And he's gonequote:
Kijk eens wie er weer goedkoop probeert te scoren over de rug van Huub, walgelijk.quote:Op maandag 8 april 2013 22:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat programma komt op mij over als een schaamteloze kopie van Wie Is De Mol.
quote:Op maandag 8 april 2013 22:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kijk eens wie er weer goedkoop probeert te scoren over de rug van Huub, walgelijk.
Jij bent de winnaar.quote:
last van diaaaheeeereee? heerst nu een maag griepje.quote:Op maandag 8 april 2013 23:14 schreef MouzurX het volgende:
Wat is er toch altijd met dit soort plaatjes?
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die niet continu scheten moet laten?
Die zijn tofquote:Op dinsdag 9 april 2013 00:09 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Vind dit zulke lelijke katten.
Watsdeze.quote:
Wat is dit dan?quote:
Ja prachtig, heb jij die gemaakt? Wat kijk ik zuur.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Check je mooie picca in dat verbodbord dan.
Yuri zit weer te haten op me, nothing new.quote:
lollerh4xorquote:
Yeah. Het is een exacte schets van je echte picca.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja prachtig, heb jij die gemaakt? Wat kijk ik zuur.![]()
![]()
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yuri zit weer te haten op me, nothing new.
Hahahahaha exacte schets.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah. Het is een exacte schets van je echte picca.
Heb ik niet, dus snap zelf het verband ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?
Yeah.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahahaha exacte schets.Rot op man.
[..]
Heb ik niet, dus snap zelf het verband ook niet helemaal.
Niet. Het Fernandes topic was dood en Chloro is een haatzaaier.quote:Op dinsdag 9 april 2013 00:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wat is jouw relatie met Fernandes dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |