Hij is volwassen, we moeten hem loslatenquote:
Zoveel pijn, zoveel stress.quote:Op maandag 8 april 2013 21:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel ziek, dat WK in kwestie (@ z'n sig, die livecam shit in het hotel)
. Doet nogsteeds zo'n pijn
.
AANZIEN EN STATUUR OP FOK!quote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Garisson72 het volgende:
Dat gedweep met Bepaalde Fok!kers Van Aanzien en Statuur.
Zomaar hoofdletters Midden in De Zin Gaan Gebruikenquote:Op maandag 8 april 2013 21:56 schreef Garisson72 het volgende:
Dat gedweep met Bepaalde Fok!kers Van Aanzien en Statuur.
Kon je het nog wel een beetje volgen?quote:Op maandag 8 april 2013 21:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zomaar hoofdletters Midden in De Zin Gaan Gebruiken![]()
.
De vagina van Vas?quote:
And he's gonequote:
Kijk eens wie er weer goedkoop probeert te scoren over de rug van Huub, walgelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat programma komt op mij over als een schaamteloze kopie van Wie Is De Mol.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijk eens wie er weer goedkoop probeert te scoren over de rug van Huub, walgelijk.
Jij bent de winnaar.quote:
last van diaaaheeeereee? heerst nu een maag griepje.quote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef MouzurX het volgende:
Wat is er toch altijd met dit soort plaatjes?
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die niet continu scheten moet laten?
Die zijn tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit zulke lelijke katten.
Watsdeze.quote:
Wat is dit dan?quote:
Ja prachtig, heb jij die gemaakt? Wat kijk ik zuur.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check je mooie picca in dat verbodbord dan.
Yuri zit weer te haten op me, nothing new.quote:
lollerh4xorquote:
Yeah. Het is een exacte schets van je echte picca.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja prachtig, heb jij die gemaakt? Wat kijk ik zuur.![]()
![]()
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yuri zit weer te haten op me, nothing new.
Hahahahaha exacte schets.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Het is een exacte schets van je echte picca.
Heb ik niet, dus snap zelf het verband ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?
Yeah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahahaha exacte schets.Rot op man.
[..]
Heb ik niet, dus snap zelf het verband ook niet helemaal.
Niet. Het Fernandes topic was dood en Chloro is een haatzaaier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?
WAT WAT WAT HEEFT CHLORO ZITTEN HATEN OP MIJN SC?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. [ afbeelding ]
[..]
Niet. Het Fernandes topic was dood en Chloro is een haatzaaier.
Wat.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet. Het Fernandes topic was dood en Chloro is een haatzaaier.
Calm your tits, heb niets gezegd over jouw SC, sit your ass down.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT WAT WAT HEEFT CHLORO ZITTEN HATEN OP MIJN SC?
Ja.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT WAT WAT HEEFT CHLORO ZITTEN HATEN OP MIJN SC?
Haatzaaier.quote:
Ik troll niet, jij ondeugd. Tranen van het lachen om die digitale replica.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:34 schreef Chloroform het volgende:
Matige trollpoging Yuri, had beter van je verwacht.
YURI ZEGT VAN WELquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Calm your tits, heb niets gezegd over jouw SC, sit your ass down.
EY NIET LIEGEN, CHLOROBITCH, IK WEET WAAR JE NEUS WOONTquote:
Oké. Nou. Als je maar gelukkig bent toch.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik troll niet, jij ondeugd. Tranen van het lachen om die digitale replica.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
YURI ZEGT VAN WEL
[..]
EY NIET LIEGEN, CHLOROBITCH, IK WEET WAAR JE NEUS WOONT
Niets nieuws onder de zon toch.quote:
G ik ben rustig komt goed.quote:
Had het je graag verteld, maar ik weet ook niet watsmethem.quote:
Oké, gelukkig.quote:
Er is geen beef, son. Gewoon lollen.quote:
Nee kan ni bby moet nog leren tot 2:00.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké, gelukkig.
Kom Jerry Springer kijken.
Oh, damn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee kan ni bby moet nog leren tot 2:00.
Zat net bijna te overwegen om speed door mn neus te jassen en de hele nacht door te leren en daarna mijn praktijktoets om half negen te beasten. Maar dat leek me op t laatst toch nie zo een strak plan.
Liever gwn pics van je tetten :S:Squote:Op dinsdag 9 april 2013 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt het, geloof in jezelf en meer motiverende leuzen enzo.
is wel een strak plan.quote:Op dinsdag 9 april 2013 01:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee kan ni bby moet nog leren tot 2:00.
Zat net bijna te overwegen om speed door mn neus te jassen en de hele nacht door te leren en daarna mijn praktijktoets om half negen te beasten. Maar dat leek me op t laatst toch nie zo een strak plan.
wie is dit¿quote:
Chloroquote:
watquote:
Maar ben je nu serieus? zij is altijd al getint geweest he... pers en all? weeniequote:
Ja maar om nou mokka te zeggen.. Misschien is het de winter dat ze zo white was op die foto'squote:Op dinsdag 9 april 2013 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ben je nu serieus? zij is altijd al getint geweest he... pers en all? weenie
white? oh zag duidelijk dat ze geen kaas isquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar om nou mokka te zeggen.. Misschien is het de winter dat ze zo white was op die foto's
oh rlyquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
white? oh zag duidelijk dat ze geen kaas is
HUHU SNAP JE M STRAK PLANquote:
wat een rare hond.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehhmmm... naja, zal wel
Moest hard op lachen om
[ afbeelding ]
quote:
dikke vette zes gehaald, was overigens toets die je moet halen anders BAS.quote:
BAS?quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dikke vette zes gehaald, was overigens toets die je moet halen anders BAS.
Bindend Afwijzend Studieadviesquote:
Dat geven ze serieus op basis van één toets, niet eens je hele prestatie dit jaar ofzo of studiepunten?quote:
whehequote:Op dinsdag 9 april 2013 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ehhmmm... naja, zal wel
Moest hard op lachen om
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk haalt ie te weinig studiepunten als ie m niet haaltquote:Op dinsdag 9 april 2013 11:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat geven ze serieus op basis van één toets, niet eens je hele prestatie dit jaar ofzo of studiepunten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |