Eerder Whoopi Goldberg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
Dit zal wel op het randje zijn maar moet wel posten.Inderdaad, stel je voor dat we dit hadden gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Liefquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil je er wel mee helpen anders (srs)? [ afbeelding ]
Vind ik wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, stel je voor dat we dit hadden gemist.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
Dit zal wel op het randje zijn maar moet wel posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel hoor poepie, 1-1quote:
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
wat is 3fquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
LiefMaar hoeft niet, dit is 3F niveau en ik mag aanstaande donderdag op 2F een examen maken
Dat is de vereiste voor mijn opleiding nu, 3F komt pas over 2 jaar ofzo, en daarom moeten we hem wel maken, maar hoeven we hem niet te halen
Geen, kijk gewoon. :$$quote:
Kijk mij lekker hip voetbal kijken terwijl het me eigenlijk allemaal niets kan schelenquote:
oh wil je voor dortmund zijnquote:
dortmund.is toch geelquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh wil je voor dortmund zijn
dan kunnen we samen blijzijn :$
Ja man, lekker hip, moet per se altijd voor iemand zijn, ben gewoon hip.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijk mij lekker hip voetbal kijken terwijl het me eigenlijk allemaal niets kan schelen!
Okidoquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
LiefMaar hoeft niet, dit is 3F niveau en ik mag aanstaande donderdag op 2F een examen maken
Dat is de vereiste voor mijn opleiding nu, 3F komt pas over 2 jaar ofzo, en daarom moeten we hem wel maken, maar hoeven we hem niet te halen
Nee, dat is Zosk.quote:
Ik moest ook superhard lachen.quote:
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisterenquote:
quote:
Ik help je wel een handjequote:Op maandag 1 april 2013 23:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
btj
Maar ik wil eigenlijk alleen Veer heel graag doen.
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisteren?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:34 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb je nog geprotesteerd tegen Poetin gisteren?
Je geeft dus geen fuck om gay rights, oké, duidelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.
is ver hequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga niet helemaal naar Amsterdam, gekkie.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je geeft dus geen fuck om gay rights, oké, duidelijk.
Jij denkt dat je mij voor kunt blijven, brah? Hé brah, dacht het niet, brah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat worden sloppy seconds voor jou, maadtje.
Iedereen blijft jou voor toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij denkt dat je mij voor kunt blijven, brah? Hé brah, dacht het niet, brah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |