Jaaa! Mee posten F&F / Het Moestuintopic #8quote:Op zondag 14 april 2013 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Wauw Yogalove!geweldig mooi geworden!!!
(Oh en moestuintopic??? Moet ik effe zoeken, heb net een stukje tuin bij ons gebombardeerd tot moestuin en vanalles in geknikkerd)
wauwquote:Op zondag 14 april 2013 09:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Leuk he een moestuin.Hou je de vorderingen bij in het Moestuintopic?!
![]()
Deken update:
[ afbeelding ]
De rand komt er nog aan maar er wordt even niet gehaakt... moestuin tijd
ook Wauwquote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef MissN het volgende:
Gaaf Yogalove!!
Oke iedereen klaar voor mijn fotospam?Mijn babydekentje is af en dat mag gevierd worden
over 7 week ben ik uitgerekend dus ik ben wel blij dat het nu af is, je weet maar nooit
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de foto's die ik wou uploaden willen maar niet, tinypic doet t niet echt goed! Dus die komen nog!!
Supermooi!!!quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef MissN het volgende:
Gaaf Yogalove!!
Oke iedereen klaar voor mijn fotospam?Mijn babydekentje is af en dat mag gevierd worden
over 7 week ben ik uitgerekend dus ik ben wel blij dat het nu af is, je weet maar nooit
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de foto's die ik wou uploaden willen maar niet, tinypic doet t niet echt goed! Dus die komen nog!!
[ afbeelding ]
Ik houd het wel even bij met foto's.... maar nog niet in het topic. Pas als ik weer een beetje rust erin heb zittenquote:Op zondag 14 april 2013 09:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
![]()
Deken update:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:30 schreef -Spring het volgende:
Het is de bovenkant van de poot. Die loopt schuin zodat ie goed tegen het lichaam aan past. Door halverwege te keren haak je dan maar de helft van de toer
[ afbeelding ]
Hij is al af dus, ik heb de naald na het keren van binnen naar buiten gestoken.
Vanaf toer 24:
[ afbeelding ]
Deze geit moet het uiteindelijk worden.
[ afbeelding ]
Dank je (en de rest ook)!quote:Op zondag 14 april 2013 09:49 schreef blabbel6 het volgende:
Wat ontzettend mooiYogaLove!
Ik doe niks met Granny Squares omdat ik het aan elkaar naaien niet zie zitten (op z'n kop, boven, onder, links, rechts) Maar bij deze maakt het niet uit hoe je ze vastmaakt, denk ik? Alleen voor-en achterkant.
Ik vind hem echt heel mooi.
Mag ik vragen: hoeveel wol gaat daar nou inzitten? Wat voor wol heb je gebruikt? En wat voor patroon heb je gedaan?
Het gaat wel erg kriebelen hier. Ik wil hem wel zo namaken!
Netjes MissN je deken!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef YogaLove het volgende:
....
Ik heb zelf op het oog een patroon verzonnen.![]()
Ronde 1: 12 stokjes in een ronde in kleur 1.
Ronde 2: 2 stokjes tussen elk stokje (in de 2e kleur).
Ronde 3: (wit): tussen die (cluster van) 2 stokjes van de vorige ronde telkens: 2 stokjes, volgende 2 stokjes, volgende 2 stokjes-2losse-2 stokjes (dan krijg je hoeken).
Ronde 4: in de hoeken 6 stokjes en op de zijkanten in de vorige stokjes zijn er 7 stokjes te haken.
Ik hoop dat het enigszins te begrijpen is
Deze bol zat bij een tas vol die ik bij de kringloop kocht dus dan zal ik er ook wat van maken.quote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef bietel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Wat een leuk ezeltje!
Mooie dekens dames! En zo snel! Die van mij zit na 3 jaar nog niet in elkaarMaar gaat langzaamaan steeds een beetje meer in elkaar
Dapper hoor Trovey, met zo'n dun pokkedraadje! Ik doe het je niet na! Ik heb nog een paar bolltjes lace garen liggen, maar het is mij te dun...
Succes!quote:Op zondag 14 april 2013 16:41 schreef blabbel6 het volgende:
@ YogaLove: dank je wel voor de info. Dat wordt dus óp naar de Wibra en eventueel Zeeman voor kleurtjes.
Kleurtjesquote:Op zondag 14 april 2013 09:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
![]()
Deken update:
[ afbeelding ]
Haha herkenbaarquote:Op zondag 14 april 2013 16:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze bol zat bij een tas vol die ik bij de kringloop kocht dus dan zal ik er ook wat van maken.Gaat zo'n nettasje worden voor boodschappen, praktisch en het garen is sterk genoeg.
Nu maar weer even iets gepakt met een grotere naald, mijn vingers hielden het voor gezien voor vandaag met de 2,0 naald.
Zoiets zoek ik inderdaad! Dank je!quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef bietel het volgende:
Spring: Ik vind een knuffel als deze altijd leuk:
http://www.caron.com/projects/op/op_bunny.html
Geen probleemquote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik inderdaad! Dank je!
Ik ben gewend om alleen met de reguliere catania en phildar te haken. Maar dat worden vrij stevige knuffels. Te stevig voor een baby. Welk garen zou ik kunnen gebruiken om m wat zachter te maken?
Kijk daar heb ik wat aan!!! Ga ik ff checken!quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef CREADO het volgende:
wow wat een mooie dekens![]()
![]()
![]()
En catania bruine kleur lijkt op die bruine kleur van de wibra
En het paarse van wibra lijkt nu op de paarse kleur van de zeeman nieuwe kleurtjes.
Heb bij zeeman soft geel, roze en grijs ingeslagen. lieve kleurtjes![]()
deze nog effegemaakt voor iemand die in een koor zit
[ afbeelding ]
Echt? Ook qua dikte en samenstelling of weet je dat niet? Thanks voor de tip iig, ga het snel eens bekijken!quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef CREADO het volgende:
...
En het paarse van wibra lijkt nu op de paarse kleur van de zeeman nieuwe kleurtjes.
...
Die is leukquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slakje is klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem vind ik hem erg leuk geworden
Heb ik nu een berichtje gemist dan Dapmar of heb je nog niet gereageerd?quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef dapmar het volgende:
Zal morgen reageren doobsie!
JA misschien wel beter ja om 1 tegelijk te doen
Yep.quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef bietel het volgende:
Leuke slak Cots! Vind dat knalroze juist wel erg leuk!
Trovey, die col is goed gelukt! Moest je even een projektje met lekkere dikke wol tussendoor?
Doobsie: Tussendoor foto's mogen ook! Leuk! Waar ben je mee bezig?
Ziet er goed uitquote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef Doobsie het volgende:
Ik ben bezig met het laatste avondmaal...
[ afbeelding ]
Leuke slak.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slakje is klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem vind ik hem erg leuk geworden
Sorry, ik weet niet hoe ik dat kleiner moet doen *bloos*quote:Op maandag 15 april 2013 12:44 schreef trui het volgende:
wel een reuzefoto, CotS! maar hartstikke leuk gedaan inderdaad, hoe groot is de slak ongeveer geworden?
Ik heb vandaag trouwens bij 2 wolzaken gevraagd, maar beide winkels hadden het helaas niet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef Lijnloos het volgende:
Wie is ItsBri op Ravelry? Die heeft nog Catania 179 in zijn stash staan...En is lid van de Fok!-groep...
Match je precies bij mijn lievelings mutsquote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef trovey het volgende:
Even de laatste kol van deze winter.![]()
[ afbeelding ]
Is oorspronkelijk een gebreide versie maar met deze wol ging dat niet lekker daarom maar stokjes en halve stokjes. Gemaakt met Scheepjes Maxima.
Kleuren zijn trouwens wat feller dan op deze foto maar de camera werkt even niet mee.![]()
Jammer genoeg hadden ze nog maar één bol in de opruimingsbak dus ik moet het bij de kol houden.quote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef saaw het volgende:
[..]
Match je precies bij mijn lievelings muts
Dan inderdaad er een andere mouw aan passen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:07 schreef Lijnloos het volgende:
Thanks allemaal voor het kijken en meedenken. Ik geloof dat ik het gewoon maar moet laten varen.
Trovey, ik had inderdaad dat alternatief gezien, maar dat is me niet "bruin/karamel" genoeg.
Dan maar wat anders.
Dat ben ikquote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef Lijnloos het volgende:
Wie is ItsBri op Ravelry? Die heeft nog Catania 179 in zijn stash staan...En is lid van de Fok!-groep...
Oh, boekenvoordeel zit wel in Amersfoort, daar kan ik altijd wel effe langs. ZOu je idd eens een foto willen maken!quote:Op maandag 15 april 2013 23:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat ben ik
Kheb nog minder dan een half bolletje helaas.
Ik heb wel van Strengels een heel bolletje met dezelfde kleur.
Dat merk verkopen ze bij Boekvoordeel en dat zijn volgens mij gewoon de Cantaniakleurtjes.
Ik kan eventueel wel een foto maken van de 2 bolletjes naast elkaar.
Hoiquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh, boekenvoordeel zit wel in Amersfoort, daar kan ik altijd wel effe langs. ZOu je idd eens een foto willen maken!
En hoi trouwens
Hihi heb je die. Volgende dag bericht ja, NIET ONTVAGEN dus ho mijn caps lock. Zal vanavond of morgen even opnieuw reageren. Hihihi.quote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef Doobsie het volgende:
[..]
Heb ik nu een berichtje gemist dan Dapmar of heb je nog niet gereageerd?
Wat een leuke dingen komen er weer voorbij... Ik ben met een best groot project bezig, dus vandaar even geen foto's vanaf mijn kant.. of jullie moeten een tussendoorfoto willen?!
Haha, nee dat niet, maar wel dichtbij. Daar kom ik nog wel es in de stad... Maar heb nu online besteldquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef dapmar het volgende:
Lijnboot woon jij ook in Amersfoort dan? Boekenvoordeel dus ook katoentjes baalde al dat er hier geen eurowinkel was;)
Bij V&D is het 3,79 per bolletje, absurd duur dus!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Lijnloos het volgende:
Het was nu 2,49 per bolletje, maar met 3 bolletjes voor prijs van 2, dus 5 euro voor 3 bolletjes. Dan is het goedkoper dan catania...
Nee, dat lijkt alleen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:35 schreef blabbel6 het volgende:
Ohhh... Bina is mooi en lief!
Kan ze zelfstandig staan?
Ik houd wel van brede heupen. (zal wel moeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |