Kusje :$quote:
Dit is toch kloppend.quote:
Je kunt het thema nu niet meer loslaten, begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Nestalgie het volgende:
ligt eraan of je per douche als 1 douchebeurt telt of wanneer een groep joden gaat douchen als 1 douchebeurt ziet
Maakt toch geen reet uit zolang het uit één douchekop komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Nestalgie het volgende:
ligt eraan of je per douche als 1 douchebeurt telt of wanneer een groep joden gaat douchen als 1 douchebeurt ziet
Dat zijn typische inzichtvragen, een kind kan de was doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef VeerEli het volgende:
Zonder rekenmachine:
165100 : 0,13 =
[ afbeelding ]
De muren en het plafond van deze garage moeten worden geschilderd.
De deuren en ramen, samen 6,32 m2, worden niet geschilderd.
De hoogte van de garage is 2,20 m.
Met één liter verf kun je ongeveer 7 m2 verven.
Je wilt alles twee keer verven.
Hoeveel liter verf heb je minimaal nodig?
Rond af op hele liters.
... liter
[ afbeelding ]
Je gaat energie besparen bij het douchen.
Je investeert ¤ 40,= in een waterbesparende douchekop en een douchetimer.
Na hoeveel douchebeurten is de ¤ 40,00 investering terugverdiend?
.... douchebeurten
Ik kan dit niet man
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Nestalgie het volgende:
welk themaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt het thema nu niet meer loslaten, begrijp ik?
Nee, echt, ik kan er niks mee. Ik kan me er ook totaal niet op concentreren, trouwens. Maar los daarvan snap ik er ook gewoon echt geen bal van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn typische inzichtvragen, een kind kan de was doen.
[..]
[ afbeelding ]
owja dat kan ook. Maar wat als er 3 douchekoppen zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit zolang het uit één douchekop komt.
wel terechte klacht snap er ook niks van en kan me ook niet op die meuk concentreren. Welk niveau doe jquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, echt, ik kan er niks mee. Ik kan me er ook totaal niet op concentreren, trouwens. Maar los daarvan snap ik er ook gewoon echt geen bal van.
Dan heb jij helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja dat kan ook. Maar wat als er 3 douchekoppen zijn
Inderdaad, wat doet die prullenbak daarquote:
Ik snap ook niet hoe zoiets kan gebeuren.quote:
Het gaat om Jumbo dat naar links uitgelijnd staat hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, wat doet die prullenbak daar?
in belgie zag ik er laatst een die aan allebei de kanten zo'n plantenbak hadquote:
Iemand die twee dingen tegelijk aan het doen was terwijl hij dit moest inplannen etc, een man dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe zoiets kan gebeuren.
Gvd, daar mag je het dan ook wel verwachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
in belgie zag ik er laatst een die aan allebei de kanten zo'n plantenbak had
Heb tegen m'n moeder gezegd dat je me een sukkel noemde, nu gaat ze jouw moeder bellen hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het gaat om Jumbo dat naar links uitgelijnd staat hoor.Sukkel.
Erg laag dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb tegen m'n moeder gezegd dat je me een sukkel noemde, nu gaat ze jouw moeder bellen haha
Niet zo laag als ik tijdens een limbowedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet zo laag als ik tijdens een limbowedstrijd.
Vraag me af welk smaakje die groene is. Appel?quote:
Meloen, en dan die rode erbij jonge.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me af welk smaakje die groene is. Appel?
Wil je er wel mee helpen anders (srs)?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, echt, ik kan er niks mee. Ik kan me er ook totaal niet op concentreren, trouwens. Maar los daarvan snap ik er ook gewoon echt geen bal van.
Kkquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus daar gaat dat geld voor ontwikkelingshulp heen.
quote:
Rochel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me af welk smaakje die groene is. Appel?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pas op hè, ik ken een hoge pief bij de SVB, dus als je nog kinderbijslag wilt..quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat moet straks allemaal naar jouw kind.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
mag ik wat geld?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pas op hè, ik ken een hoge pief bij de SVB, dus als je nog kinderbijslag wilt...
Ik gelukkig niet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
Wie kijkt nu ook 'mijn huis in puin' op rtl4?
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
Alleen als je een chick uit deze SC doet.quote:
Fas hoogstwaarschijnlijk. Die kijkt alle zaaddodende programma's.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
Nou, als dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:11 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat moet straks allemaal naar jouw kind.
Klinkt als een soa.quote:
wie is het makkelijkst en toch doablequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Alleen als je een chick uit deze SC doet.
Tliciouz.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wie is het makkelijkst en toch doable
die hossel ik wel via forza, die gaat sws zichzelf klaar vingeren als ze ziet hoe ik met mn mooie ferrari langs scheur.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd is dat die schele met krukken?
Nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:16 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vous ne suis de L'Oréal pas Monsieur!
quote:
Hey, is dat Veer?quote:
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:15 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd is dat die schele met krukken?
quote:
Nee, Veer heeft een nóg geiler bekkiequote:Op dinsdag 9 april 2013 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
What is wrong with my teeth?
Oeh, Veertje toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Nee, Veer heeft een nóg geiler bekkie.
Eerder Whoopi Goldberg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
Dit zal wel op het randje zijn maar moet wel posten.Inderdaad, stel je voor dat we dit hadden gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je er wel mee helpen anders (srs)? [ afbeelding ]
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor dat we dit hadden gemist.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
Dit zal wel op het randje zijn maar moet wel posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel hoor poepie, 1-1quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
wat is 3fquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
LiefMaar hoeft niet, dit is 3F niveau en ik mag aanstaande donderdag op 2F een examen maken
Dat is de vereiste voor mijn opleiding nu, 3F komt pas over 2 jaar ofzo, en daarom moeten we hem wel maken, maar hoeven we hem niet te halen
Geen, kijk gewoon. :$$quote:
Kijk mij lekker hip voetbal kijken terwijl het me eigenlijk allemaal niets kan schelenquote:
oh wil je voor dortmund zijnquote:
dortmund.is toch geelquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh wil je voor dortmund zijn
dan kunnen we samen blijzijn :$
Ja man, lekker hip, moet per se altijd voor iemand zijn, ben gewoon hip.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijk mij lekker hip voetbal kijken terwijl het me eigenlijk allemaal niets kan schelen!
Okidoquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
LiefMaar hoeft niet, dit is 3F niveau en ik mag aanstaande donderdag op 2F een examen maken
Dat is de vereiste voor mijn opleiding nu, 3F komt pas over 2 jaar ofzo, en daarom moeten we hem wel maken, maar hoeven we hem niet te halen
Nee, dat is Zosk.quote:
Ik moest ook superhard lachen.quote:
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisterenquote:
quote:
Ik help je wel een handjequote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
btj
Maar ik wil eigenlijk alleen Veer heel graag doen.
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisteren?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisteren?
Je geeft dus geen fuck om gay rights, oké, duidelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.
is ver hequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je geeft dus geen fuck om gay rights, oké, duidelijk.
Jij denkt dat je mij voor kunt blijven, brah? Hé brah, dacht het niet, brah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat worden sloppy seconds voor jou, maadtje.
Iedereen blijft jou voor toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij denkt dat je mij voor kunt blijven, brah? Hé brah, dacht het niet, brah.
Ja, omdat ik iedereen ass fuck, bitchquote:
Dat is echt de tyfus onder alle ijssmaken.quote:
gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
doe serieus manzus kijkt dat toddlers en kankers en er is nu een kind van 22 maanden. bijna triester dan zosk
Hardopquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
doe serieus manzus kijkt dat toddlers en kankers en er is nu een kind van 22 maanden. bijna triester dan zosk
Zo zo, gepikeerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, omdat ik iedereen ass fuck, bitch.
Waarom heb je het altijd over pik dit, pik dat, kom je iets te kortquote:
Volgens mij ben je nog gewoon een backdoor virgin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, omdat ik iedereen ass fuck, bitch.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is echt de tyfus onder alle ijssmaken.
Gvd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd over pik dit, pik dat, kom je iets te kort?
Stoer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
Vagina's like my third favorite hole, bro.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog gewoon een backdoor virgin.Heb zoveel wings op dat gebied, gebroeders Wright is er niets bij.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
3jarige meisjes die zich als 18jarige breezahsletjes gedragenvind je het gek dat er pedo's zijn, wedde dat het hofnarretje gewoon opvang was voor kinderen van missverkiezingen.
free robbie m
Kunnen we niet gewoon samen een bak B&J leegeten?quote:
Teeeeering.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
3jarige meisjes die zich als 18jarige breezahsletjes gedragenvind je het gek dat er pedo's zijn, wedde dat het hofnarretje gewoon opvang was voor kinderen van missverkiezingen.
free robbie m
Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
free robbie m
Robbie, voor intimiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
free robbie m
Ja, maar dan wel op een (!) speciale (!) manier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon samen een bak B&J leegeten?
Hoe sta je dan tegenover rhythm method?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vagina's like my third favorite hole, bro.
Moest vandaag weer spontaan lachen om die reisverzekering voor boodschappen joke, 9,02/10quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel op een (!) speciale (!) manier.
Oké.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel op een (!) speciale (!) manier.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef Gorzalka het volgende:
KLB / User Zosk probeert mijn zusje te regelen via DM.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef Gorzalka het volgende:
Dacht dat Nestalgie dit topic had gemaakt totdat ik klikte.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:46 schreef Gorzalka het volgende:
Zou je geld opsparen voor je toekomstige kindquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe sta je dan tegenover rhythm method?Heb al mijn geld erop staan momenteel.
Dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat Nestalgie dit topic had gemaakt totdat ik klikte.
Eindelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey Zosk, je hebt onlangs de 70k posts gehaald.
stiekem zijn we heel emotioneelquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom verander ik altijd in een straight up bitch als ik imgur?
[ afbeelding ]
stelt niks voor naast zijn lvl 80 paladinquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hey Zosk, je hebt onlangs de 70k posts gehaald.
90*quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
stelt niks voor naast zijn lvl 80 paladin
Niet weten dat Zosk een Night Elf heeftquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog mee gespeeld :Squote:Op dinsdag 9 april 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet weten dat Zosk een Night Elf heeft.
Lvl 80.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:50 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wabedoel je met dachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat Nestalgie dit topic had gemaakt totdat ik klikte.
Zal eens met jouw Night Elfje spelen :Squote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
haha nerd 80 is hoogste combat lvl
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet weten dat Zosk een Night Elf heeft.
quote:
Jij bent echt zo'n dun nerdje dat denkt dat het stoer is om een neger in zijn avatar te hebbenquote:
ik heb kid cudi als fobo fotoquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n dun nerdje dat denkt dat het stoer is om een neger in zijn avatar te hebben!
ECHT SUPERTRIEST!!!!
Echt he, mensen met negers in hun avatar :S is zo 2010quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n dun nerdje dat denkt dat het stoer is om een neger in zijn avatar te hebben!
ECHT SUPERTRIEST!!!!
was ik maar dun en een nerdje alhoewel ik niet dik benquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ECHT SUPERTRIEST!!!!
Hij wil erbij horen, net als Vas.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ECHT SUPERTRIEST!!!!
Dat bekkie van dat eerste wijffie bij je picca's, kan niet handelen.quote:
snorquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat bekkie van dat eerste wijffie bij je picca's, kan niet handelen.
Die Sharrrr is wel cute.
quote:
haha al die foto's zijn kei oudquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat bekkie van dat eerste wijffie bij je picca's, kan niet handelen.
Die Sharrrr is wel cute.
Skileraar Bruinquote:
Oh, rip. Je blijft mijn nummer 1 hoor.quote:
Arme dWc.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, rip. Je blijft mijn nummer 1 hoor.
Jeweeetquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat in volledige anonimiteit, skills.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dat in volledige anonimiteit, skills.
Ontkracht.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, rip. Je blijft mijn nummer 1 hoor.
Hoezo?quote:
Nee.quote:
quote:
Zijn we ook.quote:
Waarom hatenquote:
Misschien als ik dronken ben.quote:
omdat je van die platpoten hebt zekerquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik arm?Ze noemen me ook wel Scrooge McDuck.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goddomme.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
omdat je van die platpoten hebt zeker
Omdat je geen extern geslachtsorgaan hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je weer zitten blowen?quote:
Swag na 2010, no offense taken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
omdat je van die platpoten hebt zeker
Gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat je geen extern geslachtsorgaan hebt?
Doe niet zo gek dan.quote:
Doe je al te vaak.quote:
kookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb zin om Chloroform te doggystylen terwijl ik subtiel een vinger in haar anus laat glijden.
Staat hier klaar voor je, waar blijf je?quote:
Genoeg zwaggel voor de komende 90 jaar en daar ver voorbij, nu ben je dood.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swag na 2010, no offense taken.
Nablijven was nog nooit zo leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb zin om Chloroform te doggystylen terwijl ik subtiel een vinger in haar anus laat glijden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
quote:
Doodsbedreigingquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Genoeg zwaggel voor de komende 90 jaar en daar ver voorbij, nu ben je dood.
Nee, ik lach je toe en ben ontroert tot op het bot, dus vandaar die traan.quote:
On the next plane.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat hier klaar voor je, waar blijf je?
ontroerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik lach je toe en ben ontroert tot op het bot, dus vandaar die traan.
Ik heb zin om jouw babyface tegen de stoep te knallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Klaargekomen in je zusje terwijl ik op je Flippo-verzameling kauwde.quote:
smh voor prettyfaced stoffelquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb zin om jouw babyface tegen de stoep te knallen.
Wow, happy father's day.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klaargekomen in je zusje terwijl ik op je Flippo-verzameling kauwde.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Long hair, don't care.quote:
Moest Googlen op schuimspaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Chloroform het volgende:
Met een pollepel ofzo. Of een schuimspaan.
Jij weet niet eens wat een gasfornuis is, houd toch op man.quote:
Hij weet alleen wat een wok is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een gasfornuis is, houd toch op man.
Jawel, hou je bek.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een gasfornuis is, houd toch op man.
Frituurpan, voor friet en loempia's.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
Nee.quote:
Geen 'keukengerei' zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik alle keukenartikelen moeten kennen.
Vind het altijd erger als mensen 'eetgerei' zeggen. Is gewoon bestek, weenie.quote:
Hoe ist mogelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens ik heb eigenlijk weer wat bizarre sextales om te delen maar ben bang dat jullie me dan een nog grotere vunz vinden.
Nou, niet te snel we schrijven mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens ik heb eigenlijk weer wat bizarre sextales om te delen maar ben bang dat jullie me dan een nog grotere vunz vinden.
En dat zou jou kunnen schelen omdat? Delen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Fixed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens ik heb eigenlijk weer wat bizarre sextales om te delen maar ben bang dat jullie me dan een nog grotere vunz Lamon vinden.
Ja, jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |