Dat is niet de bedoeling van een Mewtwoquote:Op woensdag 10 april 2013 07:07 schreef Airenu het volgende:
Ik vind die nieuwe Mewtwo anders best schattig
Ik wilde exact dit typen. Dimensquote:Op woensdag 10 april 2013 02:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk "je bedoelt", maar het zij je vergeven.
quote:Op woensdag 10 april 2013 04:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]zo herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik echt slapen.
There are only 151 Pokémon.
Uiteraard kan ook dit topic bij Frank niet ontgaan.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Erg origineel verzonnen, zijn staar gewoon aan zijn kop vastplakken en je hebt een nieuwe. Creatieve meesterbreinen daar.
Ha zo herkenbaar. Kut pokemoncenter.quote:Op woensdag 10 april 2013 04:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ga ik echt slapen.
Dan leer je het. Het is zo ontzettend simpel. Of zeg je ook "je loopd"?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:12 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De d/t regel is idd niet mijn sterkte punt
Niet mee eens. De volgende 100 zijn ook tof. Daarna inderdaad homosensueel.quote:
Haten op Smearglequote:Op woensdag 10 april 2013 07:09 schreef datismijnmening het volgende:
De eerste 151 pokémon![]()
De rest zuigt hard
Verdomme, nu je het zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Geelman het volgende:
Wat een vet topic. Ik heb nu zin om de hele dag Pokemon rood te spelen, en de hele avond DBZ te kijken. Zo rolde ik in de jaren '90. (Had alleen geen gameboy...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Als je net thuis kwam van school eerst even pokemon, of de power rangers kijken ofzo, daarna eten en dan s'avonds met vriendjes buiten spelen en voetballenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verdomme, nu je het zegtEn hoezo had je geen gameboy, hadden je ouders een hekel aan je ofzo?
Roodquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Geelman het volgende:
Wat een vet topic. Ik heb nu zin om de hele dag Pokemon rood te spelen, en de hele avond DBZ te kijken. Zo rolde ik in de jaren '90. (Had alleen geen gameboy...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
En op de pc Rollercoaster Tycoon en Age of Empires natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je net thuis kwam van school eerst even pokemon, of de power rangers kijken ofzo, daarna eten en dan s'avonds met vriendjes buiten spelen en voetballen![]()
Mooie tijden waren dat
Die doen dat allemaal op de iPad joh.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
Oh en hutten bouwen in het bos en flessenvoetbal
Echt die kutjeugd van nu weet niet wat ze missen
En dat met zijn allen aanbellen bij dat oude vrouwtje om de hoek voor een snoepje.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
Met zijn allen bij elke moeder langs om te vragen voor een snoepjequote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dat met zijn allen aanbellen bij dat oude vrouwtje om de hoek voor een snoepje.
Met een pvc buis papieren pijltjes en besjes af schietenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |