Er is niks sexy's aan slapen.quote:
Denk dat mensen het niet voor durven te stellen omdat het "vreemd" is. Omdat niemand het doet. Want dan moet er wel wat mis zijn toch..?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:55 schreef Isabeau het volgende:
9% van de stellen slaapt apart, Stefan en ik ken ook een stel die dat doet. Nou komt dat omdat hij enorm veel snurkt, dus dat zal vaak wel de reden zijn. Het schijnt overigens veel beter voor je nachtrust èn seksleven te zijn, dat apart slapen en toch doen we het zelden.
Het is de gewoonte om samen in één bed te slapen en nog perfecter: om samen op hetzelfde moment naar bed te gaan en op te staan. Terwijl het wel heel apart is als je exact hetzelfde slaapritme hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:58 schreef Stefan het volgende:
Denk dat mensen het niet voor durven te stellen omdat het "vreemd" is. Omdat niemand het doet. Want dan moet er wel wat mis zijn toch..?
Maar je slaapt idd beter.
Seks na een nacht slapen, je hebt gezweet, tanden niet gepoetst, je moet plassenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:55 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Nee, maar daarvoor of daarna...?
Dat heb ik zelden gedaan, tegelijk naar bed. Ik ken mensen die altijd samen en tegelijk gaan anders kunnen ze niet slapen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is de gewoonte om samen in één bed te slapen en nog perfecter: om samen op hetzelfde moment naar bed te gaan en op te staan. Terwijl het wel heel apart is als je exact hetzelfde slaapritme hebt.
Mij is het wel eens gelukt tijdensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag graag in slaap vallen na een potje seks
Je slaap rustiger en dieperquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:02 schreef Hexagon het volgende:
Maar Stefan, noem eens een reden om het niet te doen?
Ja, maar dan meer icm met een middagslaapje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag graag in slaap vallen na een potje seks
Tja, sommige mensen denken er dus anders over.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Seks na een nacht slapen, je hebt gezweet, tanden niet gepoetst, je moet plassen
Meteen slapen na een potje seks? Ook niet.
Dat kan niet als jouw kant van het bed toevallig aan een ander bed vast zit?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je slaap rustiger en dieper
Je kan je eigen ritme helemaal invullen
Ik zeg diepER en rustigERquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan niet als jouw kant van het bed toevallig aan een ander bed vast zit?
91 procent dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:04 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen denken er dus anders over.
Apart slapen is goed voor je relatie'quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ik vraag e dus af of daar nou verschil in zit.
Mijn ouders gingen altijd tegelijk naar bed, dus ik dacht dat dat zo hoorde toen ik ging samenwonenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:02 schreef Stefan het volgende:
Dat heb ik zelden gedaan, tegelijk naar bed. Ik ken mensen die altijd samen en tegelijk gaan anders kunnen ze niet slapen.
Ik kan zo uren later naar bed gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |