Dat is dus zoon Daamin?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef MightyMightyM het volgende:
Overigens; Sab en Khalid waren dus al uit elkaar toen hun jongste kindje werd geboren? Want die is in 2011 ter wereld gekomen..
Dan ga je bijna denken dat die echt van Raf isquote:
Misschien was ze net zwanger toen ze uit elkaar gingen..quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef MightyMightyM het volgende:
Overigens; Sab en Khalid waren dus al uit elkaar toen hun jongste kindje werd geboren? Want die is in 2011 ter wereld gekomen..
Nou, 2008, daar konden ze natuurlijk niks aan doen..Was erg triest..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:08 schreef Toekito het volgende:
Dames dus als ik het goed snapt heeft Boulah het EK2008 verkloot en nu zijn wijf het EK2012?
quote:Boulahrouz trouwde in 2005 met Sabia. Tijdens het EK van 2008 in Oostenrijk en Zwitserland was Boulahrouz' vrouw Sabia zwanger. Op 18 juni 2008 werd zij met spoed in een ziekenhuis in Lausanne met zwangerschapscomplicaties opgenomen. Hun dochtertje Anissa werd die dag, drie maanden te vroeg, geboren. Kort na de geboorte overleed het meisje. Boulahrouz bleef bij de selectie en speelde drie dagen later mee in de wedstrijd tegen Rusland, die door Nederland verloren werd. Het Nederlands elftal speelde die wedstrijd met een zwarte rouwband om de arm.[1][2][3]
In maart 2010 werd hun tweede dochter geboren. Hun zoon werd in januari 2011 geboren. Op 7 januari 2013 werd bekend dat Sabia en Boulahrouz uit elkaar gaan.
in 2008 was triest maar hadden ze lekker de selectie moeten verlatenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:09 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Nou, 2008, daar konden ze natuurlijk niks aan doen..Was erg triest..
Ja dat dus. Ik blijf het merkwaardig vinden als een relatie vlak voor of na een geboorte stukloopt. Dan krijg ik soms de indruk dat het misschien al rommelde ten tijde van de conceptie, zeg maar..quote:
Inderdaad... wellicht zwanger geraakt tijdens de break-up sex..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik blijf het merkwaardig vinden als een relatie vlak voor of na een geboorte stukloopt. Dan krijg ik soms de indruk dat het misschien al rommelde ten tijde van de conceptie, zeg maar..
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad... wellicht zwanger geraakt tijdens de zoveelste goedmaaksex..
Een stuk minder vaak dan dat hij geld naar haar overmaarkt.quote:
maar er zit toch twee jaar tussen? of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:13 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik blijf het merkwaardig vinden als een relatie vlak voor of na een geboorte stukloopt. Dan krijg ik soms de indruk dat het misschien al rommelde ten tijde van de conceptie, zeg maar..
Relatie is in 2010 op de klippen gelopen en in begin 2011 werd het zoontje geboren..quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar er zit toch twee jaar tussen? of mis ik nu iets?
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Starlie het volgende:
Fijn dat die vreselijke Evert S. weet dat Sylvie het 2 weken weet...
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_twee_weken___.html
quote:Tot een week of twee geleden hield Sabia Boulahrouz de schijn op tegen haar hartsvriendin Sylvie van der Vaart. Toen vertelde zij dat ze 's nachts in de armen van Rafael ligt.
"Hoi Syl met Saab, moet je luisteren, ik lig 's nachts in de armen van Raf".quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:36 schreef alors het volgende:
[..]
Wat kan Evert toch een sensatie maken he
Hmm en daar staat ze al naast Raf, verdacht... verdacht... verdacht...quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm Sabia was er wel bij in 2012 bij het (vertrek naar) EK, maar dat was misschien alleen om de knderen.
[ afbeelding ]
Ik wou net hetzelfde postenquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm en daar staat ze al naast Raf, verdacht... verdacht... verdacht...
Dat was het eerste dat ik dachtquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hmm en daar staat ze al naast Raf, verdacht... verdacht... verdacht...
Ja maar stel dat het klopt dat het toen tussen Syl en Raf al soort van over was....dan is ze daar dus gewoon voor Rafquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef MightyMightyM het volgende:
Hm Sabia was er wel bij in 2012 bij het (vertrek naar) EK, maar dat was misschien alleen om de knderen.
[ afbeelding ]
Of zij en Khalid hielden ook de schone schijn op!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar stel dat het klopt dat het toen tussen Syl en Raf al soort van over was....dan is ze daar dus gewoon voor Raf
Aan Khalid te zien wel ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Of zij en Khalid hielden ook de schone schijn op!
Ohhh mischien deed Sab een Biebertje; 's nachts stiekem aankloppen bij Raf!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef roos85 het volgende:
Hier kunnen we wel een mooi verhaal van brouwen
Sab raakt tijdens de breakup-sex zwanger, ze besluit het kindje te houden.
Ondertussen blijft het rommelen tussen Raf en Syl, die ergens in 2012 besluiten uit elkaar te gaan.
Op het EK doen beide koppels alsof ze nog samen zijn, maar ondertussen bloeit er al wat tussen Sab en Raf.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:46 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ohhh mischien deed Sab een Biebertje; 's nachts stiekem aankloppen bij Raf!
Een soort zwembadschandaal anno 2012.
Ja, en ook in deze gate weer kritiekloos het "je stort je hart uit bij je hartsvriendin die het met je aanstaande ex blijkt te doen, en dus is het zo" verhaal aan de kijkers voert.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:33 schreef Starlie het volgende:
Fijn dat die vreselijke Evert S. weet dat Sylvie het 2 weken weet...
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_twee_weken___.html
Een maandje later.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:53 schreef Leandra het volgende:
Als hun dochter in maart 2010 geboren is en hun zoon in januari 2011, dan is ze wel heel snel na de bevalling weer zwanger geworden.
Volgens Khalid zijn ze in 2012 uit elkaar gegaan staat in showbizznewsquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:34 schreef MightyMightyM het volgende:
Relatie is in 2010 op de klippen gelopen en in begin 2011 werd het zoontje geboren..
Ze hebben het wel lang stilgehouden..
Volgens de verklaring van z'n zaakwaarnemer in 2010 al.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Khalid zijn ze in 2012 uit elkaar gegaan staat in showbizznews
De formele scheiding, inderdaad. Maar in 2010 zijn ze als stel uit elkaar gegaan, aldus de woordvoerder van Khalid.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens Khalid zijn ze in 2012 uit elkaar gegaan staat in showbizznews
Ja ik las via twitter.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:56 schreef Leandra het volgende:
Volgens de verklaring van z'n persvoorlichter in 2010 al.
quote:Reactie Bouhlarouz
'In 2010 zijn Sabia en ik uit elkaar gegaan. De scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Ik ben daar in de media nooit over naar buiten getreden. Mijn enige zorg en verantwoordelijkheid liggen bij onze kinderen. Ik respecteer Sabia omdat zij de moeder van mijn kinderen is.
Ik denk dat hij weggevlucht is van haar gegiechel!quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/100153/eerste-beelden-rafael-en-sabia
De eerste beelden van die 2? Zou ie van bil geweest zijn met haar als ie weer buiten komt?
Rafael is a one minute manquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:57 schreef MightyMightyM het volgende:
ja, wat Smallish al heeft gequote:
[..]
Het liefste zou ze zich omdraaien en uitgebreid gaan poseren voor de camera's.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:59 schreef controlaltdelete het volgende:
http://www.at5.nl/artikelen/100153/eerste-beelden-rafael-en-sabia
De eerste beelden van die 2? Zou ie van bil geweest zijn met haar als ie weer buiten komt?
Never mind, spuit 11quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Relatie is in 2010 op de klippen gelopen en in begin 2011 werd het zoontje geboren..
Ze hebben het wel lang stilgehouden..
quote:di 09 apr 2013, 14:00
'Pijnloze' scheiding Sabia en Khalid Boulahrouz AMSTERDAM - Sabia en Khalid Boulahrouz hebben op papier weinig bezittingen te verdelen.
Het huis waar Sabia romantisch samen is gezien met haar nieuwe liefde Rafael van der Vaart staat financieel los van Khalid.
Zij delen samen nog een woning, een appartement aan de Pieter Calandlaan in Amsterdam-Osdorp. Dat kochten zij in augustus 2004 voor 195.000 euro, meldt bekendeburen.nl.
Voor Rafael en Sylvie ligt dat een stuk gecompliceerder. Zij bezitten in Nederland twee huizen en een stuk grond in Bergen. Hier waren zij van plan om een miljoenenvilla te laten bouwen als zij weer zouden terugkeren naar Nederland. Hypotheek: ruim 2,1 miljoen euro.
Ook zijn er nog twee huizen, in Beverwijk en Uitgeest, met een totale hypotheek van 924.000 euro.
Ook Rafaels liefdesnestje heeft op papier niets met Sylvie te maken; hij huurt een zeer luxe maisonnette in Winterhude, een van de duurste wijken van Hamburg. Sabia zou zelfs al de hand hebben gehad in de inrichting...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |