oh! Die blauwgroene bloemetjes deken!quote:Op maandag 8 april 2013 16:22 schreef SupremeEvil het volgende:
Wat haken jullie snel zegal die mooie dekens en beestjes, leuk! Hier baal ik want m'n duim doet t nog steeds niet, dus haak al weken niet. En was net begonnen aan een dekenprojectje...
Volg ook t fok haak pinboard, zag deze voorbij komen:
bloempjes
Nou had ik zelf deze al gepind dezelfde maar andere kleur
Iemand een idee welk bloempatroontje het is? en hoe zou je zoiets aan elkaar maken, gewoon met de blaadjes aan elkaar naaien misschien? Want hij gaat op de lijst voor als m'n duim t weer pijnloos doet
leuk! Fijn patroontje hequote:Op maandag 8 april 2013 13:44 schreef CREADO het volgende:
[..]
ben heel benieuwd. Ik doe denk een kussen. Het haakt lekker weg:-)
zeker leuke square. Heb hem eerder eens gemaakt kwam ik achter haha :-)quote:
nee dat lukt mij goed dat samenhaken vond het neusje wat lastig en het vasthaken maar... het is een soort van gelukt hihi.quote:Op maandag 8 april 2013 10:34 schreef MissN het volgende:
@ dapmar, die uilen neus is inderdaad lastig in het begin...na 4 uilen heb ik hem nu ook eindelijk echt mooi vind ik.
Maar het met het samenhaken, moet je samenhaken als vasten..dan krijg je dat boogje er een beetje in. Of is dat niet het probleem?
Mooi! <3quote:Op maandag 8 april 2013 14:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, met de oren ben ik ook heel blij! En ze zijn ontzettend zacht.
Nu nog een naam bedenken voor het patroon!
quote:Op maandag 8 april 2013 20:12 schreef CREADO het volgende:
[..]
zeker leuke square. Heb hem eerder eens gemaakt kwam ik achter haha :-)
Kussen is nog te doen nu en wellicht sla ik wel door :-) [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 april 2013 21:03 schreef dapmar het volgende:
NOu het uiltje is gelukt een soort van, veel geleerd maar ook nog veel te leren.
[ afbeelding ]
ik vind het zo schattig, maar lijkt me te zwaar als plaid op de bank of heb ik het mis, geef eens raad Trui want die ripple haken nee te grof, en was met een paar breipennen in de weer, maar 276 steken op de pen bleef trekken en duwen kreeg er gewoon pijn in mijn handen vanquote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef trui het volgende:
wat een snoes van een Koala'tje, Claudia!Is die nu ook weer uit twee gespiegelde delen gemaakt?
en Supreme Evil, ik ken dat bloemetje als de 'Mollie Flower'; had er ooit ook eens een aardig aantal gemaakt voor zoiets, maar ik vond 't in verhouding toch net teveel werk om echt door te zetten.
Dank je!!!quote:Op maandag 8 april 2013 21:24 schreef YogaLove het volgende:
[..]
En dapmar je uil is leuk! Respect voor je doorzettingsvermogen!
Hihihi okquote:Op maandag 8 april 2013 21:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat de rest zegt Dapmar! hij is goed gelukt hoor!
Dat was ook een van eerste projectjes....ik begin er niet meer aan....*trauma*
Oh is dat zo hahaha en nu is mijn vraag aan mij zelf wat ga ik nu doenquote:Op maandag 8 april 2013 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]je kan beter beestjes haken dan mij
hartstikke goed gelukt hoor Dappertje
Gefeli en een leuk Babydekentje met zachte kleurenquote:Op maandag 8 april 2013 18:27 schreef Cindy1988 het volgende:
Hey allemaal, ik heb nu extra motivatie om te beginnen met mezelf te leren haken, m'n nicht is namelijk 3 maanden zwanger en ik weet het sinds nu net
Hebben jullie tips wat leuk is om te maken voor de baby en wat goed te doen is voor een beginner?
Xx
gewoon eens op rav. gaan kijken en klikken kom je altijd mooie dingen tegenquote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef dapmar het volgende:
[..]
Oh is dat zo hahaha en nu is mijn vraag aan mij zelf wat ga ik nu doen
denk dat ik gewoon ga beginnen en eens kijken voor een kussen dan maar, wil graag een plaid voor op de bank, maar dat Saskia is zo stug en ik haak met naald 5 ook niet fijn en nog erg stug, en die bollen die ik had gehaald zijn allemaal verschillende diktes van draad heel vaag, het wit en geel is veel dunner dan de andere kleuren, en ik haak gewoon het liefst met dunne haaknaaldquote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef trui het volgende:
als deken lijkt het me ook wat te zwaar. bovendien haak je je gegarandeerd een RSI, omdat al die puff-steekjes echt enorm vermoeiend voor je handen zijn. ik zag een keer een hoofdeind van een bed helemaal bedekt met van die bloempjes, dat vond ik er wel heel leuk uitzien. maar een kussen, of iets kleiners ermee omhaken, dat moet wel kunnen. ik heb er ook wel eens een heel leuk tasje van gezien. is dat niks voor jou?
je was toch ook nog met andere projectjes bezig? of heb je die weg gegooid?quote:Op maandag 8 april 2013 21:40 schreef dapmar het volgende:
[..]
Hihihi okeens denken wat ik nu ga doen
Bedankt trui! Nog beter uitgelegd maar jeetje, 12 stappen uitleg voor één bloemblaadje! :/quote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef trui het volgende:
wat een snoes van een Koala'tje, Claudia!Is die nu ook weer uit twee gespiegelde delen gemaakt?
en Supreme Evil, ik ken dat bloemetje als de 'Mollie Flower'; had er ooit ook eens een aardig aantal gemaakt voor zoiets, maar ik vond 't in verhouding toch net teveel werk om echt door te zetten.
ik zou hem 45x45 maken en er gewoon een kussen van 50x50 instoppen, wordt ie iets dikker, kan w.m.b. bestquote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
en nu meet ik de lengte van mijn driehoekjes....en die zijn 15cm.....met 3rijen kom je dus op 45cmipv 40cm....
zijn er ook kussens van 45x45 /40x45???? wat te doen? of kan ik dan beter een 50x50 pakken en een aantal rijen vasten ofzo eromheen maken?
Misschien als ik iets zonder schoonheidsfouten maak. Ik zie nu telkens dingen die ik wil verbeteren, maar daar heb ik dan geen zin meer in.quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
Weer zo'n leuk patroontje Claudia! Je moet ze gaan verkopen joh! Je hebt echt al een eigen stijl zo
Ik ben dan weer niet zo kapot van zo'n hard kussen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Met de maat van kussens komt het sowieso niet zo nauw. Liever iets te groot dan te klein, want daar wordt 'ie lekker stevig van!
Ik vind slappe kussens er altijd zo naar uit zien. Net postborstvoedingsborsten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo kapot van zo'n hard kussen.
er is ook nog een tussenweg tussen hard en flodderigquote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo kapot van zo'n hard kussen.
Geen ervaring meequote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind slappe kussens er altijd zo naar uit zien. Net postborstvoedingsborsten.
Ja, passende.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is ook nog een tussenweg tussen hard en flodderig
Dan koop je nieuwe, ook binnenkussens hebben het eeuwige leven niet.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind slappe kussens er altijd zo naar uit zien. Net postborstvoedingsborsten.
Is dat niet te moeilijk voor een beginner?quote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gefeli en een leuk Babydekentje met zachte kleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |