pr..marketing..self branding..quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Maar als waarom gebruikt Sabia nog steeds Bouhlarouz als ze al sinds 2010 uit elkaar zijn?
Om over een tijdje over te stappen naar Van der Vaart?quote:
Ik heb het gevoel dat ze dit jaar nog gaan trouwenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om over een tijdje over te stappen naar Van der Vaart?
Tja....
Catfight tussen albert en evert over uitzend rechtenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze dit jaar nog gaan trouwen![]()
En kinderen, ik heb het gevoel dat Raf dat nog wel ziet zittenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
En dit jaar nog zwanger ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:05 schreef Montelly het volgende:
[..]
Omdat ze nog niet gescheiden waren.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Maar als waarom gebruikt Sabia nog steeds Bouhlarouz als ze al sinds 2010 uit elkaar zijn?
"Dan moeten we maar winnen deze wedstrijd, kunnen onze kleintjes van de bonus weer in het nieuw gestoken worden"quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Montelly het volgende:
..."Hey Khalid alles goed?"..."Ja hoor, met jou?"..."Ja gaat wel lekker, net je ex bezwangerd"...
Dat is toevallig same herequote:Op dinsdag 9 april 2013 22:10 schreef Montelly het volgende:
..."Hey Khalid alles goed?"..."Ja hoor, met jou?"..."Ja gaat wel lekker, net je ex bezwangerd"...
Ik weet niet hoe de Duitse wetgeving is mbt tot het gebruik van de achternaam van je ex-partner, maar hier mag dat ook nog gewoon als de ex-partner dat goedvindt, en zolang de ex-partner niet hertrouwd is.quote:
Zlatan!!!quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:52 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Sylvie van der Vaart zou - net als haar ex-man Rafael van der Vaart - ook een nieuwe liefde hebben gevonden. Dit meldt Albert Verlinde in RTL Boulevard.
De 34-jarige Sylvie van der Vaart reageerde in de media tot nu toe schijnbaar ontspannen op de nieuwe relatie van Rafael met haar beste vriendin Sabia Boulahrouz. 'Het is hun beslissing', zei ze dinsdag in de Duitse krant Bild. 'Ik wens hen het allerbeste. Ik concentreer me volop op mijn zoon Damian. Dat is voor mij nu het belangrijkst.'
RTL Boulevard meldde vandaag dat 'het grote nieuws van vandaag' is dat de presentatrice zich blijkbaar ook op andere zaken concentreert. De nieuwe vriend van Sylvie zou in Parijs wonen. Er is verder weinig bekend over de nieuwe man in haar leven.
source
[ afbeelding ]
Zit die in Parijs?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:24 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zlatan!!!
De geruchten gaan dat hij in zijn Ajax-tijd al met het vriendinnetje van Raf in bed lag. Volgens mij toen nog geen Sylvie
Het is "hip" om na je breuk/scheiding gelijk te zeggen dat je je vol gaat concentreren op welzijn van je kinderen. Want voor de breuk was die "aandacht" niet nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit die in Parijs?
Overigens wel opvallend, 21 maart met Sabia in Parijs, gistermiddag teruggevlogen uit Parijs, maar wel roepen dat ze zich op haar kind concentreert..... tussen de reisjes Parijs door Sylvie?
Zlatan voetbalt voor Paris Saint Germain.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
Zit die in Parijs?
Overigens wel opvallend, 21 maart met Sabia in Parijs, gistermiddag teruggevlogen uit Parijs, maar wel roepen dat ze zich op haar kind concentreert..... tussen de reisjes Parijs door Sylvie?
Die speelt bij Paris Saint Germain. Morgen speelt PSG in Barcelona. Misschien een afscheidskusje in Parijs?quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit die in Parijs?
Dus was zij wettelijk nog mevr. Bouhlarouz . Er zullen vast meer deuren opengaan voor mevr Bouhlarouz dan voor Mevr [insert]meisjesnaam Sabia[insert]quote:
simpele vrouwen he..die weten dat soort feitjes niet (behalve golddiggers)quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zlatan voetbalt voor Paris Saint Germain.
Maar ik snap niet waarom een vrouw dat dan zou willen, maar ik ben dan ook geen voetbalvrouwquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de Duitse wetgeving is mbt tot het gebruik van de achternaam van je ex-partner, maar hier mag dat ook nog gewoon als de ex-partner dat goedvindt, en zolang de ex-partner niet hertrouwd is.
Ik dacht dat hij boekhouder wasquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
simpele vrouwen he..die weten dat soort feitjes niet (behalve golddiggers)
Denk nou eens na, als Sabia besluit haar onbekende achternaam weer te gebruiken zal er geen hond naar kraaien.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik snap niet waarom een vrouw dat dan zou willen, maar ik ben dan ook geen voetbalvrouw
Oeh, dat zou wel heel erg ehm.... zijn als Sylvie nu wat met Zlatan heeft, dan ben ik ook heel benieuwd hoe lang dat al speeltquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zlatan voetbalt voor Paris Saint Germain.
Ja ja, ik begin het spelletje nu een beetje te snappenquote:Op dinsdag 9 april 2013 22:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk nou eens na, als Sabia besluit haar onbekende achternaam weer te gebruiken zal er geen hond naar kraaien.
Nu is het : "Sabia Boularouz, ooww jaa das vrouw van Khalid Boularouz".. dus je geniet nog de status van een "rijke"voetbalvrouw.
Als ze haar echte achternaam gebruikt: "Sabia X"..Sabia X?? wie is dat? nooit van gehoord..
21ste ja en daarna zijn ze nog samen in Parijs gespot. En die bullet/gun ding was niet van haar eigen account maar van een fantwitter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Saab en Sylvie waren eind maart toch nog bij zo'n premiere... wat ik allemaal zo raar vind is dat ze dit echt niet geweten zou hebben tot deze week (7 april de foto met bullet en gun-opmerking)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat Sabia op die laatste foto voorop loopt, en niet zoals op een hoop andere foto's achter Sylvie.
Dat klinkt nou eenmaal beter dan 'Raf wie? Ik ben weer even naar Parijs om mijn nieuwe rijke scharrel mijn Hunkemöller behaatjes te showen'.quote:Op dinsdag 9 april 2013 22:28 schreef Leandra het volgende:
die nam rebecca loos toch even tussendoor ?quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft Vic,. Dan ga je toch niet met Sylvie er vandoor,
.
Zou het dan zelfs zo kunnen zijn dat Raf wat met Sabia is begonnen omdat Sylvie iets met Zlatan heeft?quote:Op woensdag 10 april 2013 00:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, dat zou wel een bak zijn als het Zlatan blijkt te zijn!
Nou. Behoorlijk onaantrekkelijke/lelijke vrouw, geen fijne warme uitstraling en een gratenpakhuis. Dan is Sylvie wel wat beter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die heeft Vic,. Dan ga je toch niet met Sylvie er vandoor,
.
Bewust gekozen voor 1 januari geloof ik dus niet. Ivm. Sylvies column. Ik denk dat het voor nog iets later was gepland, maar dat e.e.a. onder invloed van drank en feestgedruis is ontploft met oud & nieuw en dat dat het scenario even op losse schroeven zette. Ze hebben, nadat de gemoederen waren bedaard, als een dolle moeten overleggen hoe ze de draad van het verhaal weeer moesten oppakken.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef alors het volgende:
Jan Uriot zegt dat ze al in november wat hadden en dat ze met zijn drieën heel bewust voor 1 januari hebben gekozen om het zo naar buiten te brengen. En dat Syl en Sab ook nog gewoon beste vriendinnen zijn.
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.quote:Op woensdag 10 april 2013 08:58 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Nou. Behoorlijk onaantrekkelijke/lelijke vrouw, geen fijne warme uitstraling en een gratenpakhuis. Dan is Sylvie wel wat beter.
Vic groupie!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Ik denk zelfs al langer, voor de EK. Toen was er toch al een gerucht over rommelen met vrouwen binnen de spelersgroep!quote:Op woensdag 10 april 2013 08:49 schreef alors het volgende:
Jan Uriot zegt dat ze al in november wat hadden en dat ze met zijn drieën heel bewust voor 1 januari hebben gekozen om het zo naar buiten te brengen. En dat Syl en Sab ook nog gewoon beste vriendinnen zijn.
Leest hij mee hier? Haaai Evert!quote:Op woensdag 10 april 2013 09:00 schreef Deisyy het volgende:
Evert heeft de optelsom Parijs + nieuwe liefde = Zlatan ook al gemaakt.
Straks ben ik weer gequote in een blaadjequote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 09:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks ben ik weer gequote in een blaadje
Die column past toch prima in het plan? Of denken mensen echt dat ze dat dan in de column al zou aankondigen en de mensen op de Grazia-redactie die column een week van tevoren al onder ogen kregen en dachten 'wtf gaat hier gebeuren?'quote:Op woensdag 10 april 2013 08:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bewust gekozen voor 1 januari geloof ik dus niet. Ivm. Sylvies column. Ik denk dat het voor nog iets later was gepland, maar dat e.e.a. onder invloed van drank en feestgedruis is ontploft met oud & nieuw en dat dat het scenario even op losse schroeven zette. Ze hebben, nadat de gemoederen waren bedaard, als een dolle moeten overleggen hoe ze de draad van het verhaal weeer moesten oppakken.
Jemig, je zal je leven toch zo willen regisseren.
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusjequote:Op woensdag 10 april 2013 09:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh, Vic vind ik een mooie dame hoor. En ze is juist vrij grappig en leuk (als je haar in interviews zit) dus dat zal wel goedzitten.
Vic heeft tenminste zelfspot, iets waar ik Sylvie nog nooit op heb kunnen betrappen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Vic groupie!![]()
Vic heeft zoveel meer inhoud in dat skelet zitten dan een Sylvie. Aan de stem van Sylvie hoor je ook gelijk dat ze volstrekt humorloos is.
"Bij Hunkemöller.." Ieks.
Mooi, ja. Heb haar inderdaad wel eens zien lachen maar niet alleen een lach speelt mee met of ik iemand mooi vind ik of niet,quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusje![]()
En Sylvie is nu een stuk ronder dan Posh
En waarom de klap dan nu ontkennen?quote:Op woensdag 10 april 2013 08:53 schreef alors het volgende:
Ik dacht meteen, Syl wilde die klap in de media in ruil voor dat ze dan verder niet moeilijk ging doen over hun relatie...
Oh dat zou wel kunnen, maar als het om sex gaat kraait geen haai daar naar, zeker een man niet die buiten de pot piest.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:22 schreef alors het volgende:
[..]
Vic heeft tenminste zelfspot, iets waar ik Sylvie nog nooit op heb kunnen betrappen.
Niet naast je willen slapen was zijn ding, toch?quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh!
Volgens mij kun je met haar lachen idd. Sylvie lijkt mij een alles berekende, humorloze koelkast die alleen maar bezig is met hoe ze overkomt en hoe ze er uit ziet en alleen van zichzelf houdt. Lijkt me als man ook strontvervelend. Zo'n zeikwijf dat nooit lacht, niet een keer lekker met je doorzakt, geen gebakken aardappels wil eten die je voor haar klaarmaakt, niet naast je wil slapen, etc etc.
Of stel dat je een scheet laat in haar buurt....quote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh
Volgens mij kun je met haar lachen idd. Sylvie lijkt mij een alles berekende, humorloze koelkast die alleen maar bezig is met hoe ze overkomt en hoe ze er uit ziet en alleen van zichzelf houdt. Lijkt me als man ook strontvervelend. Zo'n zeikwijf dat nooit lacht, niet een keer lekker met je doorzakt, geen gebakken aardappels wil eten die je voor haar klaarmaakt, niet naast je wil slapen, etc etc.
Sylvie ontkent het nog steeds niet, maar Rafael lijkt het spel niet meer mee te spelen.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom de klap dan nu ontkennen?
Ja idd.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet naast je willen slapen was zijn ding, toch?
Omdat Raf erachter is gekomen dat hij al jaren gebruikt wordt voor Syls imago? Ik denk dat de strategie is dat Syl nu rekent op medelijdenm (Oh noes, haar beste vriendin!!) en sympathie (ze vergeeft haar beste vriendin en de man die haar geslagen heeft, wat een groot hart!!).quote:Op woensdag 10 april 2013 09:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom de klap dan nu ontkennen?
Nou maar dat was toch wel echt een gevalletje keihard afgaan, die column. Kan me niet voorstellen dat Sylvie dat ervoor over zou hebben. Toonde aan dat haar leven nogal nep was en ik denk niet dat je wilt dat mensen dat denken.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:20 schreef alors het volgende:
[..]
Die column past toch prima in het plan? Of denken mensen echt dat ze dat dan in de column al zou aankondigen en de mensen op de Grazia-redactie die column een week van tevoren al onder ogen kregen en dachten 'wtf gaat hier gebeuren?'
Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachenquote:Op woensdag 10 april 2013 09:26 schreef Grunsfan het volgende:
Posh
En toen dacht Syl: 'F#ck it, dan maak ik jullie relatie lekker openbaar!' ??? Zou kunnen...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:27 schreef alors het volgende:
[..]
Sylvie ontkent het nog steeds niet, maar Rafael lijkt het spel niet meer mee te spelen.
En om Zlatan dan toch misschien? ...quote:Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Grunsfan het volgende:
Omdat Raf erachter is gekomen dat hij al jaren gebruikt wordt voor Syls imago? Ik denk dat de strategie is dat Syl nu rekent op medelijdenm (Oh noes, haar beste vriendin!!) en sympathie (ze vergeeft haar beste vriendin en de man die haar geslagen heeft, wat een groot hart!!).Terwijl ik denk dat het haar geen reet interesseert omdat ze noch om Raf, noch om Sab geeft, alleen maar om haar imago.
Ik heb haar ook nog nooit zien eten, spillepootjequote:Op woensdag 10 april 2013 10:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie vrouwtje Beckham ook niet heel vaak lachen
Ja idd, zo slecht geinformeerdquote:Op woensdag 10 april 2013 10:37 schreef MightyMightyM het volgende:
huh dat was toch geen scheve schaats, dat was toch voor Raf?
Dat doen heel veel mensen, het schijnt zelfs 10%. Ik ben het later ook van plan. Nee, ik vind andere dingen gekker.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:40 schreef Noek het volgende:
Heerlijk, het wordt steeds ziekelijker allemaal. Wat een rare verhouding was daar gaande met hun gescheiden slaapkamers enzo.
Really?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:42 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat doen heel veel mensen, het schijnt zelfs 10%. Ik ben het later ook van plan. Nee, ik vind andere dingen gekker.
R&P / Waarom slapen stellen die samenwonen altijd standaard in 1 bed?quote:Op woensdag 10 april 2013 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Really?
Heel soms hoor ik het van een stel en dat verbaast me dan ook niks. Dat is dan toch vaak al één en al ergernis en liefdeloosheid. Als iemand heel hard snurkt of mept in zijn slaap, dan snap ik het wel.
FOK! voor al uw vragen en antwoorden.quote:Op woensdag 10 april 2013 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
R&P / Waarom slapen stellen die samenwonen altijd standaard in 1 bed?
at5.nlquote:De soap rond Sylvie en Rafael neemt onderhand As-the-
World-Turns-achtige taferelen aan.
Wacht maar tot blijkt dat Zlatan en Raf dezelfde vader delenquote:Op woensdag 10 april 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We missen nog het 'Damian is van Zlatan'-scenario voor ATWT-taferelen
Lekker pakkend spreekkoorquote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović?
Sylvie van der Vaart zou ook een 'oude bekende' hebben opgescharreld. De blondine wordt in één adem genoemd met voetballer Zlatan Ibrahimović.
Zlatan speelt voor de Franse club Paris Saint-Germain en vorig weekend stapte Sylvie in het vliegtuig naar de stad van de liefde. Diverse bronnen durven bijna met zekerheid te zeggen dat hier iets gaande is, meldt Evert Santegoeds op Radio 538. Daarbij zijn Sylvie en Zlatan oude bekenden van elkaar...
Scheve schaats
Ruim tien jaar geleden zou de presentatrice een scheve schaats hebben gereden met de Zweedse profvoetballer. Hij speelde destijds bij Ajax en zou over zijn slippertje behoorlijk hebben opgeschept in de kleedkamer. Niet zo gek dus dat Rafael van der Vaart, die in hetzelfde team zat, zijn bloed wel kon drinken. Ook de supporters kregen er lucht van. Spreekkoren maakten Sylvie wekenlang uit voor 'dame van lichte zeden uit Amsterdam'.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
In de Party. We zaten wat te speculeren over John Iewwwbenk en Do. Omdat ze tegelijkertijd hun scheiding aankondigden. Party heeft dat overgenomenquote:
Dit is gewoon beter dan ATWT, GTST en B&B bij elkaarquote:
Inderdaad Olequote:Op woensdag 10 april 2013 11:35 schreef Ole het volgende:
Dit is gewoon beter dan ATWT, GTST en B&B bij elkaar
Haha, dat is iig wel een ding dat zeker is, Damian is van Rafaelquote:Op woensdag 10 april 2013 11:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We missen nog het 'Damian is van Zlatan'-scenario voor ATWT-taferelen
Ik wil royalties voor mijn scoopquote:Op woensdag 10 april 2013 11:43 schreef Greys het volgende:
Die titel in het AD ook... 'Sylvie huilt uit in armen Zlatan'.
Terwijl ik het idee heb dat zij eerder in andermans armen lag dan Raf in die van Saab.
FOK! kan natuurlijk gewoon een bron van Evert zijnquote:Op woensdag 10 april 2013 10:33 schreef Starlie het volgende:
Sylvie van der Vaart weer in de armen van Zlatan Ibrahimović?
Sylvie van der Vaart zou ook een 'oude bekende' hebben opgescharreld. De blondine wordt in één adem genoemd met voetballer Zlatan Ibrahimović.
Zlatan speelt voor de Franse club Paris Saint-Germain en vorig weekend stapte Sylvie in het vliegtuig naar de stad van de liefde. Diverse bronnen durven bijna met zekerheid te zeggen dat hier iets gaande is, meldt Evert Santegoeds op Radio 538. Daarbij zijn Sylvie en Zlatan oude bekenden van elkaar...
Scheve schaats
Ruim tien jaar geleden zou de presentatrice een scheve schaats hebben gereden met de Zweedse profvoetballer. Hij speelde destijds bij Ajax en zou over zijn slippertje behoorlijk hebben opgeschept in de kleedkamer. Niet zo gek dus dat Rafael van der Vaart, die in hetzelfde team zat, zijn bloed wel kon drinken. Ook de supporters kregen er lucht van. Spreekkoren maakten Sylvie wekenlang uit voor 'dame van lichte zeden uit Amsterdam'.
Wordt ongetwijfeld vervolgd...
Aldus de Telegraaf.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lezen ze hier soms mee ofzo....
quote:He states in his autobiography I Am Zlatan that he nicknamed 42-year-old Helena “evil super bitch deluxe” soon after they started dating. He also described her as “like Tony Montana in Scarface, only a girl,” referring to the Mafia boss played by Al Pacino in the cult 1983 movie.
Eens, aan Vic is ook echt niks moois....vroeger ookal niet in de spice girl tijd...ze heeft haar kop echt niet mee ....quote:Op woensdag 10 april 2013 09:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi? Heb je haar wel eens zien lachen? En dat biggetjes neusje![]()
En Sylvie is nu een stuk ronder dan Posh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |