Bedankt trui! Nog beter uitgelegd maar jeetje, 12 stappen uitleg voor één bloemblaadje! :/quote:Op maandag 8 april 2013 21:18 schreef trui het volgende:
wat een snoes van een Koala'tje, Claudia!Is die nu ook weer uit twee gespiegelde delen gemaakt?
en Supreme Evil, ik ken dat bloemetje als de 'Mollie Flower'; had er ooit ook eens een aardig aantal gemaakt voor zoiets, maar ik vond 't in verhouding toch net teveel werk om echt door te zetten.
ik zou hem 45x45 maken en er gewoon een kussen van 50x50 instoppen, wordt ie iets dikker, kan w.m.b. bestquote:Op maandag 8 april 2013 22:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
en nu meet ik de lengte van mijn driehoekjes....en die zijn 15cm.....met 3rijen kom je dus op 45cmipv 40cm....
zijn er ook kussens van 45x45 /40x45???? wat te doen? of kan ik dan beter een 50x50 pakken en een aantal rijen vasten ofzo eromheen maken?
Misschien als ik iets zonder schoonheidsfouten maak. Ik zie nu telkens dingen die ik wil verbeteren, maar daar heb ik dan geen zin meer in.quote:Op maandag 8 april 2013 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
Weer zo'n leuk patroontje Claudia! Je moet ze gaan verkopen joh! Je hebt echt al een eigen stijl zo
Ik ben dan weer niet zo kapot van zo'n hard kussen.quote:Op maandag 8 april 2013 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Met de maat van kussens komt het sowieso niet zo nauw. Liever iets te groot dan te klein, want daar wordt 'ie lekker stevig van!
Ik vind slappe kussens er altijd zo naar uit zien. Net postborstvoedingsborsten.quote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo kapot van zo'n hard kussen.
er is ook nog een tussenweg tussen hard en flodderigquote:Op maandag 8 april 2013 22:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo kapot van zo'n hard kussen.
Geen ervaring meequote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind slappe kussens er altijd zo naar uit zien. Net postborstvoedingsborsten.
Ja, passende.quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is ook nog een tussenweg tussen hard en flodderig
Dan koop je nieuwe, ook binnenkussens hebben het eeuwige leven niet.quote:
quote:Op maandag 8 april 2013 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind slappe kussens er altijd zo naar uit zien. Net postborstvoedingsborsten.
Is dat niet te moeilijk voor een beginner?quote:Op maandag 8 april 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gefeli en een leuk Babydekentje met zachte kleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |