Dan leer je het. Het is zo ontzettend simpel. Of zeg je ook "je loopd"?quote:Op woensdag 10 april 2013 02:12 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
De d/t regel is idd niet mijn sterkte punt
Niet mee eens. De volgende 100 zijn ook tof. Daarna inderdaad homosensueel.quote:
Haten op Smearglequote:Op woensdag 10 april 2013 07:09 schreef datismijnmening het volgende:
De eerste 151 pokémon![]()
De rest zuigt hard
Verdomme, nu je het zegtquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Geelman het volgende:
Wat een vet topic. Ik heb nu zin om de hele dag Pokemon rood te spelen, en de hele avond DBZ te kijken. Zo rolde ik in de jaren '90. (Had alleen geen gameboy...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Als je net thuis kwam van school eerst even pokemon, of de power rangers kijken ofzo, daarna eten en dan s'avonds met vriendjes buiten spelen en voetballenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verdomme, nu je het zegtEn hoezo had je geen gameboy, hadden je ouders een hekel aan je ofzo?
Roodquote:Op woensdag 10 april 2013 08:01 schreef Geelman het volgende:
Wat een vet topic. Ik heb nu zin om de hele dag Pokemon rood te spelen, en de hele avond DBZ te kijken. Zo rolde ik in de jaren '90. (Had alleen geen gameboy...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
En op de pc Rollercoaster Tycoon en Age of Empires natuurlijkquote:Op woensdag 10 april 2013 11:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je net thuis kwam van school eerst even pokemon, of de power rangers kijken ofzo, daarna eten en dan s'avonds met vriendjes buiten spelen en voetballen![]()
Mooie tijden waren dat
Die doen dat allemaal op de iPad joh.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
Oh en hutten bouwen in het bos en flessenvoetbal
Echt die kutjeugd van nu weet niet wat ze missen
En dat met zijn allen aanbellen bij dat oude vrouwtje om de hoek voor een snoepje.quote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
Met zijn allen bij elke moeder langs om te vragen voor een snoepjequote:Op woensdag 10 april 2013 11:50 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dat met zijn allen aanbellen bij dat oude vrouwtje om de hoek voor een snoepje.
Met een pvc buis papieren pijltjes en besjes af schietenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:48 schreef MAHL het volgende:
of pijltjes van reclamebladen makenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Met een pvc buis papieren pijltjes en besjes af schieten![]()
20 gulden veel geld vinden
Idd, en dan altijd bij je ouders zeuren of ze nog oud papier haddenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of pijltjes van reclamebladen maken
pokemon is leuk voor 12 jaar en jonger. Als je ouder bent dan 12 zou je eens goed naar jezelf moeten kijken waar je nou mee bezig bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Pokemon is pure tyfus sinds de eerste 2 seizoenen
Tjechiëquote:Op woensdag 10 april 2013 12:06 schreef Buitendam het volgende:
3 weken Spanje in het vooruitzicht en geen fuck geven om welk gebied, weer, eten, zolang je maar met een BB-gun thuis zou komen.
Zelfde laken een pak. Als ze er maar van die gekke dingen en laserpennen verkochten was geen land te ver.quote:
Ik had ooit een lasperpen met 40 doppen waar figuurtjes inzaten, wat een dagen had ik toenquote:Op woensdag 10 april 2013 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelfde laken een pak. Als ze er maar van die gekke dingen en laserpennen verkochten was geen land te ver.
En dan op de terugweg nog een paar dagen op een camping in Frankrijk waar jij helemaal de bom was omdat je een laserpen had, met figuurtjes.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had ooit een lasperpen met 40 doppen waar figuurtjes inzaten, wat een dagen had ik toen
Zegt de 12 jarige xd.quote:Op woensdag 10 april 2013 02:11 schreef Loop-y het volgende:
Haten op de nieuwe Pokémon![]()
Typische nepfans die alleen de eerste generatie hebben gespeeld
Tot je batterij op is hé, wat aardig snel gingquote:Op woensdag 10 april 2013 12:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
En dan op de terugweg nog een paar dagen op een camping in Frankrijk waar jij helemaal de bom was omdat je een laserpen had, met figuurtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |