Yep.quote:Op maandag 15 april 2013 13:17 schreef bietel het volgende:
Leuke slak Cots! Vind dat knalroze juist wel erg leuk!
Trovey, die col is goed gelukt! Moest je even een projektje met lekkere dikke wol tussendoor?
Doobsie: Tussendoor foto's mogen ook! Leuk! Waar ben je mee bezig?
Ziet er goed uitquote:Op maandag 15 april 2013 13:56 schreef Doobsie het volgende:
Ik ben bezig met het laatste avondmaal...
[ afbeelding ]
Leuke slak.quote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slakje is klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem vind ik hem erg leuk geworden
Sorry, ik weet niet hoe ik dat kleiner moet doen *bloos*quote:Op maandag 15 april 2013 12:44 schreef trui het volgende:
wel een reuzefoto, CotS! maar hartstikke leuk gedaan inderdaad, hoe groot is de slak ongeveer geworden?
Ik heb vandaag trouwens bij 2 wolzaken gevraagd, maar beide winkels hadden het helaas niet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef Lijnloos het volgende:
Wie is ItsBri op Ravelry? Die heeft nog Catania 179 in zijn stash staan...En is lid van de Fok!-groep...
Match je precies bij mijn lievelings mutsquote:Op maandag 15 april 2013 13:12 schreef trovey het volgende:
Even de laatste kol van deze winter.![]()
[ afbeelding ]
Is oorspronkelijk een gebreide versie maar met deze wol ging dat niet lekker daarom maar stokjes en halve stokjes. Gemaakt met Scheepjes Maxima.
Kleuren zijn trouwens wat feller dan op deze foto maar de camera werkt even niet mee.![]()
Jammer genoeg hadden ze nog maar één bol in de opruimingsbak dus ik moet het bij de kol houden.quote:Op maandag 15 april 2013 22:22 schreef saaw het volgende:
[..]
Match je precies bij mijn lievelings muts
Dan inderdaad er een andere mouw aan passen.quote:Op maandag 15 april 2013 20:07 schreef Lijnloos het volgende:
Thanks allemaal voor het kijken en meedenken. Ik geloof dat ik het gewoon maar moet laten varen.
Trovey, ik had inderdaad dat alternatief gezien, maar dat is me niet "bruin/karamel" genoeg.
Dan maar wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |