Ja man, lekker hip, moet per se altijd voor iemand zijn, ben gewoon hip.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijk mij lekker hip voetbal kijken terwijl het me eigenlijk allemaal niets kan schelen!
Okidoquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
LiefMaar hoeft niet, dit is 3F niveau en ik mag aanstaande donderdag op 2F een examen maken
Dat is de vereiste voor mijn opleiding nu, 3F komt pas over 2 jaar ofzo, en daarom moeten we hem wel maken, maar hoeven we hem niet te halen
Nee, dat is Zosk.quote:
Ik moest ook superhard lachen.quote:
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisterenquote:
quote:
Ik help je wel een handjequote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
btj
Maar ik wil eigenlijk alleen Veer heel graag doen.
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisteren?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisteren?
Je geeft dus geen fuck om gay rights, oké, duidelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.
is ver hequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je geeft dus geen fuck om gay rights, oké, duidelijk.
Jij denkt dat je mij voor kunt blijven, brah? Hé brah, dacht het niet, brah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat worden sloppy seconds voor jou, maadtje.
Iedereen blijft jou voor toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij denkt dat je mij voor kunt blijven, brah? Hé brah, dacht het niet, brah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |