Dat ben ikquote:Op maandag 15 april 2013 12:43 schreef Lijnloos het volgende:
Wie is ItsBri op Ravelry? Die heeft nog Catania 179 in zijn stash staan...En is lid van de Fok!-groep...
Oh, boekenvoordeel zit wel in Amersfoort, daar kan ik altijd wel effe langs. ZOu je idd eens een foto willen maken!quote:Op maandag 15 april 2013 23:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat ben ik
Kheb nog minder dan een half bolletje helaas.
Ik heb wel van Strengels een heel bolletje met dezelfde kleur.
Dat merk verkopen ze bij Boekvoordeel en dat zijn volgens mij gewoon de Cantaniakleurtjes.
Ik kan eventueel wel een foto maken van de 2 bolletjes naast elkaar.
Hoiquote:Op dinsdag 16 april 2013 08:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh, boekenvoordeel zit wel in Amersfoort, daar kan ik altijd wel effe langs. ZOu je idd eens een foto willen maken!
En hoi trouwens
Hihi heb je die. Volgende dag bericht ja, NIET ONTVAGEN dus ho mijn caps lock. Zal vanavond of morgen even opnieuw reageren. Hihihi.quote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef Doobsie het volgende:
[..]
Heb ik nu een berichtje gemist dan Dapmar of heb je nog niet gereageerd?
Wat een leuke dingen komen er weer voorbij... Ik ben met een best groot project bezig, dus vandaar even geen foto's vanaf mijn kant.. of jullie moeten een tussendoorfoto willen?!
Haha, nee dat niet, maar wel dichtbij. Daar kom ik nog wel es in de stad... Maar heb nu online besteldquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:27 schreef dapmar het volgende:
Lijnboot woon jij ook in Amersfoort dan? Boekenvoordeel dus ook katoentjes baalde al dat er hier geen eurowinkel was;)
Bij V&D is het 3,79 per bolletje, absurd duur dus!quote:Op dinsdag 16 april 2013 09:50 schreef Lijnloos het volgende:
Het was nu 2,49 per bolletje, maar met 3 bolletjes voor prijs van 2, dus 5 euro voor 3 bolletjes. Dan is het goedkoper dan catania...
Nee, dat lijkt alleen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:35 schreef blabbel6 het volgende:
Ohhh... Bina is mooi en lief!
Kan ze zelfstandig staan?
Ik houd wel van brede heupen. (zal wel moeten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |