Hij is volwassen, we moeten hem loslatenquote:
Zoveel pijn, zoveel stress.quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel ziek, dat WK in kwestie (@ z'n sig, die livecam shit in het hotel)
. Doet nogsteeds zo'n pijn
.
AANZIEN EN STATUUR OP FOK!quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Garisson72 het volgende:
Dat gedweep met Bepaalde Fok!kers Van Aanzien en Statuur.
Zomaar hoofdletters Midden in De Zin Gaan Gebruikenquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Garisson72 het volgende:
Dat gedweep met Bepaalde Fok!kers Van Aanzien en Statuur.
Kon je het nog wel een beetje volgen?quote:Op maandag 8 april 2013 21:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zomaar hoofdletters Midden in De Zin Gaan Gebruiken![]()
.
De vagina van Vas?quote:
And he's gonequote:
Kijk eens wie er weer goedkoop probeert te scoren over de rug van Huub, walgelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat programma komt op mij over als een schaamteloze kopie van Wie Is De Mol.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijk eens wie er weer goedkoop probeert te scoren over de rug van Huub, walgelijk.
Jij bent de winnaar.quote:
last van diaaaheeeereee? heerst nu een maag griepje.quote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef MouzurX het volgende:
Wat is er toch altijd met dit soort plaatjes?
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die niet continu scheten moet laten?
Die zijn tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit zulke lelijke katten.
Watsdeze.quote:
Wat is dit dan?quote:
Ja prachtig, heb jij die gemaakt? Wat kijk ik zuur.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check je mooie picca in dat verbodbord dan.
Yuri zit weer te haten op me, nothing new.quote:
lollerh4xorquote:
Yeah. Het is een exacte schets van je echte picca.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja prachtig, heb jij die gemaakt? Wat kijk ik zuur.![]()
![]()
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yuri zit weer te haten op me, nothing new.
Hahahahaha exacte schets.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Het is een exacte schets van je echte picca.
Heb ik niet, dus snap zelf het verband ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?
Yeah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahahaha exacte schets.Rot op man.
[..]
Heb ik niet, dus snap zelf het verband ook niet helemaal.
Niet. Het Fernandes topic was dood en Chloro is een haatzaaier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?
WAT WAT WAT HEEFT CHLORO ZITTEN HATEN OP MIJN SC?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. [ afbeelding ]
[..]
Niet. Het Fernandes topic was dood en Chloro is een haatzaaier.
Wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet. Het Fernandes topic was dood en Chloro is een haatzaaier.
Calm your tits, heb niets gezegd over jouw SC, sit your ass down.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT WAT WAT HEEFT CHLORO ZITTEN HATEN OP MIJN SC?
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT WAT WAT HEEFT CHLORO ZITTEN HATEN OP MIJN SC?
Haatzaaier.quote:
Ik troll niet, jij ondeugd. Tranen van het lachen om die digitale replica.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:34 schreef Chloroform het volgende:
Matige trollpoging Yuri, had beter van je verwacht.
YURI ZEGT VAN WELquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Calm your tits, heb niets gezegd over jouw SC, sit your ass down.
EY NIET LIEGEN, CHLOROBITCH, IK WEET WAAR JE NEUS WOONTquote:
Oké. Nou. Als je maar gelukkig bent toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik troll niet, jij ondeugd. Tranen van het lachen om die digitale replica.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
YURI ZEGT VAN WEL
[..]
EY NIET LIEGEN, CHLOROBITCH, IK WEET WAAR JE NEUS WOONT
Niets nieuws onder de zon toch.quote:
G ik ben rustig komt goed.quote:
Had het je graag verteld, maar ik weet ook niet watsmethem.quote:
Oké, gelukkig.quote:
Er is geen beef, son. Gewoon lollen.quote:
Nee kan ni bby moet nog leren tot 2:00.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, gelukkig.
Kom Jerry Springer kijken.
Oh, damn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee kan ni bby moet nog leren tot 2:00.
Zat net bijna te overwegen om speed door mn neus te jassen en de hele nacht door te leren en daarna mijn praktijktoets om half negen te beasten. Maar dat leek me op t laatst toch nie zo een strak plan.
Liever gwn pics van je tetten :S:Squote:Op dinsdag 9 april 2013 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt het, geloof in jezelf en meer motiverende leuzen enzo.
is wel een strak plan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee kan ni bby moet nog leren tot 2:00.
Zat net bijna te overwegen om speed door mn neus te jassen en de hele nacht door te leren en daarna mijn praktijktoets om half negen te beasten. Maar dat leek me op t laatst toch nie zo een strak plan.
wie is dit¿quote:
Chloroquote:
watquote:
Maar ben je nu serieus? zij is altijd al getint geweest he... pers en all? weeniequote:
Ja maar om nou mokka te zeggen.. Misschien is het de winter dat ze zo white was op die foto'squote:Op dinsdag 9 april 2013 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ben je nu serieus? zij is altijd al getint geweest he... pers en all? weenie
white? oh zag duidelijk dat ze geen kaas isquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar om nou mokka te zeggen.. Misschien is het de winter dat ze zo white was op die foto's
oh rlyquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
white? oh zag duidelijk dat ze geen kaas is
HUHU SNAP JE M STRAK PLANquote:
wat een rare hond.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehhmmm... naja, zal wel
Moest hard op lachen om
[ afbeelding ]
quote:
dikke vette zes gehaald, was overigens toets die je moet halen anders BAS.quote:
BAS?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dikke vette zes gehaald, was overigens toets die je moet halen anders BAS.
Bindend Afwijzend Studieadviesquote:
Dat geven ze serieus op basis van één toets, niet eens je hele prestatie dit jaar ofzo of studiepunten?quote:
whehequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehhmmm... naja, zal wel
Moest hard op lachen om
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk haalt ie te weinig studiepunten als ie m niet haaltquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat geven ze serieus op basis van één toets, niet eens je hele prestatie dit jaar ofzo of studiepunten?
Ja maar uit zijn post kan ik afleiden dat iedereen die toets moet halen anders BASquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt ie te weinig studiepunten als ie m niet haalt
Ja dat kan dan alsnog toch, dat deze toets dusdanig groot is en veel oplevert dat je m eigenlijk niet mag falen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar uit zijn post kan ik afleiden dat iedereen die toets moet halen anders BAS
Tjaquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat kan dan alsnog toch, dat deze toets dusdanig groot is en veel oplevert dat je m eigenlijk niet mag falen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat geven ze serieus op basis van één toets, niet eens je hele prestatie dit jaar ofzo of studiepunten?
Neen, ze kunnen je een BAS geven als je minder dan 50 van de 60 punten haalt, of één van twee toetsen niet haalt. Deze toetsen specifiek omdat dit echt de toetsen zijn waarbij alle stof van elk blok samen komt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 11:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt ie te weinig studiepunten als ie m niet haalt
Is het fout gegaan dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro en dWc hadden toch een vruchtbare Whatsapprelatie? Waar is het fout gegaan?
Was het een extreme vorm van voorspelquote:
Je bent aan het teruglezen dus?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:20 schreef Gorzalka het volgende:
Chloro en dWc hadden toch een vruchtbare Whatsapprelatie? Waar is het fout gegaan?
Nee, ik lees alleen jouw liefdesbrieven aan mij terug.quote:
Geen idee, maar chloro lijkt mij niet iemand die negers zo snel gaat droppen gezien haar zwaankleefaan mentaliteitquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was het een extreme vorm van voorspel?
Hoax.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik lees alleen jouw liefdesbrieven aan mij terug.
wowquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen idee, maar chloro lijkt mij niet iemand die negers zo snel gaat droppen gezien haar zwaankleefaan mentaliteit
Zie jou er serieus voor aan om met zo'n bouwvakkersspleet te lopen op feestjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoax.
Ik ben niet romantisch en een bouwvakker.
Ik ookquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zie jou er serieus voor aan om met zo'n bouwvakkersspleet te lopen op feestjes.
Waarom haat je zo, is handig om mn zakje speed in te doen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:25 schreef Gorzalka het volgende:
Zie jou er serieus voor aan om met zo'n bouwvakkersspleet te lopen op feestjes.
Straks trekt die geur door het zakje heenquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom haat je zo, is handig om mn zakje speed in te doen.
Ik zie het probleem niet, mijn poep ruikt immers naar roosjes.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks trekt die geur door het zakje heen.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Lot pre-zwangerschap?
wil je hiermee zeggen dat lot een zesje is?quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:44 schreef Gorzalka het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit Lot pre-zwangerschap?
Dat is een FOK! 10.quote:Op dinsdag 9 april 2013 12:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wil je hiermee zeggen dat lot een zesje is?
Ik zal je eens laten zien waar ik trots op ben.quote:
Oeh ja pics van je boyish gezichtquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zal je eens laten zien waar ik trots op ben.
Ben niet trots op dingen die ik van nature hebquote:
Niet? ben wel trots op mijn enorme fallusquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben niet trots op dingen die ik van nature heb.
All natural, babyquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet? ben wel trots op mijn enorme falluswaar ben je trots op dan? de siliconen in je bips?
Ben ook goed in slapenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
All natural, baby.
Ben trots op mijn geweldige skills tussen de lakens, haha xD
Kan jij ook iets dat er niet van nature al isquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben ook goed in slapenal is dat bij mij persoonlijk ook van nature
Waarom heb ik hier zo m'n twijfels bij?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
Ben trots op mijn geweldige skills tussen de lakens
Debieltje na doen ghahaha xDquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kan jij ook iets dat er niet van nature al is?
Omdat je een mongooltje bent, hoogstwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier zo m'n twijfels bij?
Ja geef mij maar weer de schuld, is goedquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat je een mongooltje bent, hoogstwaarschijnlijk.
Ik ben hier niet degene die in het wilde weg aannames loopt te doen, dus dat lijkt me evidentquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja geef mij maar weer de schuld, is goed.
Een twijfel is geen aanname, dramaqueen.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die in het wilde weg aannames loopt te doen, dus dat lijkt me evident.
Je had het niet over één enkele twijfel, maar over meerdere twijfels. Wat betekent dat er meerdere factoren zijn waarop je je twijfels baseert, twijfels die gebaseerd zijn op aannamesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een twijfel is geen aanname, dramaqueen.
Je bent gewoon op je teentjes getrapt Chrissepis.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je had het niet over één enkele twijfel, maar over meerdere twijfels. Wat betekent dat er meerdere factoren zijn waarop je je twijfels baseert, twijfels die gebaseerd zijn op aannames.
Wederom onjuist en tevens een mislukte poging om de aandacht van je eigen falen af te leidenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon op je teentjes getrapt Chrissepis.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wederom onjuist en tevens een mislukte poging om de aandacht van je eigen falen af te leiden.
Immers, waarom zou ik mezelf druk maken over argumentatie die is gebaseerd op aannames en daaruit voortvloeiende onwaarheden?
Haha net dwc die onder allemaal mooie woorden zijn rage verbloemt lolquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wederom onjuist en tevens een mislukte poging om de aandacht van je eigen falen af te leiden.
Immers, waarom zou ik mezelf druk maken over argumentatie die is gebaseerd op aannames en daaruit voortvloeiende onwaarheden?
IK ZOU SNEL STOPPEN WANT ANDERS GA IK HEEL RAAR DOENquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha net dwc die onder allemaal mooie woorden zijn rage verbloemt lol
Ben je al hehequote:Op dinsdag 9 april 2013 13:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
IK ZOU SNEL STOPPEN WANT ANDERS GA IK HEEL RAAR DOEN![]()
![]()
Klopt, maar als ik daadwerkelijk ga handelen naar die persoonlijkheid gaat het losquote:
Och jee, ga je dan ook over vaders beginnen?quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik daadwerkelijk ga handelen naar die persoonlijkheid gaat het los.
Ja, dan ga ik een langdradig betoog houden over waarom het beter is om geen vader te hebben dan wel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Och jee, ga je dan ook over vaders beginnen?
Dat wil ik wel eens van jou horen danquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik een langdradig betoog houden over waarom het beter is om geen vader te hebben dan wel.
Ben nu wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik daadwerkelijk ga handelen naar die persoonlijkheid gaat het los.
Dan zoek ik jou op en verkracht ik je (no homo)quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierigtipje van de sluier?
Hahaha, ben benieuwd hoe jij mij drogeert danquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan zoek ik jou op en verkracht ik je (no homo).
Chloroform doet het voor hemquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha, ben benieuwd hoe jij mij drogeert dan
Niet.. Gor kennende zul je alles volledig bij zinnen meemaken.. En genieten zul je of je nou wil of nietquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, kleine mannetjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet.. Gor kennende zul je alles volledig bij zinnen meemaken.. En genieten zul je of je nou wil of niet
Zou me wel laten drogeren door Chloroquote:
Drie bier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat ;Squote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, kleine mannetjes![]()
zo lachwekkend hahaha.
[..]
Zou me wel laten drogeren door Chloro
Gelukkig geen ectofiguurtje als jijquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope, kleine mannetjes![]()
zo lachwekkend hahaha.
Hahaha hou op man met je 65 kiloquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelukkig geen ectofiguurtje als jij.
Je praat tegen een welterweight Muay Thai kampioen vriendquote:
Ja weet ik, althans een digitale versie er van. Gelukkig kunnen die mij niet pijn doenquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je praat tegen een welterweight Muay Thai kampioen vriend.
KOM RING DAN 1 OP 1 IK SLOOP JEquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja weet ik, althans een digitale versie er van. Gelukkig kunnen die mij niet pijn doenhehe
En dan nog, heb doorgeladen pipa, die wint van muay thai champ![]()
OK KOM NOSCOPE !VS! FAKTART GVDquote:
quote:
Willen er twee blanke jongens negers zijn, is dat ook weer racistisch. Nee, ben wel klaar met jouquote:
Doet me denken aanquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Willen er twee blanke jongens negers zijn, is dat ook weer racistisch. Nee, ben wel klaar met jou.
Het is nooit goed he... walgelijkquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Willen er twee blanke jongens negers zijn, is dat ook weer racistisch. Nee, ben wel klaar met jou.
Waarom heb jij nog geen kind?quote:
Jaloers dat een bejaarde hoger in de pikorde staat dan jijquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker eens op met die oude wijven van je joh
Maria Putaquote:
.......quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jaloers dat een bejaarde hoger in de pikorde staat dan jij?
Wat moet je immers op fok als je zo'n succesvol leven hebt?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:29 schreef Gorzalka het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat er letterlijk niemand succesvol is op FOK!?
Maximaal modaal in een rijtjeshuis.
Precies.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet je immers op fok als je zo'n succesvol leven hebt?
Aannamesquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:29 schreef Gorzalka het volgende:
Is het jullie wel eens opgevallen dat er letterlijk niemand succesvol is op FOK!?
lamon was toch succesvol?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:29 schreef Gorzalka het volgende:
Maximaal modaal in een rijtjeshuis.
Nee hoor, ga alleen al in deze SC maar na. Bobby is de meest succesvolle en hij heeft nooit iets te doen op zijn werkquote:
Waarom is hij het meest succesvol?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, ga alleen al in deze SC maar na. Bobby is de meest succesvolle en hij heeft nooit iets te doen op zijn werk.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee hoor, ga alleen al in deze SC maar na. Bobby is de meest succesvolle en hij heeft nooit iets te doen op zijn werk.
Dit.quote:
quote:
Heb jullie loonstrookjes ingezienquote:
Dat is de enige objectieve leidraad.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
HahaMaar even serieus:
Je baseert succes op netto loon?
Oh zo... dan valt er niet over te discussieren, nee.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Heb jullie loonstrookjes ingezien.
Ik moest van je baas doorgeven dat hij zich afvraagt waarom je nooit overwerkt, 2NutZ.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
HahaMaar even serieus:
Je baseert succes op netto loon?
Ken hem van darkroom 'Het Gierende Vuistje'.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zo... dan valt er niet over te discussieren, nee.
Zeg maar tegen hem dat hij beter mijn urenstaat moet checken als hij dat goed keurt, want ik heb van het weekend nog gewerktdat staat er ook op.
Waar ken je hem van btw?
Geen verrassingquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ken hem van darkroom 'Het Gierende Vuistje'.
Smeerlap.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ken hem van darkroom 'Het Gierende Vuistje'.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vinden kinderkutje rukbehaarde kutten, mweh.. nee. Kale kutten.. mweh, neeh.
Liever getrimt of mooi streepje... gekke moderne mannen
dezen manquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Mannen vinden kinderkutje rukbehaarde kutten, mweh.. nee. Kale kutten.. mweh, neeh.
Liever getrimt of mooi streepje... gekke moderne mannen
In welk opzicht?quote:
quote:
inderdaad, beetje haar happen en flosssenquote:
geen autorefresh, dus zag het nietquote:
waar sta ik ergens?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat is de enige objectieve leidraad.
Is niet zo erg hoor, als ze gewoon schoon is en fris ruikt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:47 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad, beetje haar happen en flosssen
lekker stukje stokbrood bij de vaginabriequote:Op dinsdag 9 april 2013 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is niet zo erg hoor, als ze gewoon schoon is en fris ruikt.
Dat is alles behalve schoonquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
lekker stukje stokbrood bij de vaginabrie
??? :squote:
echt¿quote:
Flikker eens op wise, doe niet alsof vagina's het smerigste stukje vlees ter wereld zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
lekker stukje stokbrood bij de vaginabrie
eet liever jouw rosbiefquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker eens op wise, doe niet alsof vagina's het smerigste stukje vlees ter wereld zijn.
Boven iedere student en Vasquote:
quote:
nee dat ben jij welquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flikker eens op wise, doe niet alsof vagina's het smerigste stukje vlees ter wereld zijn.
wowquote:
Wiejoquote:
Rare is 'ie zeker nietquote:
ik zal mijn piemel er eens tegen bemoeien haha lkkr hoorquote:
Ben je je leven nu al zat dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik zal mijn piemel er eens tegen bemoeien haha lkkr hoor
Instant koudvuurquote:Op dinsdag 9 april 2013 14:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik zal mijn piemel er eens tegen bemoeien haha lkkr hoor
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil zeggen, nice ass maar ik ben bang dat dat je dochter is? of in elk geval niet ouder dan 14
HAHAHAHA DEZE PEDOFIELquote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Me zusje. Goed inschattingsvermogen jij. Ze is eergisteren tien geworden.
Zou je haar doen?quote:
doggy misschien. Weet niet hoe haar gezicht eruit ziet. Maar wss wel. Ik neuk alles wat een kut heeftquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
doggy misschien. Weet niet hoe haar gezicht eruit ziet. Maar wss wel. Ik neuk alles wat een kut heeft
Je kan 'm nog maar net overeind krijgen manquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
doggy misschien. Weet niet hoe haar gezicht eruit ziet. Maar wss wel. Ik neuk alles wat een kut heeft
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan 'm nog maar net overeind krijgen man.
Doe dat soort dingen maar over je eigen zusje zeggenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
grpj bbyquote:
Hahahaquote:
quote:
pics van je zusje?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe dat soort dingen maar over je eigen zusje zeggen
quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]ik ben in de puberteit, wanneer ik denk een.meisje van 1.4/10 te zien springt ie al meteen overeind.
gvd, ik wil em well donequote:
Dan ga ik wel eerst.quote:
ow wowquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
eerder "ow ouw "quote:
ouwquote:
fuquote:
hoertjesquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:16 schreef Nestalgie het volgende:
welk 10jarig meisje draagt trouwens een tijgerprint broek?
quote:
quote:
Toen ik voor t eerst die trailer zag spoot ik zo kk hard mn broek vol..quote:
Trailer?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Toen ik voor t eerst die trailer zag spoot ik zo kk hard mn broek vol..
quote:
Ook nog de moeite van het spelen waard?quote:
Ga maar gameplay zoeken, buddyboiquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook nog de moeite van het spelen waard?
Is goed.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ga maar gameplay zoeken, buddyboi
Wel mooi maar nooit starwars spelletje gespeeldquote:
haha fagquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi maar nooit starwars spelletje gespeeldgaat ook niet veranderen.
Podracerquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel mooi maar nooit starwars spelletje gespeeldgaat ook niet veranderen.
quote:
In mijn perceptie is het juist andersom... gekke wereld leven we in.quote:
Jaaa, neequote:
quote:
Als je Star Wars niet dope vindt ben je echt fag.quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In mijn perceptie is het juist andersom... gekke wereld leven we in.
quote:
Star Wars is wel wel dope. Althans de films... heb ze allemaalquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je Star Wars niet dope vindt ben je echt fag.
Geen Road Rash kennenquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat je krijgt wanneer je teveel in dezelfde houding op een autostoel zit.
Wie is je gurl nu weer dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 15:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik ga vanavond met mn gurl katsdikke knetter roken en daarna Star Wars kijken. Hopen dat ze net als ik nerdje gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |