Maar ik snap niet waarom een vrouw dat dan zou willen, maar ik ben dan ook geen voetbalvrouwquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Duitse wetgeving is mbt tot het gebruik van de achternaam van je ex-partner, maar hier mag dat ook nog gewoon als de ex-partner dat goedvindt, en zolang de ex-partner niet hertrouwd is.
Ik dacht dat hij boekhouder wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
simpele vrouwen he..die weten dat soort feitjes niet (behalve golddiggers)
Denk nou eens na, als Sabia besluit haar onbekende achternaam weer te gebruiken zal er geen hond naar kraaien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom een vrouw dat dan zou willen, maar ik ben dan ook geen voetbalvrouw
Oeh, dat zou wel heel erg ehm.... zijn als Sylvie nu wat met Zlatan heeft, dan ben ik ook heel benieuwd hoe lang dat al speeltquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zlatan voetbalt voor Paris Saint Germain.
Ja ja, ik begin het spelletje nu een beetje te snappenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk nou eens na, als Sabia besluit haar onbekende achternaam weer te gebruiken zal er geen hond naar kraaien.
Nu is het : "Sabia Boularouz, ooww jaa das vrouw van Khalid Boularouz".. dus je geniet nog de status van een "rijke"voetbalvrouw.
Als ze haar echte achternaam gebruikt: "Sabia X"..Sabia X?? wie is dat? nooit van gehoord..
21ste ja en daarna zijn ze nog samen in Parijs gespot. En die bullet/gun ding was niet van haar eigen account maar van een fantwitter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Saab en Sylvie waren eind maart toch nog bij zo'n premiere... wat ik allemaal zo raar vind is dat ze dit echt niet geweten zou hebben tot deze week (7 april de foto met bullet en gun-opmerking)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat Sabia op die laatste foto voorop loopt, en niet zoals op een hoop andere foto's achter Sylvie.
Dat klinkt nou eenmaal beter dan 'Raf wie? Ik ben weer even naar Parijs om mijn nieuwe rijke scharrel mijn Hunkemöller behaatjes te showen'.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
Overigens wel opvallend, 21 maart met Sabia in Parijs, gistermiddag teruggevlogen uit Parijs, maar wel roepen dat ze zich op haar kind concentreert..... tussen de reisjes Parijs door Sylvie?
die nam rebecca loos toch even tussendoor ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft Vic,. Dan ga je toch niet met Sylvie er vandoor,
.
Zou het dan zelfs zo kunnen zijn dat Raf wat met Sabia is begonnen omdat Sylvie iets met Zlatan heeft?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat zou wel een bak zijn als het Zlatan blijkt te zijn!
Nou. Behoorlijk onaantrekkelijke/lelijke vrouw, geen fijne warme uitstraling en een gratenpakhuis. Dan is Sylvie wel wat beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft Vic,. Dan ga je toch niet met Sylvie er vandoor,
.
Bewust gekozen voor 1 januari geloof ik dus niet. Ivm. Sylvies column. Ik denk dat het voor nog iets later was gepland, maar dat e.e.a. onder invloed van drank en feestgedruis is ontploft met oud & nieuw en dat dat het scenario even op losse schroeven zette. Ze hebben, nadat de gemoederen waren bedaard, als een dolle moeten overleggen hoe ze de draad van het verhaal weeer moesten oppakken.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef alors het volgende:
Jan Uriot zegt dat ze al in november wat hadden en dat ze met zijn drieën heel bewust voor 1 januari hebben gekozen om het zo naar buiten te brengen. En dat Syl en Sab ook nog gewoon beste vriendinnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |