Omdat je geen extern geslachtsorgaan hebtquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik arm?Ze noemen me ook wel Scrooge McDuck.
Heb je weer zitten blowen?quote:
Swag na 2010, no offense taken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
omdat je van die platpoten hebt zeker
Gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat je geen extern geslachtsorgaan hebt?
Doe niet zo gek dan.quote:
Doe je al te vaak.quote:
kookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb zin om Chloroform te doggystylen terwijl ik subtiel een vinger in haar anus laat glijden.
Staat hier klaar voor je, waar blijf je?quote:
Genoeg zwaggel voor de komende 90 jaar en daar ver voorbij, nu ben je dood.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swag na 2010, no offense taken.
Nablijven was nog nooit zo leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Ik heb zin om Chloroform te doggystylen terwijl ik subtiel een vinger in haar anus laat glijden.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
quote:
Doodsbedreigingquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Genoeg zwaggel voor de komende 90 jaar en daar ver voorbij, nu ben je dood.
Nee, ik lach je toe en ben ontroert tot op het bot, dus vandaar die traan.quote:
On the next plane.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Staat hier klaar voor je, waar blijf je?
ontroerdquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik lach je toe en ben ontroert tot op het bot, dus vandaar die traan.
Ik heb zin om jouw babyface tegen de stoep te knallen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
Klaargekomen in je zusje terwijl ik op je Flippo-verzameling kauwde.quote:
smh voor prettyfaced stoffelquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb zin om jouw babyface tegen de stoep te knallen.
Wow, happy father's day.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klaargekomen in je zusje terwijl ik op je Flippo-verzameling kauwde.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Long hair, don't care.quote:
Moest Googlen op schuimspaan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Chloroform het volgende:
Met een pollepel ofzo. Of een schuimspaan.
Jij weet niet eens wat een gasfornuis is, houd toch op man.quote:
Hij weet alleen wat een wok is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een gasfornuis is, houd toch op man.
Jawel, hou je bek.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat een gasfornuis is, houd toch op man.
Frituurpan, voor friet en loempia's.quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
Nee.quote:
Geen 'keukengerei' zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik alle keukenartikelen moeten kennen.
Vind het altijd erger als mensen 'eetgerei' zeggen. Is gewoon bestek, weenie.quote:
Hoe ist mogelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens ik heb eigenlijk weer wat bizarre sextales om te delen maar ben bang dat jullie me dan een nog grotere vunz vinden.
Nou, niet te snel we schrijven mee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens ik heb eigenlijk weer wat bizarre sextales om te delen maar ben bang dat jullie me dan een nog grotere vunz vinden.
En dat zou jou kunnen schelen omdat? Delen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Fixed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
Jongens ik heb eigenlijk weer wat bizarre sextales om te delen maar ben bang dat jullie me dan een nog grotere vunz Lamon vinden.
Ja, jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |