Ja, omdat ik iedereen ass fuck, bitchquote:
Dat is echt de tyfus onder alle ijssmaken.quote:
gvdquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
doe serieus manzus kijkt dat toddlers en kankers en er is nu een kind van 22 maanden. bijna triester dan zosk
Hardopquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
doe serieus manzus kijkt dat toddlers en kankers en er is nu een kind van 22 maanden. bijna triester dan zosk
Zo zo, gepikeerd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, omdat ik iedereen ass fuck, bitch.
Waarom heb je het altijd over pik dit, pik dat, kom je iets te kortquote:
Volgens mij ben je nog gewoon een backdoor virgin.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, omdat ik iedereen ass fuck, bitch.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is echt de tyfus onder alle ijssmaken.
Gvd.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom heb je het altijd over pik dit, pik dat, kom je iets te kort?
Stoer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:40 schreef Nestalgie het volgende:
Vagina's like my third favorite hole, bro.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nog gewoon een backdoor virgin.Heb zoveel wings op dat gebied, gebroeders Wright is er niets bij.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
3jarige meisjes die zich als 18jarige breezahsletjes gedragenvind je het gek dat er pedo's zijn, wedde dat het hofnarretje gewoon opvang was voor kinderen van missverkiezingen.
free robbie m
Kunnen we niet gewoon samen een bak B&J leegeten?quote:
Teeeeering.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
3jarige meisjes die zich als 18jarige breezahsletjes gedragenvind je het gek dat er pedo's zijn, wedde dat het hofnarretje gewoon opvang was voor kinderen van missverkiezingen.
free robbie m
Okequote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
free robbie m
Robbie, voor intimiquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:43 schreef Nestalgie het volgende:
free robbie m
Ja, maar dan wel op een (!) speciale (!) manier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon samen een bak B&J leegeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |