DBZ is echt een uitzondering. Je moest gewoon kijken anders hoorde je er niet bij. Voetbaltraining overslaan omdat het einde van een gevecht in zicht leek, en waar die aflevering gewoon geen fuck gebeurdequote:Op woensdag 10 april 2013 02:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er is toevallig vorige week een nieuwe anime-bioscoopfilm verschenen in Japan, googel maar!Goku als Super Saiyan God!
Sinds? Of na?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Pokemon is pure tyfus sinds de eerste 2 seizoenen
Dat opladen van die grote bal energie die hij toen naar Freeza gooide duurde voor mij gevoel 3 maanden.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van anime. DBZ is echt een uitzondering. Je moest gewoon kijken anders hoorde je er niet bij. Voetbaltraining overslaan omdat het einde van een gevecht in zicht leek, en waar die aflevering gewoon geen fuck gebeurde.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van anime. DBZ is echt een uitzondering. Je moest gewoon kijken anders hoorde je er niet bij. Voetbaltraining overslaan omdat het einde van een gevecht in zicht leek, en waar die aflevering gewoon geen fuck gebeurde.
Mass Effect: Paragon Lost ook na 5 minuten afgezet omdat die tekenstijl gewoon pijn deed aan mijn ogen
Of die nutteloze filler zooi toen Bulma die kikker wasquote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat opladen van die grote bal energie die hij toen naar Freeza gooide duurde voor mij gevoel 3 maanden.
Quote mijn post als je je armen omhoog deed voor de tv toen Goku energie nodig had.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat opladen van die grote bal energie die hij toen naar Freeza gooide duurde voor mij gevoel 3 maanden.
Ja, of Goku die Super Sayan werd, dat duurde ook anderhalf jaarquote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Of die nutteloze filler zooi toen Bulma die kikker was
Ja precies. Avatar is ook baas, maar ik weet niet of dat echt anime is. Komt mij vrij verwesterd over qua stijl.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ook niet.Pokémon, Dragon Ball Z en als je Shin Chan als anime beschouwt, waren de enige uitzonderingen.
Echt tof dat er na al die jaren nog een film uitkomt.
Vind ik leuk.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Quote mijn post als je je armen omhoog deed voor de tv toen Goku energie nodig had.
Hij vroeg toch ook de energie van iedereenquote:Op woensdag 10 april 2013 02:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik geloofde als jongetje echt dat het werkte.
Bo-bobo was later dan die maar ook tof ... vind ik dan. Die humor.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik ook niet.Pokémon, Dragon Ball Z en als je Shin Chan als anime beschouwt, waren de enige uitzonderingen.
Echt tof dat er na al die jaren nog een film uitkomt.
Die was right in the childhood.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:50 schreef Nikmans het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar een Dragonball Z film eigenlijk
Die ene live-action film was echt te skeerBulma die niet eens blauw haar heeft
_!
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Er is toevallig vorige week een nieuwe anime-bioscoopfilm verschenen in Japan, googel maar!Goku als Super Saiyan God!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:43 schreef zarGon het volgende:
Alleen de eerste 151 Pokémons zijn tof, trouwens. Diegene die er later bij zijn gekomen, zijn homosensueel.
De enige scène die ik kan vinden.quote:Op woensdag 10 april 2013 03:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Godverdomme
Wordt ongetwijfeld weer zo'n bullshit fanservice verhaal, zoals die eerdere specials met die broer van Vegeta en SSJ Bardock, maar wat maakt het ook uit?
Dan quote ik ook maar mezelf.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 02:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, de eerste 251 werden door dezelfde tekenaar gemaakt. Ook in de eerste anime-aflevering was Ho-Oh al in beeld, dus ik zie de eerste 251 Pokémon als één geheel.
Ik heb uit protest die kutfilm niet gekeken.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:54 schreef Ensiferum het volgende:
Ik heb nooit gedurfd die film te kijken. Dat geldt ook voor the last airbender film. Plaatsvervangende schaamte enzo
Ik heb ook nog een Pokémon-gerelateerde post van mezelf gevonden!quote:Op woensdag 10 april 2013 03:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan quote ik ook maar mezelf.
[..]
quote:Op maandag 23 januari 2012 02:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht jij een Pokémon zijn en ik een Aziatische neger die constant achter de meiden aanzat en een stiekeme liefdesrelatie met zijn beste vriend had (heb je Brock en Ash weleens apart van elkander gezien?), dan had ik je allang gevangen..
quote:Op woensdag 10 april 2013 03:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Pokémon-gerelateerde post van mezelf gevonden!
[..]
Die bestaat niet in de spellen.quote:
Nog steeds haat aan dat Poké-center. Ze healen altijd 2 keerquote:Op woensdag 10 april 2013 04:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die bestaat niet in de spellen.Gewoon naar een Pokémon Center brengen, die rat die door mijn Squirtle was verdronken.
Ja, verslagen door een Water-Pokémon!
quote:Op woensdag 10 april 2013 04:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nog steeds haat aan dat Poké-center. Ze healen altijd 2 keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik echt slapen.![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 04:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]lmao so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik echt slapen.![]()
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Haten op Slowkingquote:Op woensdag 10 april 2013 07:09 schreef datismijnmening het volgende:
De eerste 151 pokémon![]()
De rest zuigt hard
Dat is niet de bedoeling van een Mewtwoquote:Op woensdag 10 april 2013 07:07 schreef Airenu het volgende:
Ik vind die nieuwe Mewtwo anders best schattig
Ik wilde exact dit typen. Dimensquote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2013 04:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik echt slapen.
There are only 151 Pokémon.
Uiteraard kan ook dit topic bij Frank niet ontgaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Erg origineel verzonnen, zijn staar gewoon aan zijn kop vastplakken en je hebt een nieuwe. Creatieve meesterbreinen daar.
Ha zo herkenbaar. Kut pokemoncenter.quote:Op woensdag 10 april 2013 04:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ga ik echt slapen.
Dan leer je het. Het is zo ontzettend simpel. Of zeg je ook "je loopd"?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:12 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De d/t regel is idd niet mijn sterkte punt
Niet mee eens. De volgende 100 zijn ook tof. Daarna inderdaad homosensueel.quote:
Haten op Smearglequote:Op woensdag 10 april 2013 07:09 schreef datismijnmening het volgende:
De eerste 151 pokémon![]()
De rest zuigt hard
Verdomme, nu je het zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Geelman het volgende:
Wat een vet topic. Ik heb nu zin om de hele dag Pokemon rood te spelen, en de hele avond DBZ te kijken. Zo rolde ik in de jaren '90. (Had alleen geen gameboy...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Als je net thuis kwam van school eerst even pokemon, of de power rangers kijken ofzo, daarna eten en dan s'avonds met vriendjes buiten spelen en voetballenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verdomme, nu je het zegtEn hoezo had je geen gameboy, hadden je ouders een hekel aan je ofzo?
Roodquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Geelman het volgende:
Wat een vet topic. Ik heb nu zin om de hele dag Pokemon rood te spelen, en de hele avond DBZ te kijken. Zo rolde ik in de jaren '90. (Had alleen geen gameboy...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
En op de pc Rollercoaster Tycoon en Age of Empires natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je net thuis kwam van school eerst even pokemon, of de power rangers kijken ofzo, daarna eten en dan s'avonds met vriendjes buiten spelen en voetballen![]()
Mooie tijden waren dat
Die doen dat allemaal op de iPad joh.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
Oh en hutten bouwen in het bos en flessenvoetbal
Echt die kutjeugd van nu weet niet wat ze missen
En dat met zijn allen aanbellen bij dat oude vrouwtje om de hoek voor een snoepje.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
Met zijn allen bij elke moeder langs om te vragen voor een snoepjequote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dat met zijn allen aanbellen bij dat oude vrouwtje om de hoek voor een snoepje.
Met een pvc buis papieren pijltjes en besjes af schietenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
of pijltjes van reclamebladen makenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Met een pvc buis papieren pijltjes en besjes af schieten![]()
20 gulden veel geld vinden
Idd, en dan altijd bij je ouders zeuren of ze nog oud papier haddenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of pijltjes van reclamebladen maken
pokemon is leuk voor 12 jaar en jonger. Als je ouder bent dan 12 zou je eens goed naar jezelf moeten kijken waar je nou mee bezig bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Pokemon is pure tyfus sinds de eerste 2 seizoenen
Tjechiëquote:Op woensdag 10 april 2013 12:06 schreef Buitendam het volgende:
3 weken Spanje in het vooruitzicht en geen fuck geven om welk gebied, weer, eten, zolang je maar met een BB-gun thuis zou komen.
Zelfde laken een pak. Als ze er maar van die gekke dingen en laserpennen verkochten was geen land te ver.quote:
Ik had ooit een lasperpen met 40 doppen waar figuurtjes inzaten, wat een dagen had ik toenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak. Als ze er maar van die gekke dingen en laserpennen verkochten was geen land te ver.
En dan op de terugweg nog een paar dagen op een camping in Frankrijk waar jij helemaal de bom was omdat je een laserpen had, met figuurtjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had ooit een lasperpen met 40 doppen waar figuurtjes inzaten, wat een dagen had ik toen
Zegt de 12 jarige xd.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:11 schreef Loop-y het volgende:
Haten op de nieuwe Pokémon![]()
Typische nepfans die alleen de eerste generatie hebben gespeeld
Tot je batterij op is hé, wat aardig snel gingquote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan op de terugweg nog een paar dagen op een camping in Frankrijk waar jij helemaal de bom was omdat je een laserpen had, met figuurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |