Kusje :$quote:
Dit is toch kloppend.quote:
Je kunt het thema nu niet meer loslaten, begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Nestalgie het volgende:
ligt eraan of je per douche als 1 douchebeurt telt of wanneer een groep joden gaat douchen als 1 douchebeurt ziet
Maakt toch geen reet uit zolang het uit één douchekop komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Nestalgie het volgende:
ligt eraan of je per douche als 1 douchebeurt telt of wanneer een groep joden gaat douchen als 1 douchebeurt ziet
Dat zijn typische inzichtvragen, een kind kan de was doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:48 schreef VeerEli het volgende:
Zonder rekenmachine:
165100 : 0,13 =
[ afbeelding ]
De muren en het plafond van deze garage moeten worden geschilderd.
De deuren en ramen, samen 6,32 m2, worden niet geschilderd.
De hoogte van de garage is 2,20 m.
Met één liter verf kun je ongeveer 7 m2 verven.
Je wilt alles twee keer verven.
Hoeveel liter verf heb je minimaal nodig?
Rond af op hele liters.
... liter
[ afbeelding ]
Je gaat energie besparen bij het douchen.
Je investeert ¤ 40,= in een waterbesparende douchekop en een douchetimer.
Na hoeveel douchebeurten is de ¤ 40,00 investering terugverdiend?
.... douchebeurten
Ik kan dit niet man
quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:49 schreef Nestalgie het volgende:
welk themaquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je kunt het thema nu niet meer loslaten, begrijp ik?
Nee, echt, ik kan er niks mee. Ik kan me er ook totaal niet op concentreren, trouwens. Maar los daarvan snap ik er ook gewoon echt geen bal van.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zijn typische inzichtvragen, een kind kan de was doen.
[..]
[ afbeelding ]
owja dat kan ook. Maar wat als er 3 douchekoppen zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt toch geen reet uit zolang het uit één douchekop komt.
wel terechte klacht snap er ook niks van en kan me ook niet op die meuk concentreren. Welk niveau doe jquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:51 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, echt, ik kan er niks mee. Ik kan me er ook totaal niet op concentreren, trouwens. Maar los daarvan snap ik er ook gewoon echt geen bal van.
Dan heb jij helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
owja dat kan ook. Maar wat als er 3 douchekoppen zijn
Inderdaad, wat doet die prullenbak daarquote:
Ik snap ook niet hoe zoiets kan gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |