Leuk he een moestuin.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
JA!!! cool! ik ben benieuwd naar het resultaat.
Vandaag hout gehaald om de eerste nieuwe borders te zetten voor onze moestuin die ik ga maken in de voortuinzin in!
Morgen als het meezit ga ik starten met de eerste palen de grond in te knallen![]()
ondertussen wel het een en ander aan het haken, maar ik kan nog geen foto's plaatsen ivm cadeautjes en projecten die nog niet af zijn. hihi
Jaaa! Mee posten F&F / Het Moestuintopic #8quote:Op zondag 14 april 2013 09:21 schreef Lijnloos het volgende:
Wauw Yogalove!geweldig mooi geworden!!!
(Oh en moestuintopic??? Moet ik effe zoeken, heb net een stukje tuin bij ons gebombardeerd tot moestuin en vanalles in geknikkerd)
wauwquote:Op zondag 14 april 2013 09:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Leuk he een moestuin.Hou je de vorderingen bij in het Moestuintopic?!
![]()
Deken update:
[ afbeelding ]
De rand komt er nog aan maar er wordt even niet gehaakt... moestuin tijd
ook Wauwquote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef MissN het volgende:
Gaaf Yogalove!!
Oke iedereen klaar voor mijn fotospam?Mijn babydekentje is af en dat mag gevierd worden
over 7 week ben ik uitgerekend dus ik ben wel blij dat het nu af is, je weet maar nooit
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de foto's die ik wou uploaden willen maar niet, tinypic doet t niet echt goed! Dus die komen nog!!
Supermooi!!!quote:Op zondag 14 april 2013 09:58 schreef MissN het volgende:
Gaaf Yogalove!!
Oke iedereen klaar voor mijn fotospam?Mijn babydekentje is af en dat mag gevierd worden
over 7 week ben ik uitgerekend dus ik ben wel blij dat het nu af is, je weet maar nooit
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de foto's die ik wou uploaden willen maar niet, tinypic doet t niet echt goed! Dus die komen nog!!
[ afbeelding ]
Ik houd het wel even bij met foto's.... maar nog niet in het topic. Pas als ik weer een beetje rust erin heb zittenquote:Op zondag 14 april 2013 09:15 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Leuk he een moestuin.Hou je de vorderingen bij in het Moestuintopic?!
![]()
Deken update:
[ afbeelding ]
De rand komt er nog aan maar er wordt even niet gehaakt... moestuin tijd
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:30 schreef -Spring het volgende:
Het is de bovenkant van de poot. Die loopt schuin zodat ie goed tegen het lichaam aan past. Door halverwege te keren haak je dan maar de helft van de toer
[ afbeelding ]
Hij is al af dus, ik heb de naald na het keren van binnen naar buiten gestoken.
Vanaf toer 24:
[ afbeelding ]
Deze geit moet het uiteindelijk worden.
[ afbeelding ]
Dank je (en de rest ook)!quote:Op zondag 14 april 2013 09:49 schreef blabbel6 het volgende:
Wat ontzettend mooiYogaLove!
Ik doe niks met Granny Squares omdat ik het aan elkaar naaien niet zie zitten (op z'n kop, boven, onder, links, rechts) Maar bij deze maakt het niet uit hoe je ze vastmaakt, denk ik? Alleen voor-en achterkant.
Ik vind hem echt heel mooi.
Mag ik vragen: hoeveel wol gaat daar nou inzitten? Wat voor wol heb je gebruikt? En wat voor patroon heb je gedaan?
Het gaat wel erg kriebelen hier. Ik wil hem wel zo namaken!
Netjes MissN je deken!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:27 schreef YogaLove het volgende:
....
Ik heb zelf op het oog een patroon verzonnen.![]()
Ronde 1: 12 stokjes in een ronde in kleur 1.
Ronde 2: 2 stokjes tussen elk stokje (in de 2e kleur).
Ronde 3: (wit): tussen die (cluster van) 2 stokjes van de vorige ronde telkens: 2 stokjes, volgende 2 stokjes, volgende 2 stokjes-2losse-2 stokjes (dan krijg je hoeken).
Ronde 4: in de hoeken 6 stokjes en op de zijkanten in de vorige stokjes zijn er 7 stokjes te haken.
Ik hoop dat het enigszins te begrijpen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |