Het gaat om Jumbo dat naar links uitgelijnd staat hoor.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Inderdaad, wat doet die prullenbak daar?
in belgie zag ik er laatst een die aan allebei de kanten zo'n plantenbak hadquote:
Iemand die twee dingen tegelijk aan het doen was terwijl hij dit moest inplannen etc, een man dus.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe zoiets kan gebeuren.
Gvd, daar mag je het dan ook wel verwachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
in belgie zag ik er laatst een die aan allebei de kanten zo'n plantenbak had
Heb tegen m'n moeder gezegd dat je me een sukkel noemde, nu gaat ze jouw moeder bellen hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het gaat om Jumbo dat naar links uitgelijnd staat hoor.Sukkel.
Erg laag dit.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Heb tegen m'n moeder gezegd dat je me een sukkel noemde, nu gaat ze jouw moeder bellen haha
Niet zo laag als ik tijdens een limbowedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niet zo laag als ik tijdens een limbowedstrijd.
Vraag me af welk smaakje die groene is. Appel?quote:
Meloen, en dan die rode erbij jonge.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me af welk smaakje die groene is. Appel?
Wil je er wel mee helpen anders (srs)?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, echt, ik kan er niks mee. Ik kan me er ook totaal niet op concentreren, trouwens. Maar los daarvan snap ik er ook gewoon echt geen bal van.
Kkquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dus daar gaat dat geld voor ontwikkelingshulp heen.
quote:
Rochel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag me af welk smaakje die groene is. Appel?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Pas op hè, ik ken een hoge pief bij de SVB, dus als je nog kinderbijslag wilt..quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:06 schreef L0t.. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |