quote:Rafael van der Vaart ontkent slaan Sylvie
Rafael van der Vaart heeft naar eigen zeggen zijn vrouw Sylvie niet geslagen tijdens de beruchte oudejaarsavond afgelopen jaar.
Foto: ProShots
De voetballer doet deze onthulling zondag in het programma Derksen & ..., waarvan RTL Boulevard dinsdag al beelden vertoonde.
Afgelopen jaarwisseling kregen Van der Vaart en zijn vrouw Sylvie ruzie. Niet veel later maakte het stel bekend dat ze gingen scheiden.
De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Verdrietig
Nu zegt de 30-jarige Van der Vaart in het interview met Johan Derksen: "Ik heb haar overigens niet geslagen. Dat is het moeilijkst, daar word ik verdrietig van."
Rafael en Sylvie, die in 2005 trouwden, maakten in januari bekend te gaan scheiden. De twee worden nog regelmatig met elkaar gezien, maar ontkennen dat sprake is van een hereniging. Het stel heeft een zoon, Damián.
quote:Ook Sabia Boulahrouz ontkent klap Rafael van der Vaart
Sabia Boulahrouz zegt dat Rafael van der Vaart zijn ex-vrouw Sylvie niet heeft geslagen op Oudejaarsavond. Deze uitspraak doet ze twee dagen nadat Rafael zelf de klap heeft ontkend.
Foto: ANP
"Ik heb haar niet geslagen", zegt Rafael in een interview met Johan Derksen.
Boulahrouz, de beste vriendin van Sylvie, was ook aanwezig op de desbetreffende avond. Ze reageert donderdag tegenover RTL Boulevard.
"Het is eigenlijk niet aan mij hier iets over te zeggen, maar ik zou nooit meer vrienden zijn met Rafael als hij Sylvie een klap had gegeven."
Conclusie
Omdat de ex-vrouw van voetballer Khalid Boulahrouz naar eigen zeggen nog steeds vrienden is met Rafael, mag daaruit de conclusie getrokken worden dat er niet is geslagen. "We zijn nog vrienden, dus dan begrijp je wel dat dat niet is gebeurd."
Vlak na de jaarwisseling maakten Rafael en Sylvie van der Vaart bekend een punt achter hun huwelijk te zetten. De Duitse krant Bild schreef toen dat Rafael die avond Sylvie een klap verkocht. De voetballer toonde volgens de krant zijn spijt, en zei: "Dat was erg dom van me, en had nooit mogen gebeuren." Sylvie zou het hem bovendien vergeven hebben.
Zie ook: 'Rafael is nu de man die zijn vrouw sloeg'quote:'Rafael van der Vaart is samen met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.
Foto: ANP
Bekijk video
Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.
"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Sylvie
Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz. "Sylvie heeft haar eigen leven nu.
Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Transfer Sabia Boulahrouz naar Van der Vaart vrijwel rond
‘Bij Khalid zat ik alleen maar op de bank’
DOOR MIKE HUNT EN DIEDERIK SMIT • DINSDAG 9 APRIL 2013, 11:35
De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.
Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”
Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
Nou ja, het was geeneens een uithaal. Ze zei alleen dat het rauw op haar dak kwam en dat je zoiets niet verwacht van een 'beste vriendin'. Ik vind het allemaal nog wel keurig. Ikzelf zou als ik Sylvie was echt heel anders reageren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Jemig! Ik wilde gister nog wewl iets posten in de trant van "als Rafia echt een stel is, eet ik mijn schoen op en ga ik naakt over straat rennen" om maar even aan te geven hoe onwaarschijnlijk ik het vond. Nou durf ik een dergelijke uitspraak nog wel over Syl en Bieb te doen.
Volgens mij speelde het in ieder geval al vanaf het moment dat mensen om Raf heen (mama Lola oa) heel gedecideerd zeiden dat eht niet meer goed ging komen. Snap trouwens echt niet als mesnen zeggen dat zoiets niet erg is, omdat het gebeurt NA de scheiding/breuk. Alsof het je koud moet laten als je BFF een dag na je scheiding je ex-man gaat versieren...
Syl heeft wel een Yolanthe-strategie ingezet door haar BFF (of nou ja, second best, sabia is/was de beste) Danie de Wandelende Wortel in te zetten die vanaf haar kraambed even uithaalt naar Sab. Zo deed Yo het ook: zelf chique haar mond houden en bestie Jennifer het vuile werk laten opknappen bij RTL Boulevard.
Ik denk dat Sylvie ook echt wel anders reageert maar niet in het openbaar. En geef haar eens ongelijk, wat een naaistreek!quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Nou ja, het was geeneens een uithaal. Ze zei alleen dat het rauw op haar dak kwam en dat je zoiets niet verwacht van een 'beste vriendin'. Ik vind het allemaal nog wel keurig. Ikzelf zou als ik Sylvie was echt heel anders reageren.
Ja die ga ik er niet meteen bijzetten natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:03 schreef Copycat het volgende:
Daar dus:
http://www.speld.nl/2013/(...)-vaart-vrijwel-rond/
quote:
Zit hij ook al in het complot? Wat een ouwe snoeperquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef MightyMightyM het volgende:
Trouwens, op die zogenaamde verliefde foto staat volgens mij de vader van Raf en niet Raf zelf!
Ja, ik zou echt kapot zijn van zoiets en hele erge haat hebben voor allebei de personen. Vreemd dat mensen dit elkaar aan kunnen doen. Onder het mom van 'liefde' zeker.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:30 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvie ook echt wel anders reageert maar niet in het openbaar. En geef haar eens ongelijk, wat een naaistreek!
Het was inderdaad niet echt een mega-uithaal maar wel wat specifieker en afkeurender dan de reactie van Sylvie zelf, net zoals Yo destijds.
Veel gescheiden sterren hebben een soortgelijke reactie waarin zij het belang van het kind vooropstellen. Ik vraag mij af of dat altijd oprecht is; ergens in haar verklaring sijpelt toch wel wat venijn door of in ieder geval de indruk dat ze niet helemaal meent wat ze zegt en mogelijk Damian als bliksemafleider gebruikt.
Ook weer zo' n saaie voorspelbare reactie..Kom op Khalid, doe je bijnaam eer aan!quote:Boulahrouz respecteert zijn ex-vrouw RIJSWIJK - Voetballer Khalid Boulahrouz heeft de publiciteit opgezocht nadat maandag bekend werd dat zijn ex-vrouw een relatie heeft met Rafael van der Vaart.
Boulahrouz laat dinsdag via het ANP weten zijn voormalige vrouw te respecteren. „Haar keuzes in haar privéleven behoeven geen inhoudelijk commentaar”, aldus de verklaring van de voetballer.
Het feit dat Sabia Boulahrouz een goede vriendin is van Sylvie is breed uitgemeten in de (Duitse) boulevardpers.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Ik denk dat Khalid in zijn handjes wrijft en denkt...mooi daar ben ik vanaf.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ook weer zo' n saaie voorspelbare reactie..Kom op Khalid, doe je bijnaam eer aan!
quote:Al binnen twee weken na de aangekondigde scheiding van Rafael en Sylvie viel het ooggetuigen op dat Sabia met een eigen sleutel het appartement van Rafael betrad en verliet.
Dit, dat scheelt hem duizenden euro's alimentatie per maand.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Khalid in zijn handjes wrijft en denkt...mooi daar ben ik vanaf.
Dit is dus volgens mij echt de vader van Raf..quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Deisyy het volgende:
Pril geluk, ammehoela
[..]
[ afbeelding ]
Bron
waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:53 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik denk dat Sabia overigens de reden is van het totaal mislukte EK.
No wayquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit, dat scheelt hem duizenden euro's alimentatie per maand.
Was Sabia niet degene die niet zo populair was bij de spelersvrouwen omdat ze gezegd had dat ze echt niet van ¤ 20.000 per maand rond kon komen?
Je vraag je achteraf wel af waar dat bedrag vandaan komt....
Ik zou me er wel raad mee wetenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
No way ::o Dat is tegen de 700 euro per dag?! Waar laat je het in hemelsnaam! Nou ja in de PC Hooft wss
In het stukje wat ik hierboven gelinkt heb:quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
No wayDat is tegen de 700 euro per dag?! Waar laat je het in hemelsnaam! Nou ja in de PC Hooft wss
quote:Andere Spielerfrauen halten Boulahrouz wegen Äußerungen wie „Ich gebe 20 000 Euro im Monat aus!“ für arrogant.
Ja, ik ben bang dat ik het ook wel zou kunnen..... gelukkig kan ik ook met minder dan 10% van dat bedragquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:58 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik zou me er wel raad mee weten
Nu klinkt het ineens als heel weinig, in voetbalvrouw-maatstaven...volgens mij is dat nog niet eens een tasquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
No wayDat is tegen de 700 euro per dag?! Waar laat je het in hemelsnaam! Nou ja in de PC Hooft wss
Ja en daar dan in Parijs de hele tijd tegen Syl zegt, nee hoor je moet hem echt vergeten. Je verdient beter meid, het is gewoon niet de man voor jou.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:01 schreef Smallish het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat Sabia doodleuk met Sylvie naar Parijs gaat begin dit jaar en ondertussen, zonder dat Sylvie er van op de hoogte is, iets heeft met Rafael. Ik vertrouw Sylvie wat dat betreft niet in haar rol naar de buitenwereld. Er is oudjaarsnacht iets gebeurt in een situatie die al langere tijd speelde. Zeker na alle geruchten vorig jaar dat het rommelde tussen Sylvie en Rafael.
Die Speld is overigens wel erg goed.
Triotjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:11 schreef Smallish het volgende:
Nah ja, misschien zaten ze wel in een soort van driehoeksverhouding en is het daar ergens misgegaan. Kan me er zelf niet zoveel bij voorstellen, maar nu achteraf valt me wel op dat de foto's en teksten die Sabia van Sylvie op Twitter zette, ook wel wat seksueel getint waren. Ook die O&N foto ziet er wel erg intiem uit. Of sla ik nu door?
En dan die foto van die "taart" die zo close-up was dat je zou denken dat ze werkelijk een paar calorieën binnen had gekregen, maar meer dan een klein stukje uit een gebakje was het niet, of die banketbakker heeft reuzenframbozen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik moet nu ook denken aan die tweet van Syl dat ze lekker therapeutisch labiel had lopen doen met Sab en chocola, vlak voor oud en nieuw..Een luisterend oor bieden, jaja maar ondertussen..
Waarom moet zij gekeurd wordenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Woensdag ondergaat Sabia de medische keuring. Van der Vaart: “Daar kijk ik erg naar uit. Hopelijk is ze daarna direct inzetbaar.”
Ook al zitten wij te smullen van de al die andere commentaren, ik vind het toch wel een prima reactie van hem, hoor. Maar eh, Sabia heet dus formeel geen Boulahrouz meer?quote:Reactie Bouhlarouz
Vandaag geeft de zaakwaarnemer van Khalid Boulahrouz namens de voetballer van Sporting Portugal een verklaring af over de ontwikkelingen rondom het stel.
'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden. Mijn enige zorg en verantwoordelijkheid liggen bij onze kinderen. Ik respecteer Sabia omdat zij de moeder van mijn kinderen is.
Haar keuzes in haar privéleven behoeven geen inhoudelijk commentaar. Mijn verantwoordelijkheid rust in drie dingen waar ik onvoorwaardelijk van hou: mijn kinderen, directe familie en het voetbal,' luidt het.
Van Sylvie ook een prima reactie an sich, maar niemand gelooft hetquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ook al zitten wij te smullen van de al die andere commentaren, ik vind het toch wel een prima reactie van hem, hoor. Maar eh, Sabia heet dus formeel geen Boulahrouz meer?
Ja volgens mij is ze een duitse...quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Is Sabia duits dat ze in Hamburg is blijven wonen? Ik zou toch lekker teruggegaan zijn naar Nederland.
Dus sabia al bijna 3 jaar uitelkaar.
Gezien de geruchten bij het ek vorig jaar, zijn raf en syl ook al bijna een jaar geen setje meer.
Dat is dus zoon Daamin?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef MightyMightyM het volgende:
Overigens; Sab en Khalid waren dus al uit elkaar toen hun jongste kindje werd geboren? Want die is in 2011 ter wereld gekomen..
Dan ga je bijna denken dat die echt van Raf isquote:
Misschien was ze net zwanger toen ze uit elkaar gingen..quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef MightyMightyM het volgende:
Overigens; Sab en Khalid waren dus al uit elkaar toen hun jongste kindje werd geboren? Want die is in 2011 ter wereld gekomen..
Nou, 2008, daar konden ze natuurlijk niks aan doen..Was erg triest..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:08 schreef Toekito het volgende:
Dames dus als ik het goed snapt heeft Boulah het EK2008 verkloot en nu zijn wijf het EK2012?
quote:Boulahrouz trouwde in 2005 met Sabia. Tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland was Boulahrouz' vrouw Sabia zwanger. Op 18 juni 2008 werd zij met spoed in een ziekenhuis in Lausanne met zwangerschapscomplicaties opgenomen. Hun dochtertje Anissa werd die dag, drie maanden te vroeg, geboren. Kort na de geboorte overleed het meisje. Boulahrouz bleef bij de selectie en speelde drie dagen later mee in de wedstrijd tegen Rusland, die door Nederland verloren werd. Het Nederlands elftal speelde die wedstrijd met een zwarte rouwband om de arm.[1][2][3]
In maart 2010 werd hun tweede dochter geboren. Hun zoon werd in januari 2011 geboren. Op 7 januari 2013 werd bekend dat Sabia en Boulahrouz uit elkaar gaan.
in 2008 was triest maar hadden ze lekker de selectie moeten verlatenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou, 2008, daar konden ze natuurlijk niks aan doen..Was erg triest..
Ja dat dus. Ik blijf het merkwaardig vinden als een relatie vlak voor of na een geboorte stukloopt. Dan krijg ik soms de indruk dat het misschien al rommelde ten tijde van de conceptie, zeg maar..quote:
Inderdaad... wellicht zwanger geraakt tijdens de break-up sex..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik blijf het merkwaardig vinden als een relatie vlak voor of na een geboorte stukloopt. Dan krijg ik soms de indruk dat het misschien al rommelde ten tijde van de conceptie, zeg maar..
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad... wellicht zwanger geraakt tijdens de zoveelste goedmaaksex..
Een stuk minder vaak dan dat hij geld naar haar overmaarkt.quote:
maar er zit toch twee jaar tussen? of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik blijf het merkwaardig vinden als een relatie vlak voor of na een geboorte stukloopt. Dan krijg ik soms de indruk dat het misschien al rommelde ten tijde van de conceptie, zeg maar..
Relatie is in 2010 op de klippen gelopen en in begin 2011 werd het zoontje geboren..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar er zit toch twee jaar tussen? of mis ik nu iets?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Starlie het volgende:
Fijn dat die vreselijke Evert S. weet dat Sylvie het 2 weken weet...
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_twee_weken___.html
quote:Tot een week of twee geleden hield Sabia Boulahrouz de schijn op tegen haar hartsvriendin Sylvie van der Vaart. Toen vertelde zij dat ze 's nachts in de armen van Rafael ligt.
"Hoi Syl met Saab, moet je luisteren, ik lig 's nachts in de armen van Raf".quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Wat kan Evert toch een sensatie maken he
Hmm en daar staat ze al naast Raf, verdacht... verdacht... verdacht...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm Sabia was er wel bij in 2012 bij het (vertrek naar) EK, maar dat was misschien alleen om de knderen.
[ afbeelding ]
Ik wou net hetzelfde postenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm en daar staat ze al naast Raf, verdacht... verdacht... verdacht...
Dat was het eerste dat ik dachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm en daar staat ze al naast Raf, verdacht... verdacht... verdacht...
Ja maar stel dat het klopt dat het toen tussen Syl en Raf al soort van over was....dan is ze daar dus gewoon voor Rafquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm Sabia was er wel bij in 2012 bij het (vertrek naar) EK, maar dat was misschien alleen om de knderen.
[ afbeelding ]
Of zij en Khalid hielden ook de schone schijn op!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar stel dat het klopt dat het toen tussen Syl en Raf al soort van over was....dan is ze daar dus gewoon voor Raf
Aan Khalid te zien wel ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of zij en Khalid hielden ook de schone schijn op!
Ohhh mischien deed Sab een Biebertje; 's nachts stiekem aankloppen bij Raf!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef roos85 het volgende:
Hier kunnen we wel een mooi verhaal van brouwen
Sab raakt tijdens de breakup-sex zwanger, ze besluit het kindje te houden.
Ondertussen blijft het rommelen tussen Raf en Syl, die ergens in 2012 besluiten uit elkaar te gaan.
Op het EK doen beide koppels alsof ze nog samen zijn, maar ondertussen bloeit er al wat tussen Sab en Raf.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ohhh mischien deed Sab een Biebertje; 's nachts stiekem aankloppen bij Raf!
Een soort zwembadschandaal anno 2012.
Ja, en ook in deze gate weer kritiekloos het "je stort je hart uit bij je hartsvriendin die het met je aanstaande ex blijkt te doen, en dus is het zo" verhaal aan de kijkers voert.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Starlie het volgende:
Fijn dat die vreselijke Evert S. weet dat Sylvie het 2 weken weet...
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_twee_weken___.html
Een maandje later.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
Als hun dochter in maart 2010 geboren is en hun zoon in januari 2011, dan is ze wel heel snel na de bevalling weer zwanger geworden.
Volgens Khalid zijn ze in 2012 uit elkaar gegaan staat in showbizznewsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Relatie is in 2010 op de klippen gelopen en in begin 2011 werd het zoontje geboren..
Ze hebben het wel lang stilgehouden..
Volgens de verklaring van z'n zaakwaarnemer in 2010 al.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Khalid zijn ze in 2012 uit elkaar gegaan staat in showbizznews
De formele scheiding, inderdaad. Maar in 2010 zijn ze als stel uit elkaar gegaan, aldus de woordvoerder van Khalid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Khalid zijn ze in 2012 uit elkaar gegaan staat in showbizznews
Ja ik las via twitter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef Leandra het volgende:
Volgens de verklaring van z'n persvoorlichter in 2010 al.
quote:Reactie Bouhlarouz
'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden. Mijn enige zorg en verantwoordelijkheid liggen bij onze kinderen. Ik respecteer Sabia omdat zij de moeder van mijn kinderen is.
Ik denk dat hij weggevlucht is van haar gegiechel!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/100153/eerste-beelden-rafael-en-sabia
De eerste beelden van die 2? Zou ie van bil geweest zijn met haar als ie weer buiten komt?
Rafael is a one minute manquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:57 schreef MightyMightyM het volgende:
ja, wat Smallish al heeft gequote:
[..]
Het liefste zou ze zich omdraaien en uitgebreid gaan poseren voor de camera's.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/100153/eerste-beelden-rafael-en-sabia
De eerste beelden van die 2? Zou ie van bil geweest zijn met haar als ie weer buiten komt?
Never mind, spuit 11quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Relatie is in 2010 op de klippen gelopen en in begin 2011 werd het zoontje geboren..
Ze hebben het wel lang stilgehouden..
quote:di 09 apr 2013, 14:00
'Pijnloze' scheiding Sabia en Khalid Boulahrouz AMSTERDAM - Sabia en Khalid Boulahrouz hebben op papier weinig bezittingen te verdelen.
Het huis waar Sabia romantisch samen is gezien met haar nieuwe liefde Rafael van der Vaart staat financieel los van Khalid.
Zij delen samen nog een woning, een appartement aan de Pieter Calandlaan in Amsterdam-Osdorp. Dat kochten zij in augustus 2004 voor 195.000 euro, meldt bekendeburen.nl.
Voor Rafael en Sylvie ligt dat een stuk gecompliceerder. Zij bezitten in Nederland twee huizen en een stuk grond in Bergen. Hier waren zij van plan om een miljoenenvilla te laten bouwen als zij weer zouden terugkeren naar Nederland. Hypotheek: ruim 2,1 miljoen euro.
Ook zijn er nog twee huizen, in Beverwijk en Uitgeest, met een totale hypotheek van 924.000 euro.
Ook Rafaels liefdesnestje heeft op papier niets met Sylvie te maken; hij huurt een zeer luxe maisonnette in Winterhude, een van de duurste wijken van Hamburg. Sabia zou zelfs al de hand hebben gehad in de inrichting...
Ik denk dat die zut wel apart is, dus wat van Sylvie is is van Sylvie en wat van Raf is is van Raf, daar hoeft dan niet om gedeeld te worden.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:43 schreef Smallish het volgende:
Rafael en Sylvie hebben een hoop te regelen/verdelen. En dan komt shit van Cyprus er ook nog bij.
Bronquote:Transfer Sabia Boulahrouz naar Van der Vaart vrijwel rond
‘Bij Khalid zat ik alleen maar op de bank’
DOOR MIKE HUNT EN DIEDERIK SMIT • DINSDAG 9 APRIL 2013, 11:35
De transfer van Sabia Boulahrouz naar Rafael van der Vaart is zo goed als rond. De spelersvrouw zal naar verwachting een contract tekenen dat haar tot 2017 aan de middenvelder van Hamburger SV bindt.
Sabia, afkomstig uit de eigen jeugd van Boulahrouz, was naar eigen zeggen toe aan een overgang naar een grotere voetballer: “Bij Khalid zat ik de laatste maanden alleen maar op de bank. Voor mijn toekomst is het echt beter om verder te kijken, zeker met het oog op het WK van volgend jaar. Op deze manier hoop ik weer in beeld te komen bij Oranje.”
Volgens Sabia zijn de onderhandelingen soepel verlopen: “In januari merkte ik voor het eerst dat er interesse was. Er zijn toen een paar geheime gesprekken geweest en ik had er meteen een goed gevoel bij.”
En dan in 2010 uit elkaar, wat een stunt, echtquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
Als hun dochter in maart 2010 geboren is en hun zoon in januari 2011, dan is ze wel heel snel na de bevalling weer zwanger geworden.
Khalid lijkt me niet de man die andermans zoon zo groots in zijn leven zou accepterenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:01 schreef sherezade het volgende:
Misschien is Raf wel de vader van het 2e kindje van Sabia...dat ze daarom al van 2010 uitelkaar zijndat zou wat zijn
haha nee denk het ook niet, maar het is zo'n poppenkast geworden dat je niet meer wat wat je allemaal moet denken, wie weet wat komende dagen nog voor een openbaringen komenquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Khalid lijkt me niet de man die andermans zoon zo groots in zijn leven zou accepteren
Ik kan er met mijn kop écht niet bij dat hij is gevallen voor haarquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:46 schreef iFok. het volgende:
Dit had je toch nooit zien aankomen, al helemaal niet bij VdV? Ongelofelijk.![]()
Ik vind het voor ons wel zeer sappig, maar van hem niet al te nozel neequote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn kop écht niet bij dat hij is gevallen voor haarIk had zo'n ander type verwacht.
De Go Go dansende voetbalvrouw.
En wij maar lullen in januari, over die jeugdliefde van RafKomt ie weer met zo'n zelfde mokkel aan, alleen dan een werkloze
Het blijft een voetballer he, dan ga je vanzelf richting dit soort vrouwen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn kop écht niet bij dat hij is gevallen voor haarIk had zo'n ander type verwacht.
De Go Go dansende voetbalvrouw.
En wij maar lullen in januari, over die jeugdliefde van RafKomt ie weer met zo'n zelfde mokkel aan, alleen dan een werkloze
Ik blijf het jammer vinden, het was toch wel een van de leukste koppelsquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het voor ons wel zeer sappig, maar van hem niet al te nozel nee
Nee hoor, de meeste hebben van die onzichtbare troela's.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef iFok. het volgende:
[..]
Het blijft een voetballer he, dan ga je vanzelf richting dit soort vrouwen.![]()
En al die onzin blijkt nu voor zoveel meer dan de helft waar te zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:58 schreef iFok. het volgende:
Ik volg dit topic niet, maar elke keer ga ik weer kapot van het lachen als ik alle onzin/geruchten hier lees. Bedankt daarvoor
Kijk maar eens naar de voetbalvrouwen van Italiaanse en Engelse (top)spelers, die hebben zowat allemaal in de playboy gestaanquote:Op dinsdag 9 april 2013 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, de meeste hebben van die onzichtbare troela's.Die uit de showbizz blijven.
Hij afschuwt Zlatan zo enorm, nu heeft hij een zelfde als Zlatan, ook zo'n pornopoes.Alleen werkt die van hem zich een slag in de rondte, en Saab... ehm...
Ja, daar moet ik je deels gelijk in geven.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En al die onzin blijkt nu voor zoveel meer dan de helft waar te zijn
Ja schat, dat zijn niet de Nederlanders, ik had het dus over onze kaaskoppiesquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:07 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar de voetbalvrouwen van Italiaanse en Engelse (top)spelers, die hebben zowat allemaal in de playboy gestaan![]()
![]()
Dit, ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Jemig! Ik wilde gister nog wewl iets posten in de trant van "als Rafia echt een stel is, eet ik mijn schoen op en ga ik naakt over straat rennen" om maar even aan te geven hoe onwaarschijnlijk ik het vond.
Ik had onderweg naar huis al bijna stress, ik moet nu nog het eind van vorig topic lezenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Tjezus, ben je even een paar uur wat anders doen, heb je meteen uren nodig om hier bij te lezen......
Dit, net op tijd klaar voor het boulevard item..quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:13 schreef bloodymary1 het volgende:
Tjezus, ben je even een paar uur wat anders doen, heb je meteen uren nodig om hier bij te lezen......
Volgens Albert ja..quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef kissaa het volgende:
Sylvie zou een vriendje hebben die in Parijs woont.
En er zouden foto's zijn, maar die kregen we niet te zien....quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef kissaa het volgende:
Doen ze expres op het laatstquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:33 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een ellende, dat hele RTL Boulevard uitzitten
Komt nog wel dat ze foto's laten zien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:30 schreef Reismeis het volgende:
En er zouden foto's zijn, maar die kregen we niet te zien....
Alleen als het de beste vriend van raf isquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Sylvie heeft ook al een ander, dus iedereen blij?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:27 schreef kissaa het volgende:
Oeh, dus tochquote:Op dinsdag 9 april 2013 02:23 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en wie weet is Syl niet boos omdat ze zelf ook al een nieuwe liefde heeft, je weet het niet
Ohw! dan heb je gelijk, onder de kaaskoppies is dat een stuk minderquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja schat, dat zijn niet de Nederlanders, ik had het dus over onze kaaskoppies![]()
Die Italianen pakken alleen de heetste die je kunt vinden.
Then again hebben die zelf ook vaak wat meer te bieden (). Pak bijvoorbeeld een Dirk Kuyt, die moet het nou eenmaal bij een Gertrude houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:37 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ohw! dan heb je gelijk, onder de kaaskoppies is dat een stuk minder![]()
Klopt, Italiaanse gladjanussen hebben wel meer te bieden dan ene Dirk Kuyt
Ja hij is ook niet alles, maar zeker geen Kuyt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heeft Beckham het omgekeerde. Posh is niet moeders mooiste, en hij is zelf half god
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die heeft Vic,quote:
Zou je denken, maar hij heeft het ook met die Rebecca Loos gedaan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft Vic,. Dan ga je toch niet met Sylvie er vandoor,
.
Kuyt en Hunterlaar zijn weer van een andere categorie.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hij is ook niet alles, maar zeker geen Kuyt.
Overigens heeft Beckham het omgekeerde. Posh is niet moeders mooiste, en hij is zelf half god
Als dit nou waar zou zijn, ren ik naakt naar buiten..quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Als Syl nu met het broertje van Raf uit de strijd komt (waarmee ze al samen in Dubai zat in december) dan is de cirkel echt briljant rond
Wat ik me afvraag... als Syl en Saab nog eind maart samen waren dan kan ik me niet voorstellen dat ze van niets heeft geweten en het dus blijkbaar wel prima vind
Mannen als Kuyt en Huntelaar mogen dan niet moeders mooiste zijn.... als je geld hebt ben je potentieel neukmateriaal voor veel vrouwen, dus ik denk dat de kans best groot is dat ze hun paling ook wel eens in een andere zee hebben laten zwemmenquote:Op dinsdag 9 april 2013 19:57 schreef iFok. het volgende:
[..]
Kuyt en Hunterlaar zijn weer van een andere categorie.![]()
![]()
Posh is niet moeders mooiste, maar is wel een prima moeder. Beckham zal zich daarnaast nog wel vermaken. Dus daar hoeven we ons niet druk om te maken
Oh, maar dat is zeker. Dat zag je destijds toen er foto's opdoken van hun tripje naar Brazilië (vooral Kuyt en Huntelaar hadden het toen druk)quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mannen als Kuyt en Huntelaar mogen dan niet moeders mooiste zijn.... als je geld hebt ben je potentieel neukmateriaal voor veel vrouwen, dus ik denk dat de kans best groot is dat ze hun paling ook wel eens in een andere zee hebben laten zwemmen
quote:
Op wat voor een manier is zij dit dan aan het uitbuiten? Ik heb nog geen interview of verklaring van haar gelezen dat zij zich zelf in de slachtofferrol is aan het gooien of iets dergelijks? Of heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:07 schreef TheVulture het volgende:
En toch denk ik dat Sylvie dit verhaal aan het uitbuiten is... die is veel te gehaaid om haar dit zomaar te laten gebeuren onder haar ogen... no way dat die dit pas twee weken weet
Drie, twee met Khalid en één met een eerdere ex.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:58 schreef sherezade het volgende:
Hoeveel kinderen heeft die Sabia nu eigenlijk?
Ik geloof niet dat ze dit pas twee weken weet... en dat het nu uitlekt via Bild lijkt me wel iets waar zij de hand in kan hebben....quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Op wat voor een manier is zij dit dan aan het uitbuiten? Ik heb nog geen interview of verklaring van haar gelezen dat zij zich zelf in de slachtofferrol is aan het gooien of iets dergelijks? Of heb ik iets gemist?
Sabia die poept ze zo eruit hoor...no problemos.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Drie, twee met Khalid en één met een eerdere ex.
Krijgt Damian straks ook nog een broertje of zusje.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Sabia die poept ze zo eruit hoor...no problemos.
Ren ik erachter aan!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als dit nou waar zou zijn, ren ik naakt naar buiten..![]()
[ afbeelding ]
Dat komt nog welquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:10 schreef sherezade het volgende:
[..]
Op wat voor een manier is zij dit dan aan het uitbuiten? Ik heb nog geen interview of verklaring van haar gelezen dat zij zich zelf in de slachtofferrol is aan het gooien of iets dergelijks? Of heb ik iets gemist?
4 dan toch?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
Drie, twee met Khalid en één met een eerdere ex.
Misschien staat er nooit pers bij haar huis of dat van Boulah?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:29 schreef Starlie het volgende:
We kunnen er nu dus wel vanuit gaan dat het einde vriendschap Sabia en Sylvie is?!
Sabia was wel héél vrolijk aan het lachen en doen, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn natuurlijk!
Zat nog te denken (ja ja dat doe ik weleens), misschien zijn Raf en Sabia tijdens het huwelijk van Raf en Sylvie verliefd geworden en hebben ze dat opgebiecht en is daardoor de relatie tussen Raf en Sylvie over gegaan maar heeft Sabia uiteindelijk voor haar vriendschap met Sylvie gekozen door niet met Raf verder te gaan. Uiteindelijk waren de gevoelens zo sterk dat ze toch voor Raf heeft gekozen. Anders kan ik me niet voorstellen dat Sylvie nog gezellig met haar gaat shoppen en doen als het al langer bekend was bij haar dat Raf en Sabia een setje vormde, zoals her en der gesuggereerd wordt.
Overigens vraag ik me nog steeds af waar de kinderen van Sabia zijn, ja er zijn oppassen etc. maar ik heb nog NOOIT een foto van haar met haar kinderen gezien en dan te bedenken dat ze 3 exemplaren heeft!
Ja tot voor kort was ze niet echt voer voor de pers natuurlijk!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien staat er nooit pers bij haar huis of dat van Boulah?
En bij Oranje gelegenheden gewoon de kinderen niet mee.
Hoe oud is de oudste dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja met dat doodgeboren kindje erbij wel ja,
Als je deze foto ziet, en alle foto's in die reeks lijkt het er idd op dat Sabia niet interessant genoeg was voor de pers.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien staat er nooit pers bij haar huis of dat van Boulah?
En bij Oranje gelegenheden gewoon de kinderen niet mee.
Daar is Sylvie toch mee begonnen?quote:
Het kan zijn dat die 2 al langer een affaire hadden of hoe je het dan wilt noemen, we zullen het fijne er denk ik wel niet van te weten komen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dit pas twee weken weet... en dat het nu uitlekt via Bild lijkt me wel iets waar zij de hand in kan hebben....
Maar goed, uitbuiten is niet het goede woord... het is gewoon dat ik haar en haar entourage (Bles en co) veel te berekenend vind en dat niets in deze gate naar buiten komt zonder reden
Oh maar dan is zij met de estaffette begonnenquote:
http://www.bild.de/unterh(...)a-27948772.bild.htmlquote:Op dinsdag 9 april 2013 20:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Hoe oud is de oudste dan?
Ik kan niks over een derde vinden uit een andere relatie.
quote:Boulahrouz wuchs in Hamburg auf, hat türkische Wurzeln. Sie war Jeans-Verkäuferin und Gogo-Tänzerin. Aus einer Beziehung mit einem Gastronomen hat sie ein Kind, später heiratet sie einen Musik-Manager.
Khalid was al echtgenoot 3?!quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.bild.de/unterh(...)a-27948772.bild.html
[..]
Die is heel anders dan wat ik een keer las. In de Bild was ze dus GoGo danseres en trouwende ze een muziekmanager waar ze een kind mee kreeg.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:57 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.bild.de/unterh(...)a-27948772.bild.html
Nee ze kreeg het kind met een gastronoom (chef-kok??) en daarna trouwde ze met die muziekkerelquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Die is heel anders dan wat ik een keer las. In de Bild was ze dus GoGo danseres en trouwende ze een muziekmanager waar ze een kind mee kreeg.
Terwijl ik toen een keer een stukje las dat ze zelf assistant marketing- director van Universal Records was er waar geen kind in voorkwam.![]()
LouisVuttontassenverslindsterquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze heeft lleuk promotie gemaakt van jeans verkoopster tot, ja tot wat eigenlijk?
Doet er verder niet toe, maar voor haar is dat natuurlijk ook een kind.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja met dat doodgeboren kindje erbij wel ja,
Big spenderquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze heeft lleuk promotie gemaakt van jeans verkoopster tot, ja tot wat eigenlijk?
Golddiggende voetbalvrouw.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:07 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze wisselt zo vaak, die weet ze zelf niet eens meerquote:Op dinsdag 9 april 2013 21:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Er moet toch iets zijn waaruit blijkt wat haar echte achternaam is.
Het zou me niet eens verbazen als dat andere kind op deze foto de oudste van Sabia is.quote:Op dinsdag 9 april 2013 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Als je deze foto ziet, en alle foto's in die reeks lijkt het er idd op dat Sabia niet interessant genoeg was voor de pers.
[ afbeelding ]
Ze loopt hier op de achtergrond met haar kinderen, maar er zijn geen close ups gemaakt.
Nee, Khalid was nummer 2, met de vader van haar oudste kind is ze nooit getrouwd geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Khalid was al echtgenoot 3?!
Wil ze het record van Liz Taylor verbreken
Kvind het sneu voor Khalid, ik snap niet dat hij voor haar ging, lijkt mij meer een wanhoopsdaad van hem om maar aan een vrouw te raken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, Khalid was nummer 2, met de vader van haar oudste kind is ze nooit getrouwd geweest.
Niet,quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou je denken, maar hij heeft het ook met die Rebecca Loos gedaan!
twitter:SabiaBoulahrouz twitterde op zaterdag 02-02-2013 om 00:42:09"@SylvieVDVnews: Video: Sylvie for @Hunkemoller Behind the Scenes of #Valentine Shoot: http://t.co/GaCIa1o6" sexy girl friend! Love!!! reageer retweet
Woont ie in parijs?quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het zeggen: Sylvie doet het broertje van Raf
pr..marketing..self branding..quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Maar als waarom gebruikt Sabia nog steeds Bouhlarouz als ze al sinds 2010 uit elkaar zijn?
Om over een tijdje over te stappen naar Van der Vaart?quote:
Ik heb het gevoel dat ze dit jaar nog gaan trouwenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om over een tijdje over te stappen naar Van der Vaart?
Tja....
Catfight tussen albert en evert over uitzend rechtenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze dit jaar nog gaan trouwen![]()
En kinderen, ik heb het gevoel dat Raf dat nog wel ziet zittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
En dit jaar nog zwanger ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet gescheiden waren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Maar als waarom gebruikt Sabia nog steeds Bouhlarouz als ze al sinds 2010 uit elkaar zijn?
"Dan moeten we maar winnen deze wedstrijd, kunnen onze kleintjes van de bonus weer in het nieuw gestoken worden"quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Montelly het volgende:
..."Hey Khalid alles goed?"..."Ja hoor, met jou?"..."Ja gaat wel lekker, net je ex bezwangerd"...
Dat is toevallig same herequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Montelly het volgende:
..."Hey Khalid alles goed?"..."Ja hoor, met jou?"..."Ja gaat wel lekker, net je ex bezwangerd"...
Ik weet niet hoe de Duitse wetgeving is mbt tot het gebruik van de achternaam van je ex-partner, maar hier mag dat ook nog gewoon als de ex-partner dat goedvindt, en zolang de ex-partner niet hertrouwd is.quote:
Zlatan!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:52 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie van der Vaart zou - net als haar ex-man Rafael van der Vaart - ook een nieuwe liefde hebben gevonden. Dit meldt Albert Verlinde in RTL Boulevard.
De 34-jarige Sylvie van der Vaart reageerde in de media tot nu toe schijnbaar ontspannen op de nieuwe relatie van Rafael met haar beste vriendin Sabia Boulahrouz. 'Het is hun beslissing', zei ze dinsdag in de Duitse krant Bild. 'Ik wens hen het allerbeste. Ik concentreer me volop op mijn zoon Damian. Dat is voor mij nu het belangrijkst.'
RTL Boulevard meldde vandaag dat 'het grote nieuws van vandaag' is dat de presentatrice zich blijkbaar ook op andere zaken concentreert. De nieuwe vriend van Sylvie zou in Parijs wonen. Er is verder weinig bekend over de nieuwe man in haar leven.
source
[ afbeelding ]
Zit die in Parijs?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zlatan!!!
De geruchten gaan dat hij in zijn Ajax-tijd al met het vriendinnetje van Raf in bed lag. Volgens mij toen nog geen Sylvie
Het is "hip" om na je breuk/scheiding gelijk te zeggen dat je je vol gaat concentreren op welzijn van je kinderen. Want voor de breuk was die "aandacht" niet nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit die in Parijs?
Overigens wel opvallend, 21 maart met Sabia in Parijs, gistermiddag teruggevlogen uit Parijs, maar wel roepen dat ze zich op haar kind concentreert..... tussen de reisjes Parijs door Sylvie?
Zlatan voetbalt voor Paris Saint Germain.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
Zit die in Parijs?
Overigens wel opvallend, 21 maart met Sabia in Parijs, gistermiddag teruggevlogen uit Parijs, maar wel roepen dat ze zich op haar kind concentreert..... tussen de reisjes Parijs door Sylvie?
Die speelt bij Paris Saint Germain. Morgen speelt PSG in Barcelona. Misschien een afscheidskusje in Parijs?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit die in Parijs?
Dus was zij wettelijk nog mevr. Bouhlarouz . Er zullen vast meer deuren opengaan voor mevr Bouhlarouz dan voor Mevr [insert]meisjesnaam Sabia[insert]quote:
simpele vrouwen he..die weten dat soort feitjes niet (behalve golddiggers)quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zlatan voetbalt voor Paris Saint Germain.
Maar ik snap niet waarom een vrouw dat dan zou willen, maar ik ben dan ook geen voetbalvrouwquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Duitse wetgeving is mbt tot het gebruik van de achternaam van je ex-partner, maar hier mag dat ook nog gewoon als de ex-partner dat goedvindt, en zolang de ex-partner niet hertrouwd is.
Ik dacht dat hij boekhouder wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
simpele vrouwen he..die weten dat soort feitjes niet (behalve golddiggers)
Denk nou eens na, als Sabia besluit haar onbekende achternaam weer te gebruiken zal er geen hond naar kraaien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom een vrouw dat dan zou willen, maar ik ben dan ook geen voetbalvrouw
Oeh, dat zou wel heel erg ehm.... zijn als Sylvie nu wat met Zlatan heeft, dan ben ik ook heel benieuwd hoe lang dat al speeltquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zlatan voetbalt voor Paris Saint Germain.
Ja ja, ik begin het spelletje nu een beetje te snappenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk nou eens na, als Sabia besluit haar onbekende achternaam weer te gebruiken zal er geen hond naar kraaien.
Nu is het : "Sabia Boularouz, ooww jaa das vrouw van Khalid Boularouz".. dus je geniet nog de status van een "rijke"voetbalvrouw.
Als ze haar echte achternaam gebruikt: "Sabia X"..Sabia X?? wie is dat? nooit van gehoord..
21ste ja en daarna zijn ze nog samen in Parijs gespot. En die bullet/gun ding was niet van haar eigen account maar van een fantwitter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Saab en Sylvie waren eind maart toch nog bij zo'n premiere... wat ik allemaal zo raar vind is dat ze dit echt niet geweten zou hebben tot deze week (7 april de foto met bullet en gun-opmerking)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat Sabia op die laatste foto voorop loopt, en niet zoals op een hoop andere foto's achter Sylvie.
Dat klinkt nou eenmaal beter dan 'Raf wie? Ik ben weer even naar Parijs om mijn nieuwe rijke scharrel mijn Hunkemöller behaatjes te showen'.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
die nam rebecca loos toch even tussendoor ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Zou het dan zelfs zo kunnen zijn dat Raf wat met Sabia is begonnen omdat Sylvie iets met Zlatan heeft?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat zou wel een bak zijn als het Zlatan blijkt te zijn!
Nou. Behoorlijk onaantrekkelijke/lelijke vrouw, geen fijne warme uitstraling en een gratenpakhuis. Dan is Sylvie wel wat beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
.
Bewust gekozen voor 1 januari geloof ik dus niet. Ivm. Sylvies column. Ik denk dat het voor nog iets later was gepland, maar dat e.e.a. onder invloed van drank en feestgedruis is ontploft met oud & nieuw en dat dat het scenario even op losse schroeven zette. Ze hebben, nadat de gemoederen waren bedaard, als een dolle moeten overleggen hoe ze de draad van het verhaal weeer moesten oppakken.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef alors het volgende:
Jan Uriot zegt dat ze al in november wat hadden en dat ze met zijn drieën heel bewust voor 1 januari hebben gekozen om het zo naar buiten te brengen. En dat Syl en Sab ook nog gewoon beste vriendinnen zijn.
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:58 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Nou. Behoorlijk onaantrekkelijke/lelijke vrouw, geen fijne warme uitstraling en een gratenpakhuis. Dan is Sylvie wel wat beter.
Vic groupie!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Ik denk zelfs al langer, voor de EK. Toen was er toch al een gerucht over rommelen met vrouwen binnen de spelersgroep!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef alors het volgende:
Jan Uriot zegt dat ze al in november wat hadden en dat ze met zijn drieën heel bewust voor 1 januari hebben gekozen om het zo naar buiten te brengen. En dat Syl en Sab ook nog gewoon beste vriendinnen zijn.
Leest hij mee hier? Haaai Evert!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef Deisyy het volgende:
Evert heeft de optelsom Parijs + nieuwe liefde = Zlatan ook al gemaakt.
Straks ben ik weer gequote in een blaadjequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks ben ik weer gequote in een blaadje
Die column past toch prima in het plan? Of denken mensen echt dat ze dat dan in de column al zou aankondigen en de mensen op de Grazia-redactie die column een week van tevoren al onder ogen kregen en dachten 'wtf gaat hier gebeuren?'quote:Op woensdag 10 april 2013 08:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bewust gekozen voor 1 januari geloof ik dus niet. Ivm. Sylvies column. Ik denk dat het voor nog iets later was gepland, maar dat e.e.a. onder invloed van drank en feestgedruis is ontploft met oud & nieuw en dat dat het scenario even op losse schroeven zette. Ze hebben, nadat de gemoederen waren bedaard, als een dolle moeten overleggen hoe ze de draad van het verhaal weeer moesten oppakken.
Jemig, je zal je leven toch zo willen regisseren.
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusjequote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Vic heeft tenminste zelfspot, iets waar ik Sylvie nog nooit op heb kunnen betrappen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Vic groupie!![]()
Vic heeft zoveel meer inhoud in dat skelet zitten dan een Sylvie. Aan de stem van Sylvie hoor je ook gelijk dat ze volstrekt humorloos is.
"Bij Hunkemöller.." Ieks.
Mooi, ja. Heb haar inderdaad wel eens zien lachen maar niet alleen een lach speelt mee met of ik iemand mooi vind ik of niet,quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusje![]()
En Sylvie is nu een stuk ronder dan Posh
En waarom de klap dan nu ontkennen?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef alors het volgende:
Ik dacht meteen, Syl wilde die klap in de media in ruil voor dat ze dan verder niet moeilijk ging doen over hun relatie...
Oh dat zou wel kunnen, maar als het om sex gaat kraait geen haai daar naar, zeker een man niet die buiten de pot piest.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:22 schreef alors het volgende:
[..]
Vic heeft tenminste zelfspot, iets waar ik Sylvie nog nooit op heb kunnen betrappen.
Niet naast je willen slapen was zijn ding, toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh!
Volgens mij kun je met haar lachen idd. Sylvie lijkt mij een alles berekende, humorloze koelkast die alleen maar bezig is met hoe ze overkomt en hoe ze er uit ziet en alleen van zichzelf houdt. Lijkt me als man ook strontvervelend. Zo'n zeikwijf dat nooit lacht, niet een keer lekker met je doorzakt, geen gebakken aardappels wil eten die je voor haar klaarmaakt, niet naast je wil slapen, etc etc.
Of stel dat je een scheet laat in haar buurt....quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh
Volgens mij kun je met haar lachen idd. Sylvie lijkt mij een alles berekende, humorloze koelkast die alleen maar bezig is met hoe ze overkomt en hoe ze er uit ziet en alleen van zichzelf houdt. Lijkt me als man ook strontvervelend. Zo'n zeikwijf dat nooit lacht, niet een keer lekker met je doorzakt, geen gebakken aardappels wil eten die je voor haar klaarmaakt, niet naast je wil slapen, etc etc.
Sylvie ontkent het nog steeds niet, maar Rafael lijkt het spel niet meer mee te spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom de klap dan nu ontkennen?
Ja idd.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet naast je willen slapen was zijn ding, toch?
Omdat Raf erachter is gekomen dat hij al jaren gebruikt wordt voor Syls imago? Ik denk dat de strategie is dat Syl nu rekent op medelijdenm (Oh noes, haar beste vriendin!!) en sympathie (ze vergeeft haar beste vriendin en de man die haar geslagen heeft, wat een groot hart!!).quote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom de klap dan nu ontkennen?
Nou maar dat was toch wel echt een gevalletje keihard afgaan, die column. Kan me niet voorstellen dat Sylvie dat ervoor over zou hebben. Toonde aan dat haar leven nogal nep was en ik denk niet dat je wilt dat mensen dat denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die column past toch prima in het plan? Of denken mensen echt dat ze dat dan in de column al zou aankondigen en de mensen op de Grazia-redactie die column een week van tevoren al onder ogen kregen en dachten 'wtf gaat hier gebeuren?'
Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh
En toen dacht Syl: 'F#ck it, dan maak ik jullie relatie lekker openbaar!' ??? Zou kunnen...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef alors het volgende:
[..]
Sylvie ontkent het nog steeds niet, maar Rafael lijkt het spel niet meer mee te spelen.
En om Zlatan dan toch misschien? ...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Grunsfan het volgende:
Omdat Raf erachter is gekomen dat hij al jaren gebruikt wordt voor Syls imago? Ik denk dat de strategie is dat Syl nu rekent op medelijdenm (Oh noes, haar beste vriendin!!) en sympathie (ze vergeeft haar beste vriendin en de man die haar geslagen heeft, wat een groot hart!!).Terwijl ik denk dat het haar geen reet interesseert omdat ze noch om Raf, noch om Sab geeft, alleen maar om haar imago.
Ik heb haar ook nog nooit zien eten, spillepootjequote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachen
Ja idd, zo slecht geinformeerdquote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef MightyMightyM het volgende:
huh dat was toch geen scheve schaats, dat was toch voor Raf?
Dat doen heel veel mensen, het schijnt zelfs 10%. Ik ben het later ook van plan. Nee, ik vind andere dingen gekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:40 schreef Noek het volgende:
Heerlijk, het wordt steeds ziekelijker allemaal. Wat een rare verhouding was daar gaande met hun gescheiden slaapkamers enzo.
Really?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:42 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat doen heel veel mensen, het schijnt zelfs 10%. Ik ben het later ook van plan. Nee, ik vind andere dingen gekker.
R&P / Waarom slapen stellen die samenwonen altijd standaard in 1 bed?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Really?
Heel soms hoor ik het van een stel en dat verbaast me dan ook niks. Dat is dan toch vaak al één en al ergernis en liefdeloosheid. Als iemand heel hard snurkt of mept in zijn slaap, dan snap ik het wel.
FOK! voor al uw vragen en antwoorden.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
R&P / Waarom slapen stellen die samenwonen altijd standaard in 1 bed?
at5.nlquote:De soap rond Sylvie en Rafael neemt onderhand As-the-
World-Turns-achtige taferelen aan.
Wacht maar tot blijkt dat Zlatan en Raf dezelfde vader delenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We missen nog het 'Damian is van Zlatan'-scenario voor ATWT-taferelen
Lekker pakkend spreekkoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović?
Sylvie van der Vaart zou ook een 'oude bekende' hebben opgescharreld. De blondine wordt in één adem genoemd met voetballer Zlatan Ibrahimović.
Zlatan speelt voor de Franse club Paris Saint-Germain en vorig weekend stapte Sylvie in het vliegtuig naar de stad van de liefde. Diverse bronnen durven bijna met zekerheid te zeggen dat hier iets gaande is, meldt Evert Santegoeds op Radio 538. Daarbij zijn Sylvie en Zlatan oude bekenden van elkaar...
Scheve schaats
Ruim tien jaar geleden zou de presentatrice een scheve schaats hebben gereden met de Zweedse profvoetballer. Hij speelde destijds bij Ajax en zou over zijn slippertje behoorlijk hebben opgeschept in de kleedkamer. Niet zo gek dus dat Rafael van der Vaart, die in hetzelfde team zat, zijn bloed wel kon drinken. Ook de supporters kregen er lucht van. Spreekkoren maakten Sylvie wekenlang uit voor 'dame van lichte zeden uit Amsterdam'.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
In de Party. We zaten wat te speculeren over John Iewwwbenk en Do. Omdat ze tegelijkertijd hun scheiding aankondigden. Party heeft dat overgenomenquote:
Dit is gewoon beter dan ATWT, GTST en B&B bij elkaarquote:
Inderdaad Olequote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef Ole het volgende:
Dit is gewoon beter dan ATWT, GTST en B&B bij elkaar
Haha, dat is iig wel een ding dat zeker is, Damian is van Rafaelquote:Op woensdag 10 april 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We missen nog het 'Damian is van Zlatan'-scenario voor ATWT-taferelen
Ik wil royalties voor mijn scoopquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Greys het volgende:
Die titel in het AD ook... 'Sylvie huilt uit in armen Zlatan'.
Terwijl ik het idee heb dat zij eerder in andermans armen lag dan Raf in die van Saab.
FOK! kan natuurlijk gewoon een bron van Evert zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović?
Sylvie van der Vaart zou ook een 'oude bekende' hebben opgescharreld. De blondine wordt in één adem genoemd met voetballer Zlatan Ibrahimović.
Zlatan speelt voor de Franse club Paris Saint-Germain en vorig weekend stapte Sylvie in het vliegtuig naar de stad van de liefde. Diverse bronnen durven bijna met zekerheid te zeggen dat hier iets gaande is, meldt Evert Santegoeds op Radio 538. Daarbij zijn Sylvie en Zlatan oude bekenden van elkaar...
Scheve schaats
Ruim tien jaar geleden zou de presentatrice een scheve schaats hebben gereden met de Zweedse profvoetballer. Hij speelde destijds bij Ajax en zou over zijn slippertje behoorlijk hebben opgeschept in de kleedkamer. Niet zo gek dus dat Rafael van der Vaart, die in hetzelfde team zat, zijn bloed wel kon drinken. Ook de supporters kregen er lucht van. Spreekkoren maakten Sylvie wekenlang uit voor 'dame van lichte zeden uit Amsterdam'.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Aldus de Telegraaf.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lezen ze hier soms mee ofzo....
quote:He states in his autobiography I Am Zlatan that he nicknamed 42-year-old Helena “evil super bitch deluxe” soon after they started dating. He also described her as “like Tony Montana in Scarface, only a girl,” referring to the Mafia boss played by Al Pacino in the cult 1983 movie.
Eens, aan Vic is ook echt niks moois....vroeger ookal niet in de spice girl tijd...ze heeft haar kop echt niet mee ....quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusje![]()
En Sylvie is nu een stuk ronder dan Posh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |