Deze bol zat bij een tas vol die ik bij de kringloop kocht dus dan zal ik er ook wat van maken.quote:Op zondag 14 april 2013 14:37 schreef bietel het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Wat een leuk ezeltje!
Mooie dekens dames! En zo snel! Die van mij zit na 3 jaar nog niet in elkaarMaar gaat langzaamaan steeds een beetje meer in elkaar
Dapper hoor Trovey, met zo'n dun pokkedraadje! Ik doe het je niet na! Ik heb nog een paar bolltjes lace garen liggen, maar het is mij te dun...
Succes!quote:Op zondag 14 april 2013 16:41 schreef blabbel6 het volgende:
@ YogaLove: dank je wel voor de info. Dat wordt dus óp naar de Wibra en eventueel Zeeman voor kleurtjes.
Kleurtjesquote:Op zondag 14 april 2013 09:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Leuk he een moestuin.Hou je de vorderingen bij in het Moestuintopic?!
![]()
Deken update:
[ afbeelding ]
De rand komt er nog aan maar er wordt even niet gehaakt... moestuin tijd
Haha herkenbaarquote:Op zondag 14 april 2013 16:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Deze bol zat bij een tas vol die ik bij de kringloop kocht dus dan zal ik er ook wat van maken.Gaat zo'n nettasje worden voor boodschappen, praktisch en het garen is sterk genoeg.
Nu maar weer even iets gepakt met een grotere naald, mijn vingers hielden het voor gezien voor vandaag met de 2,0 naald.
Zoiets zoek ik inderdaad! Dank je!quote:Op zondag 14 april 2013 20:18 schreef bietel het volgende:
Spring: Ik vind een knuffel als deze altijd leuk:
http://www.caron.com/projects/op/op_bunny.html
Geen probleemquote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Zoiets zoek ik inderdaad! Dank je!
Ik ben gewend om alleen met de reguliere catania en phildar te haken. Maar dat worden vrij stevige knuffels. Te stevig voor een baby. Welk garen zou ik kunnen gebruiken om m wat zachter te maken?
Kijk daar heb ik wat aan!!! Ga ik ff checken!quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef CREADO het volgende:
wow wat een mooie dekens![]()
![]()
![]()
En catania bruine kleur lijkt op die bruine kleur van de wibra
En het paarse van wibra lijkt nu op de paarse kleur van de zeeman nieuwe kleurtjes.
Heb bij zeeman soft geel, roze en grijs ingeslagen. lieve kleurtjes![]()
deze nog effegemaakt voor iemand die in een koor zit
[ afbeelding ]
Echt? Ook qua dikte en samenstelling of weet je dat niet? Thanks voor de tip iig, ga het snel eens bekijken!quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef CREADO het volgende:
...
En het paarse van wibra lijkt nu op de paarse kleur van de zeeman nieuwe kleurtjes.
...
Die is leukquote:Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slakje is klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stiekem vind ik hem erg leuk geworden
Heb ik nu een berichtje gemist dan Dapmar of heb je nog niet gereageerd?quote:Op maandag 8 april 2013 22:01 schreef dapmar het volgende:
Zal morgen reageren doobsie!
JA misschien wel beter ja om 1 tegelijk te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |